-
Re: The talk your own language thread
En toen wist ik het echt niet meer. Als je denkt dat je leven kut is leef je in in het leven van iemand die geboren is omdat zijn toen destijds zestienjarige moeder is verkracht, dat is zijn vader en hij weet het. Het is een goede vriend maar hij is ook echt gevaarlijk, een ongeleid projectiel met slechts een achterspiegel. Net zijn biologische moeder gesproken, helemaal overstuur. Dit is echt een ramp in wording, hij kan het nooit aan, en de moeder van de baby spoort ook niet gebruikt veel te veel coke, de slechte soort. Wat een triestheid dat kindje is bij voorbaat verloren
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
En toen wist ik het echt niet meer. Als je denkt dat je leven kut is leef je in in het leven van iemand die geboren is omdat zijn toen destijds zestienjarige moeder is verkracht, dat is zijn vader en hij weet het. Het is een goede vriend maar hij is ook echt gevaarlijk, een ongeleid projectiel met slechts een achterspiegel. Net zijn biologische moeder gesproken, helemaal overstuur. Dit is echt een ramp in wording, hij kan het nooit aan, en de moeder van de baby spoort ook niet gebruikt veel te veel coke, de slechte soort. Wat een triestheid dat kindje is bij voorbaat verloren
Ik begrijp er niks van.
-
Quote:
Originally Posted by
Skullheadhq
Ik begrijp er niks van.
Zal wel aan jou liggen, zo is het gewoon. Niet iedereen is geboren met een gouden lepel in zijn aarsch
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
jongen. t kan altijd erger.
als hij denkt dat z'n leven kut is leef je even in het leven van een meisje van 14 met 2 broertjes. vader overleden aan aids, moeder verkracht en vermoordt in een burgeroorlog. ooms en tantes dood of gevlucht. zij staat er alleen voor als hoofd van het gezin. ze heeft zelf nooit kind mogen zijn.
bijna niemand is geboren met een gouden lepel in zn aarsch en zij die dat wel zijn die zijn depressief.
-
Alles is altijd relatief ook tragedies, tegenover een tragedie staat ook relatief geluk, dat meisje heeft het, ze heeft meer mazzel gehad dan degenen die ze heeft verloren. Andere werkelijkheid dan waar wij ons in bevinden, niet te bevatten. Moet je ook niet willen, begrip tonen kan zo vals zijn, je begrijpt niet wat door ze heengaat dus gewoon niet proberen, het is beledigend omdat je het simpelweg niet KAN begrijpen, staat zo ver van ons af. De situatie van mijn maat staat ook ver van me af, maar ik durf het af te tasten
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Zal wel aan jou liggen, zo is het gewoon. Niet iedereen is geboren met een gouden lepel in zijn aarsch
Dat ik het niet begrijp ligt aan je warrige zinsopbouw, hier heb ik ook last mee met je Engelse posts.
-
Quote:
Originally Posted by
Skullheadhq
Dat ik het niet begrijp ligt aan je warrige zinsopbouw, hier heb ik ook last mee met je Engelse posts.
'last van' niet ' last mee', kijk daar heb je het al, je hebt er 'moeite mee', kan ik ook niks aan doen het is idd wat lastig dat Nederlands, laat staan Engels
-
Schedelhoofdhoofdkwartier heeft niet helemaal ongelijk. Ik moet toch toegeven dat ik soms ook weleens moeite heb met je zinnen. Maar bepaalde theorieën van beroemde filosofen begrijp ik ook niet, dus misschien wil het feit dat ik jou niet altijd begrijp alleen maar zeggen dat je geniale gedachtekronkels m'n petje te boven gaan ~;)
-
Taal is een veel te leuk speeltje om zomaar te laten roesten
-
dat is de dichterlijke vrijheid van fragony...
-
Zonder versieringen is iedere kerstboom ook een doodgewone kut-spar. Moet wel een beetje leuk blijven. Nederlands is een mooie taal die zich uitstekend leent voor een beetje acrobatiek, waarom het laten? Tegen een gebrek aan fantasie helpen een paar slingers niet
-
Head vana aasta lõppu ja uut aastat! Et kõik te soovid ja plaanid uuel aastal täituksid! ~:)
-
Lekker weer eens oud en nieuw volledig uit de hand gelopen. Ik moet echt eens op zoek naar vrienden die niet iemand een bijl in de rug jassen. Nee dat was niet gisteren maar is wel gebeurt, was er niet bij. Maar iemand moet ze toch tot bedaren brengen en laat ik nou net die iemand zijn, tegen beter weten in. Het is handig om zulke mensen te kennen, en ik ze op iedereen afsturen ze doen alles voor me ik hoef iemand alleen maar aan te wijzen, reuze makkelijk, ik ben helemaal niet geweldadig. Voel me het beste thuis op het randje maar het gaat soms wat te ver. Zoals vanacht weer eens, doorgesnoven idioten, kan ik weer met de politie praten om ze te proberen te overtuigen dat ik de situatie onder controle heb, maar de situatie heeft mij onder controle. Bloed zweet en tranen, Meh
-
:O wtf... een bijl in de rug? das ook lekker...
-
Vooral erg bloederig heb de foto's gezien, maar geen blijvende schade had hij best mazzel mee.
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
:O wtf... een bijl in de rug? das ook lekker...
Die Beirut met zijn practical jokes toch altijd :laugh4:
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Vooral erg bloederig heb de foto's gezien, maar geen blijvende schade had hij best mazzel mee.
ja... mensen uit het dorp he... maniacs.
-
Zolang ze maar geen koffiekoeken eten!
-
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
jajjajajaj
Te veel Xena gekeken?
-
Quote:
Originally Posted by
Moros
Te veel Xena gekeken?
Kan dat? Tieten en wapens wat wil je nog meer bij een goede pot bier
-
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Kan dat? Tieten en wapens wat wil je nog meer bij een goede pot bier
Een pak friet een paar bickys maar vooral MEER BIER!!!!
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
job de blow?
Ken alleen Job de Flop
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Ken alleen Job de Flop
Flop, flop, flop, flop, flop...
-
you believe in angels tom?
-
-
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
En dankzij hun is het gedaan met de belspelletjes!
zie:
https://www.youtube.com/watch?v=QDWu2eHn41k
-
Geweldige actie. Sympathieke gasten ook nog eens
-
Er zijn nog maar twee afleveringen geweest en ik denk dat dat nu al het beste programma sinds jaren is. Ook geniaal wat die al bereikt hebben. Belspelletjes zijn afgevoerd, journalisten checken weder hun bronnen,... Als dat zo een heel seizoen lang blijft duren jawadde. Sebiet gaan de treinen nog echt op tijd rijden ook!
Verder nog grappige filmpjes van Basta:
http://www.een.be/programmas/basta/l...j-een-vriendin
http://www.een.be/programmas/basta/roddel-electro
-
Beetje geenstijl op zijn Vlaams, wat subtieler :balloon2:
-
-
die reacties zijn zo vaak nog triester dan het onderwerp... het zijn net brieven in de metro krant... maar dan nog een niveautje lager.
-
Snap nooit wat de jonkies tegen Geenstijl hebben, is gewoon satire. Helemaal als taalvirtuoos zou je die zuigende stijl toch moeten kunnen waarderen, nergens word er beter geschreven. Je bent echt nog te jong om zo zuur te zijn, is gewoon lachen
voor humorloze mensen http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...ork_in_pr.html
-
nee. ik heb niet iets tegen geenstijl. maar tegen die reacties die er dan onder komen...
op youtube is het nog erger XD
-
Youtube is voor kinderen die amper een woord Engels spreken, Geenstijl is een magneet voor de hoger opgeleiden vergis je niet, barst er van de academici van ieder pluimage, kunnen het NRC en de Volkskrant een puntje aan zuigen, 72% minimaal Hogeschool iig maar HBO'ers zijn ook vaak het mikpunt van spot, betweters worden dan ook genadeloos weggehoond. Het is extreem puberaal maar er komen geen puistenkoppen
http://sevenxseven.wordpress.com/200...eau-bezoekers/
-
MUHA wat is geldgebrek toch mooi als iemand anders het heeft. Mooi pak gekocht van kennis voor 150 pleuro, duidelijk goede kwaliteit dus geef maar hier, astublaft. Staat ie gister met een bibberlipje voor mijn deur 'foutje gemaakt pak kost nieuw 2000 euro' Ja de toedels en muchos gracias he, rook nog eens een pijpje
-
wat ken jij toch rare mensen...
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
wat ken jij toch rare mensen...
Soort zoekt soort, zeker?
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
MUHA wat is geldgebrek toch mooi als iemand anders het heeft. Mooi pak gekocht van kennis voor 150 pleuro, duidelijk goede kwaliteit dus geef maar hier, astublaft. Staat ie gister met een bibberlipje voor mijn deur 'foutje gemaakt pak kost nieuw 2000 euro' Ja de toedels en muchos gracias he, rook nog eens een pijpje
Poijnlijk....
-
jaja speyksessie3 was een succes :D
-
"leert" nu het gebakken lucht vak Religie en Zingeving en wil op het examen de prof. zijn curs...euh betoog dat religie rationeel is, toch wel onderuithalen op't examen. Maar twijfelt omdat die dan waarschijnlijk geen goede punten gaat geven zeker?
-
ligt eraan wat voor definitie je geeft aan rationaliteit. uiteindelijk is het gegeven dat iemand de premissen die de wetenschap funderen aangeeft ook niet rationeel te verantwoorden.
-
Quote:
Originally Posted by
Moros
"leert" nu het gebakken lucht vak Religie en Zingeving en wil op het examen de prof. zijn curs...euh betoog dat religie rationeel is, toch wel onderuithalen op't examen. Maar twijfelt omdat die dan waarschijnlijk geen goede punten gaat geven zeker?
Hangt een beetje van de prof af. De ene apprecieert het enorm als je zijn stelling kan weerleggen met interessante argumenten, de andere zal lastig worden en brandhout van je maken, vermits hij, prof zijnde, natuurlijk veel meer belezen is in het onderwerp dan jij.
Heb ooit eens een 11 gekregen op wat naar mijn aanvoelen een uitstekend mondeling examen was geweest. Ik was met de prof in discussie gegaan omwille van een stelling die naar mijn aanvoelen verkeerd was. Hij had natuurlijk een hele hoop tegenargumenten, want tgo mijn intuïtie en redeneren stond een man die al meerdere malen had gepubliceerd over het onderwerp. Al bij al vond ik dat ik het goed gedaan had, vermits ik zelfs argumenten had aangehaald die in de cursus niet voorkwamen en die ik zelf, uit interesse, uit artikelen had gehaald. Niet dus. 11/20. Had ik mijn kennis geëtaleerd én zijn stelling gevolgd, dan had ik waarschijnlijk een 15 of een 16 gekregen.
Lang verhaal kort: als de prof een reputatie heeft van niet tegen zijn ongelijk te kunnen, geef hem dan maar gelijk. Heb je geen flauw idee, kies dan de veilige weg en pleit voor zijn stellingen, gebruikmakend van zijn argumenten of gelijkaardige argumenten. Het klinkt als een enorm saai vak, dus zijt maar braaf en zie dat ge er rap van af zijt.
-
nee nee niet doen. geen compromis gewoon zeggen wat je denkt, mits je het kan onderbouwen, anders bek houwen en door douwen.
-
Is dat een verplicht vak? Zou aardig pissig worden als ik theorien van sprookjesmensen voor vol moest zien
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Is dat een verplicht vak? Zou aardig pissig worden als ik theorien van sprookjesmensen voor vol moest zien
Moros kennende, is "Religie en Zingeving" een verplicht vak (wij hadden ook zo'n plichtvak in de Rechten, toen heette dat "godsdienstwetenschappen" geloof ik. De K van KUL staat voor Katholieke...) Tenzij het een keuzevak is dat bekend staat om weinig doen = veel punten, dan heeft ie het misschien vrijwillig gekozen.
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
Moros kennende, is "Religie en Zingeving" een verplicht vak (wij hadden ook zo'n plichtvak in de Rechten, toen heette dat "godsdienstwetenschappen" geloof ik. De K van KUL staat voor Katholieke...) Tenzij het een keuzevak is dat bekend staat om weinig doen = veel punten, dan heeft ie het misschien vrijwillig gekozen.
Oh ja plichtvakje hoor. Heb niet echt een eigen mening over geloof en denken moeten geven. Wel over Hythlodaeus (die verzonnen zeeman uit utopia) die niet aan een hof wou werken. Heb hem dan maar met batman vergeleken. :laugh4:
En wat de K van Ul betreft, gaan ze vanaf dit jaar kijken in welke mate ze dat nog willen invullen. O.a. Dankzij onze nieuw aarsbisschop, maar ook dat nieuwe kapoentje in Rome zijn ze precies minder happig op Rome.
-
Quote:
Originally Posted by
Moros
Oh ja plichtvakje hoor. Heb niet echt een eigen mening over geloof en denken moeten geven. Wel over Hythlodaeus (die verzonnen zeeman uit utopia) die niet aan een hof wou werken. Heb hem dan maar met batman vergeleken. :laugh4:
En wat de K van Ul betreft, gaan ze vanaf dit jaar kijken in welke mate ze dat nog willen invullen. O.a. Dankzij onze nieuw aarsbisschop, maar ook dat nieuwe kapoentje in Rome zijn ze precies minder happig op Rome.
Je reinste indoctrinatie. Persoonlijk had ik geweigerd om het examen te maken en bij de prof. of desnoods de rector gaan zeuren... Iets vergelijkbaars is me een enkele keer gelukt en ik kon een middagje vrij nemen... De stakkers...
-
Quote:
Originally Posted by
Lord of Lent
Je reinste indoctrinatie. Persoonlijk had ik geweigerd om het examen te maken en bij de prof. of desnoods de rector gaan zeuren... Iets vergelijkbaars is me een enkele keer gelukt en ik kon een middagje vrij nemen... De stakkers...
Dat zou nooit gewerkt hebben. Overigens was dat zo'n een zwak betoog, dat dat dus echt niet werkt. En geloof me er zijn er soms toch domme koeien bij, als je hoort hoe ze de bal soms kunnen misslaan op mondelinge examens terwijl de prof maar helpt het juiste antwoord eruit te sleuren. Zucht. Maar soit dat zijn weer 4 studiepunten makkelijk verdient.
-
Quote:
Originally Posted by
Moros
Dat zou nooit gewerkt hebben. Overigens was dat zo'n een zwak betoog, dat dat dus echt niet werkt. En geloof me er zijn er soms toch domme koeien bij, als je hoort hoe ze de bal soms kunnen misslaan op mondelinge examens terwijl de prof maar helpt het juiste antwoord eruit te sleuren. Zucht. Maar soit dat zijn weer 4 studiepunten makkelijk verdient.
Het juiste antwoord is wat de prof wil horen. Als de man echt weet waar hij het over heeft dan geeft hij je punten als je de stelling kunt ontkrachten in plaats van als je een politiek correct antwoord geeft...
-
precies hierom gaat de wereld al jaren naar de klote... XD
-
De wereld is om zeep.
Als hij seffes terugkomt, kan ik mij eens goed wassen.
:mellow:
-
-
-
Quote:
Originally Posted by
Moros
Heeft goede punjttjes. :)
't Zal dan toch niet voor spelling geweest zijn :stare:
-
nee hij heeft punttieten. eindelijk word moros dan een vrouw!!!
-
Hoezo, "eindelijk"? Zat ge daar op te wachten, misschien?
:inquisitive:
-
-
Tepelstreeltje.
Blauwkapje en de boze sabeltandtijger.
Vanillecrèmewitje.
De luie slaapster.
Doornbraamstruikje.
Klein Pinkje.
Het gelaarsde vogelbekdier.
-
Moddervette uiers met tepels as putdeksels
+1
-
-
Ik huppel en spartel, vernetel en dartel, maar nooit heb ik mij aan de mensen vertoond. Helder en luid klinkt mijn lied door de bossen. Eeuwen lang hebben wij daar al gewoond. Gummi beer, springend red ik mij weer keer op keer daarom heet ook een Gummi beer. Ik ben een Gummi beer. Toveren en springen dat doe ik heel rap, 't geheim van mijn kracht zit in gummibessensap. In vrijheid te leven is mijn hele streven, ik vecht voor het goede want dat is mijn doel. Gummi beer, springend red ik mij weer keer op keer. Daarom heet ook een Gummi beer. Ik ben een Gummi beer. Ik ben een Gummi beer!
-
Ah, nu wordt het duidelijk waarom er nog steeds geen regering is gevormd in 't Belgenland. Yep.
-
t zijn allemaal gummi beertjes :O!!!
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
t zijn allemaal gummi beertjes :O!!!
waweleeeee
-
Gottegot begin die lapzwans van een zwager echt zat te worden, ligt steevast tot 3 uur 's middags in zijn nest te meuren en vind het volkomen normaal dat mijn moeder om 6 uur 's ochtends de auto induikt om voor het kindje te zorgen, en ook nog eens de afwas doet. Zelfs daar is hij te beroerd voor, wat een lamlul. Volgens een vriendin van me waarschijnlijk een narcistische persoonlijkheidstoornis, dat is een milde vorm van authisme waarmee je je in gezelschap wel normaal kan gedragen maar volkomen egocentrisch in het leven staat. De zelf-feliciterende lampekap kijkt ook echt op iedereen neer die niet 'ons soort mensen' is, heeft er geen enkele moeite mee om mijn broer's (lelijke maar leuke) vrouw een ordinair wijf te noemen de maffe spatlap dat ie is.
-
-
Kan nog heel wat meer hoor, als me zusje doodmoe thuiskomt word hij ook nog eens boos als ze geen bier voor hem wil halen. De suggestie dat hij zelf ook wel eens van zijn aristocratische kont kan komen is ronduit een belediging. Blij dat ik vroeger hier een daar een corrigerend tikje heb gehad. Gelukkig begint het zusje het zelf een beetje door te krijgen, rijkelijk laat maar vrouwen he, hij is erg charmant
-
tik m een ei stuk op zn kop dan leert hij wel.
-
Dacht meer aan een strikt dieet van Hollandia of Schutters bier totdat hij enig nut heeft, DE merken voor bankhangers (en Tokkies heh)
-
al aan rotte tomaten gedacht?
-
Nah een rotte tomaat van een non-OSM (ons soort mensen, adel) zoals ik is een bevestiging van zijn superioriteit. Hij heeft geen nagel om zijn kont te krabben, laat hem maar tokkiebier drinken geen grotere degredatie denkbaar in OSMnistan
-
duidelijk de thread kwijt.
-
dit kan zo niet langer. hebben die belgen nou al een regering?
-
Onze zuiderbuurtjes doen het prima zonder. Zie de ego's graag uitleggen WAAROM Belgie er uberhaubt 1 nodig heeft; te veel bokken op de haverkist al die politici
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
dit kan zo niet langer. hebben die belgen nou al een regering?
Nu ge't zegt... Euh...nee.
-
-