In Saturday in 20:00 CET UEFA EURO 2008 qualification match between
Serbia - Belgium
Printable View
In Saturday in 20:00 CET UEFA EURO 2008 qualification match between
Serbia - Belgium
Will be an easy one for Serbia
Bogelund gute mathe, gute puplepuf shruppels!
Nah Nah ah nah ja he heheh meh nah
Csar, yjsy asdy qpdy fofm'y zslr drmdr. Vpiaf upi qpddonau trqpdy oy?
i will not lower myself to your level!
True dat
Moet zeggen dat het belgische team helemaal niet zo misselijk meer is, goede wedstrijd.
Jammer van de verkiezingen :shame:
Wel wel, hier ben ik weer.
Idd jammer van de verkiezingen. Moest dat nu uitgerekend op mijn laatste verlofdag? Al die stomme verkiezingsprogramma's, bah.
En dat gezeik: "de nederlaag van het Vlaams Belang".
Het is nu wel bewezen: journalisten kunnen niet tellen: overal is het VB vooruit gegaan, zelfs in Antwerpen, met amper 0,5 %, dat wel, maar het is en blijft een vooruitgang.
En dat noemen ze dan "een nederlaag". En als ge Somers bezig zag, hij had precies de verkiezingen gewonnen.
Heb wel 2 keer gelachen:
1) Journalist: Meneer Van Hecke, wat vindt u van de commentaar van meneer De Winter.
Van Hecke: Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Van de Lanotte: Da's ni moeilijk, ze zeggen allebei altijd hetzelfde
:laugh4:
2) Journalist: Meneer Coveliers, hoe verklaart u de nederlaag van het Vlaams belang in Antwerpen?
Coveliers: Nederlaag? Mevrouw, in mijn misschien voor u nogal rechts gedachtegoed, betekent + 0,6 % een vooruitgang.
:laugh4:
Voor de rest: veel ergernis van mijnentwege.
Voor alle duidelijheid: ben geen VB stemmer, ben eerder a-politiek en na die belachelijke berichtgeving van gisteren ben ik extreem a-politiek.
Ik was beter wat langer in Malta gebleven...
Hallo getrouwde man! Goede huwelijksreis gehad hoop ik? :dancing:
En je moet nu eenmaal een beetje kremlinwatcher zijn om in nederland en belgie het nieuws te begrijpen ~;)
Jullie Belgen moeten VB gewoon een keer laten regeren, ze zullen er niks van maken, het kabinet valt en niemand zal ooit nog op ze stemmen, zo doen wij dat in Nederland, gewoon het LPF een keer me laten regeren
De plucheklevers hebben heus wel reden om Vlaams belang erbuiten te houden, juist omdat ze het wel eens goed zouden kunnen doen. Net als in Nederland is het multiculturele ideaal volledig bankroet, en dat weten ze best. De leefbare partijen hebben goed werk gedaan in rotterdam, kan je van die theedrinkende zak in amsterdam niet zeggen met zijn pappen en nathouden. Ik heb sta volledig achter het blok, alles wat ze nodig hebben is geduld, de rest een wonder.
Ze moeten ook niet vergeten worden, zoals meneer Haider in Oostenrijk
Je hebt wel gelijk het Vlaams Belang is waarschijnlijk wel beter dan die mislukt rechtse-niet rechts maar recht door zee-mislukkings partijen die we hier in Nederland hebben. Er zitten goeie bij, die het goed zouden kunnen doen, maar de meesten zijn een lachertje, bijna zo erg als de Partij voor de Dieren.
Als je een keer een goed boek wil lezen moet je De Puinhopen Van Professor Pim Fortuyn lezen, door Peter Heerschop, Viggo Waas en Hans Sibbel. Ik denk dat het moeilijk zal zijn om eraan te komen, aangezien hij nog zeldzamer is dan Mein Kampf, want hij is uit de roulatie gehaald 3 of 4 dagen nadat hij uitkwam, omdat Fortuyn werd vermoord.
Nu we het over Pim hebben het is toch eigenlijk een schande dat hij Grootste Nederlander Aller Tijden is geworden. Engeland heeft Churchill, Duitsland Adenauer, de Belgen Pater Damiaan, wij hebben Pim Fortuyn, bijna net zo erg als Jan Peter What's his name
Ja dat is het zeker, hij heeft mij stem niet gehad, ben trouw vvd stemmer. Ik ken dat boek niet, maar ik betwijfel of de puinhopen van Professor Pim meer zijn dat het opschudden van het establishment, dat zijn dan enkel de puinhopen van het establishment, of hoe zij het systeem liever zien. Wat dat betreft heeft die pedo zijn nut gehad.
Maar hoe erg is het Blok? Zeker niet erger dan quasi-rechtse (en wat engere) nederlandse partijen, het is zeker geen ideologie maar pure macht dat vastgehouden word, en dat terwijl het blok een heleboel stemmen krijgt, dat kan gewoon niet, dat is pure minachting voor een heel groot deel van de bevolking.
Het boek is meer bedoelt om alle fouten in het denkbeeld van Fortuyn weer te geven.Quote:
maar ik betwijfel of de puinhopen van Professor Pim meer zijn dat het opschudden van het establishment, dat zijn dan enkel de puinhopen van het establishment, of hoe zij het systeem liever zien.
Het VB is denk ik zelf niet erger dan een Lijst Rita Verdonk partij, niet extreem-rechts maar gewoon normaal rechts.
Het beleid van Pim Fortuyn dat hij voor ogen houdt heeft ongetwijfeld fouten, niemand heeft een glazen bol en politiek is vooruitkijken, maar het gaat er wel om dat hij het debat wilde openbreken over dingen die tot dusver onbesproken bleven, in een klimaat waar politieke partijen een soort rotery-clubs werden die meer het geld aan het verdelen waren. Zoiets hoeft niet perse van rechts te komen, maar de linkse partijen zijn wel heel erg gemakzuchtig geworden in deze. Het grote gelijk is altijd uitgangspunt geweest, en een beetje door de tijd ingehaald, maar links blijft het op de hogere morele grond spelen, en dat gaat gewoon niet meer. Tijd voor actie.Quote:
Originally Posted by Stig
niets anders dan D66 ooit wou doen dus?Quote:
Het beleid van Pim Fortuyn dat hij voor ogen houdt heeft ongetwijfeld fouten, niemand heeft een glazen bol en politiek is vooruitkijken, maar het gaat er wel om dat hij het debat wilde openbreken over dingen die tot dusver onbesproken bleven, in een klimaat waar politieke partijen een soort rotery-clubs werden die meer het geld aan het verdelen waren.
Ooit misschien, voor mijn tijd moet ik bekennen, ze zijn er in ieder geval niks minder haags om geworden. Ook D66 is alleen bezig met het voortbestaan van D66, kijk maar naar de laatste knievallen. We hebben gewoon frisse wind nodig zoals bijvoorbeeld Wilders, of 1nl, laat de rest maar terugblazen. Ga niet op ze stemmen, iets te makkelijk allemaal, maar wil wel zien wat ze gaan bereiken.Quote:
Originally Posted by Stig
Wees slim en laat de politiek voor wat t is... je gaat toch ook geen rotzooi voor de lol oprapen... dat doe je voor geld of voor straf...
Nou ik ga gewoon stemmen, en zal op een partij stemmen die zoveel mogelijk doet voor studenten, en die ik daar wel in kan vertrouwen ... zal wel D66 worden, bleh
lang afwezig geweest ma toch ff snel zeggen dat mijn internet zowat dood is, dus daarom.
-tot wanneer internet terug leeft.
Wat mij betreft sterft D66 maar een zachte dood; als er nog een nut is voor een dergelijke partij staat vanzelf een jongere, vitaler tegenhanger op uit de verkiezingsassen, zo niet dan is niemand wat kwijt.Quote:
Originally Posted by Fragony
Gatverderrie, heb nog steeds niet echt iets gezien waar ik echt op zou willen stemmen. Als het al mocht, natuurlijk. Tis tenminste beter dan het zooitje ongeregeld in Engeland.
Apa, o vsm'y imfrtdysmf s eptf upi dsu. Upi vtsxu Fiyvj nsdystfd!
Quote:
Originally Posted by Fragony
Hebben prachtig weer gehad op onze trouwdag. Hebben er echt wel van genoten (wat blijkbaar niet evident schijnt te zijn omdat veel koppels naar t schijnt zodanig gestresseerd rondlopen dat het een rotdag wordt). Een paar van m'n vrienden hebben een paar hilarische zangnummers ten beste gegeven en het avondfeest heeft geduurd tot de vogeltjes begonnen te fluiten.
Huwelijksreis is heel meegevallen. Malta is wat ons betreft een ideale reisbestemming: heel veel te bezoeken en kleine afstanden, dus goed doenbaar met het plaatselijk openbaar vervoer. Schitterend weer en hier en daar een mooi strandje om op tijd en stond te relaxen. En het plaatselijk bier was te zuipen :)
Na onze terugkeer nog een paar leuke dagen gehad.
Eergisteren helaas opnieuw aan de slag gegaan.
Werken, pffff....
Moderne slavernij.
Morgen lekker een weekje met me leerjaar naar Rome ~D
:balloon2:
Veel plezier, Rome is prachtig, maar er is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer veel verkeer, in de zomer kun je het beter links laten liggen, en pas op voor zigeuners.Quote:
Originally Posted by Dutch_guy
Over twee weken ga ik een weekje naar Parijs, mijn absolute favoriet, leuk he leven :2thumbsup:
Veel plezier! Zal wel lukken lijkt me.. dergelijke reisjes zijn uber-vet (tenminste als je een beetje fatsoenlijke klas hebt)Quote:
Originally Posted by Dutch_guy
echter, tis ontzettend warm. in een t-shirtje word je alsnog gebraden. verkeer is levensgevaarlijk. als je met een groep loopt stoppen ze meestal wel als je gewoon doorloopt.. enne, heel goed op je spullen letten. je zakken zijn niet veilig.. nou eigenlijk is niets veilig. gewoon echt heel goed opletten.
maarja alle ellende ter zijde.. have fun! :2thumbsup: :balloon2:
Upi'tr zsf. Drtopidau, ejsy str upi saa dsuomh?
Wat wil je nou eigenlijk?Quote:
Originally Posted by currywurry
I must say I strongly disagree. They aren't like that at all.Quote:
Originally Posted by currywurry