Cola bruist ook. Waarom gaat ge niet gewoon in een groot glas Cola liggen?
Printable View
Cola bruist ook. Waarom gaat ge niet gewoon in een groot glas Cola liggen?
ik heb echt opeens heel veel problemen met posten. soms doet de typebox t niet. of duurt het echt heel lang
NY daar moet ik ook nog eens naar toe gaan. Barcelona is inderdaad ook prachtig, zeker aangezien toen ik er was Spanje het wk won. Vet feestje.
Oh, een arabische handtekening (Sultan Mahmud II):
https://upload.wikimedia.org/wikiped...Mahmuds_II.gif
Enige minpunt was dat ik met een Hollands meisje - en een lekker ding overigens - aan de praat was geraakt, maar die droop natuurlijk af direct na de match. Deed me denken aan die avond in Maastricht toen oranje blijkbaar Italië had verslagen op het ek. Rete veel pinten gekregen terwijl ik enkel een paar toeten ging komen paffen. Dan maar de ochtend erop teruggekeerd.
Wat een muffe trut, wie loopt er nou weg van zo'n fuif. Was hoe dan ook een grimmige finale, blij dat we verloren hebben. Biertjuh por favor!
Mass cervezas por favor!
posten gaat nog steeds extreem lastig en geen van de oplossingen helpen -_-
someone save me!
Probeer anders eens pop-up and script blockers uit te schakelen en je browser up te daten? Of de cache leeg te maken. Heb je al eens geprobeerd met een andere browser?
t is alleen met firefox. en t ligt niet aan scriptblockers ofzo en browser is geupdate :S
Malware?
Als 't met Chrome and Explorer wel gaat en met Firefox niet, dan ligt 't aan Firefox.
Tot zover de bijdrage van uw plaatselijke expert.
Moros gebruikt een moeilijk woord; volgens mij is hij ofwel degene die uw probleem zal oplossen ofwel degene wiens schuld het allemaal is.
hmm nu doet vuurvos t opeens weer. ik denk dat moros een tovenaar is. een boze of een goede ik weet t niet. hij sprak een toverwoord n t was opgelost maar misschien had mijn arme vuurvos wel behekst om even de show te stelen!
Moros, hoe gaat het met je 'doe iedere week iets speciaals'?
Tot nu toe goed al heb ik mij niet echt aan de suggesties van dat topic gehouden. Die waren niet allemaal even goed. Maar een paar ga ik nog wel eens doen. Mogelijks ga ik er volgende week wel een pauze moeten inlassen wegens deadlines. Ik zal binnenkort misschien eens een update posten met een paar foto's.
Wat heb je dan al zoal gedaan?
Vandaag letterlijk de pannen van 't dak gevloekt in elk geval. Genk wil de play off II halen precies. Maar goed da'k geen abonnement heb genomen dit jaar.
@Phil: 't Was niet altijd zo spectaculair. Heb wel één echt lache ding gedaan namelijk aangezien we aan't verhuizen waren hadden we als pauze ons een gezellige living gebouwd aan een terrasje van een café in leuven en daar dan ons pintje bij opgedronken. We hadden afgesproken dat nog eens te herhalen met de HD camera. Voorts heb ik ook tevergeefs een gitaarles proberen te geven aan die ene rare kwiet met zijn kapot gitaarke die daar altijd maar at random op zit te djoenken, ge weet wel zo dat raar schamel manneke dat doet alsof hij gehandicapt is en ge in elke Vlaamse stad kunt tegenkomen. Voorts ben ik naar een Libisch restaurant geweest en daar traditionele dingen gegeten. Toch niet helemaal mijn ding zo bleek. Daarnaast ben ik tevens naarstig op zoek naar een deerne met wie ik tango, salsa, de lambada (jawel de verboden dans!) ofzo lessen kan gaan volgen. Ook probeer ik nu af en toe (hangt van de persoon af) eens een gesprek te voeren op de trein in plaats van te lezen, mp3 te luisteren of te laptoppen.
Misschien nemen ze Ronny Vangeneugten terug. Of nog beter, Dikke Hein.
@Phil: 't Was niet altijd zo spectaculair. Heb wel één echt lache ding gedaan namelijk aangezien we aan't verhuizen waren hadden we als pauze ons een gezellige living gebouwd aan een terrasje van een café in leuven en daar dan ons pintje bij opgedronken. We hadden afgesproken dat nog eens te herhalen met de HD camera. Voorts heb ik ook tevergeefs een gitaarles proberen te geven aan die ene rare kwiet met zijn kapot gitaarke die daar altijd maar at random op zit te djoenken, ge weet wel zo dat raar schamel manneke dat doet alsof hij gehandicapt is en ge in elke Vlaamse stad kunt tegenkomen. Voorts ben ik naar een Libisch restaurant geweest en daar traditionele dingen gegeten. Toch niet helemaal mijn ding zo bleek. Daarnaast ben ik tevens naarstig op zoek naar een deerne met wie ik tango, salsa, de lambada (jawel de verboden dans!) ofzo lessen kan gaan volgen. Ook probeer ik nu af en toe (hangt van de persoon af) eens een gesprek te voeren op de trein in plaats van te lezen, mp3 te luisteren of te laptoppen.[/QUOTE]
Je Living aan een café zetten is geniaal. De gitaarles kan al naar gelang de reactie ook fantastisch zijn. Libisch heb ik nog niet geprobeerd, maar ik heb net Ethiopisch ontdekt en dat kun je zeker ook eens proberen.
Loopt die daar nog altijd rond in Leuven? Die liep daar in mijnen tijd ook al.
Loopt diene met zijn plakske dat de maanlanding nooit gebeurd is, daar ook nog rond? "Mark Peeters" noemt hij zichzelf, maar dat is een schuilnaam, vermits de FBI en de CIA hem dood willen, of zoiets. Hij fulmineert ook heel dikwijls tegen de pil. Ik heb met die gast ooit eens meer dan een uur gediscussieerd, in bezopen toestand uiteraard (hij niet, hij drinkt niet, beweerde hij; niet dat hij drank nodig heeft om uren aan een stuk onzin uit te kramen).
Den deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mark_Peeters
'Wat als' heeft zeker zijn uitstekende momenten, maar geef mij toch maar:
https://www.youtube.com/watch?v=dfqxw_zG-WA
Wat als vind ik 9 op de 10 keer slecht. Gewoon omdat zodra ge leest waar ze van uitgaan, ge al de rest toch al zelf kunt invullen. En beter.
@The Stranger: ik heb toch gezegd dat ik er sommige wel zou doen.
@Andres: Ja dieje klaploper met zijn gitaarke loopt nog altijd rond. Maar echt in elke grote stad al gezien. Van Hasselt tot Brugge. Die ene dude met zijn bordjes loopt niet meer rond, maar schijnt wel nog actief te zijn op andre platformen. In de plaats hebben we ne klaploper erbij die bij de Hema altijd maar tegen mensen zit te praten die er niet zijn. Soms zelfs heftige discussies. Vreemde man. En dan heb ik het niet over Torfs.
Toch niet zo een iets oudere man, met een witte baard? Zo ene liep er een tijdje altijd in de buurt van 't park in Leuven, toen ik in mijn licenties zat. Begon soms spontaan te schelden tegen onbestaande mensen. Ene keer is die ook eens heel, heel fel en ostentatief beginnen hoesten toen een kotgenoot van mij langs hem liep terwijl hij juist een sigaretje opstak. Dat was ook maar een rare kwiet. En toen, van de ene dag op de andere, stond hij niet meer op zijn gebruikelijke plek. Het deed wat denken aan la Tourette, maar dan wel vrij extreem.
Dat zou best kunnen. Voldoet in grote mate aan de beschrijving.
Zo.
Ik heb dan eindelijk een kamer gevonden; twee kamers, in het centrum van Leiden, deel de kamer met een vriendin. 1 september verhuizen, woo!
Proficiat. Heb je al een afwasschema afgesproken?
Betere vraag, is ze knap?
Någon annan svensk här? Misstänker att det inte finns det tyvärr, så finns här någon norrman, dansk, islänning eller finländare?
Jag är svensk och förutom oss två finns det två svenskar till här (åtminstone så vidt jag vet). Och ja det finns väldigt väldigt många holländare här.
PS undvik att dubbel-posta, moderatorerna (inklusive de som tror att de är moderatorer) får grav damp utav det.
/Arthur
Ah ok, tack för tipset, är ju alltid lite olika från sida till sida hur hård man är mot dubbelpostning. Jag kom egentligen huvudsakligen till denna sidan för att spela Maffia, men jag har spelat lite Total War-spel tidigare. M2TW var ju en hit, men sen föll allt med Empire.
Jepp, Empire var ganska :daisy:.
Så jag köpte ju då S2TW nu, men det blev bara ett par timmars speltid. Gamla känslor kommer inte tillbaka eller vad det nu är man säger.
Op orientaalse tour. 2 eetlepels oestersaus en 1 eetlepel sesam-olie is een uitstekende all purpose marinade voor grillen. Wokt ook lekker weg met groenten
gefeliciteerd met je kamer Hax
nog betere vraag: is ze ok met een trio met jou en je vriendin?
Ja, ik vind van wel!Quote:
Betere vraag, is ze knap?
Quote:
nog betere vraag: is ze ok met een trio met jou en je vriendin?
Hmm..volgens mij niet echt. Ze raakte al half-getraumatiseerd van het idee dat ze door mijn kamer moet als mijn vriendin er is.
aw. dan de allerbeste vraag: kan ze goed koken?
Yeah!
Wel mooi dat je vriendin je zo vertrouwd
Ja, dat vind ik ook wel fijn. Aan de andere kant kennen ze elkaar ook gewoon, dat scheelt denk ik ook. Als zij met een vriend van school (bijvoorbeeld) op kamers zou gaan zou ik het ook niet erg vinden. Hoewel ik anders toch jaloerser van aard ben dan ik altijd dacht, haha. Dat had ik bij mijn ex-en dus nooit.
En je vriendin zal toch geregeld eens binnenspringen.
Hahaha, ze gaat naar Maastricht, en ik denk dat ik vaker daar heen ga dan andersom! Mijn laatste college is op vrijdag om 1 uur al klaar, ben ik er rond een uurtje of 4!
Nu als ze zich verveelt wip ik wel effe binnen. Dat is maar 20 minuutjes van hier. Moet daar toch geregeld zijn! ;)
Tuurlijk, Moros gaat naar Maastricht voor de architectuur :P
Zoheeee dat is een wat minder leuk feestje wat een narigheid bij pukkelpop, sterkte zuiderbuurtjes
Ja en ik lekker met mijn t-shirtje en rugzak vol bib boeken door die storm kunnen wandelen. Grmbl.
Het is beslist, ik ga de nieuwe op de dienst vernozelen.
Ik heb nog nooit met een rostje geweest.
Cakeje uit het automaat met briefje 'voor mijn lieve baas, [naam collega]' is altijd grappig
VERNOZELEN
Woordsoort: ww.(trans.,intr.,zw.)
bedr. en onz. zw. ww. Van noozel (zie Dl. IX, 2151) met ver- (V). Gewest. in Vl.-België.
ᴁ— Van of m. betr. t. personen: verleiden; met complimentjes en grapjes voor jouw winnen.
Inderdaad.
Ik geloof dat er daaromtrent een hele boel spreekworden bestaan.
was jij niet getrouwd enzoo?
Dat zijn hevige beestjes.
Een rosse om op te crosse...
Ros bloed :daisy: goed...
Die had ik nog niet gehoord.
Ik ben wel een liefhebber van spreekwoorden. Hier enkele (vertaald) uit eigen streek:
Dat is nogal een rare gebeurtenisQuote:
"Het is nogal een toer," zei de boer en hij draaide rond zijn wijf
het leven is hardQuote:
"Het leven is hard," zei hij en hij (ander woord voor zijn gevoeg doen) een kei.
Hij is niet moeders mooisteQuote:
Hij heeft een aangezicht om knuppels op te roderen.
Hij heeft een aangezicht om staatstenen mee te plaveien.
Het heeft geen zin te blijven stilstaan bij "wat als ..." en "had ik maar ..."Quote:
Als mijn schoonmoeder wielen had, was ze een auto
Zeggen en doen zijn 2 verschillende dingenQuote:
Uitleggen en ventjes tekenen, maar ze uitsnijden en ze laten lopen is iets anders
Beter 1 :daisy: in de hand dan de lucht van tien
Drommels, drommels en nog eens drommels
Rostje ontsnapt mij voorlopig. Wat kletsen en grappen is geen probleem, maar ik vraag haar liever niet om iets te gaan drinken als de rest van de dienst erbij is. Ik zou het nog voor weken aan een stuk mogen horen.
En natuurlijk begin ik eerder en stop ik later met werken. Zij is nog in opleiding terwijl ik deadlines te halen heb. Het helpt ook niet dat ze 's avonds plots weg is zodat ik niet subtiel haar kan volgen. Oh ja, we blijven er aan werken.
Ik neem dat ge geen privé telefoonnummer of e-mailadres van haar hebt?
Komaan, het moet je toch een keer lukken haar ergens alleen aan te treffen? Bij de koffiemachine of in de lift ofzo?
Noem me van de oude stempel, maar volgens mij moeten zo'n dingen in persoon worden gevraagd. Ik ben geen beschaamde tiener meer.
Ik heb geduld, mijn moment komt wel. Ik vond het gewoon grappig dat ze zo 'ongrijpbaar' is. Ik geloof dat ze een beetje een muurbloempje is/was.
jajaaja
En terecht!
[/QUOTE]
Ik heb geduld, mijn moment komt wel. Ik vond het gewoon grappig dat ze zo 'ongrijpbaar' is. [/QUOTE]
Oh dat ken ik. Of hoe ironisch het leven tot het onnozele toe kan zijn. Wat ik ooit hebben doen om een meisje ooit nog vast te kunnen krijgen. Echt het ene stom toevak/ongeluk na het andere. Het leek wel een film van Hugh Grant. Soit achter af enkel pennenvrienden (keyboardvrienden klink echt vies)geworden, maar ach.
Ik zocht ff op wikipedia naar Herman van Veen. Toen kwam ik een dat audio balkje daarboven tegen. Ik besluit er naar te luisteren.
En... tja oordeel zelf maar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_van_Veen
Die stem is duidelijk geen radiostem
Mijn vader is een fan van van Veen. Als je dieper op zijn oeuvre ingaat zie je wel dat hij heel veel liedjes vertaalde ipv zelf schreef.
Mijn bewondering is daarom iets minder.
Hij gaf ons wel de beste kinderreeks ooit:
https://www.youtube.com/watch?v=iYAvVIg5MD8&feature=related
Hoeveel kinder series gaan ook onder meer over nazisme en vertellen een verhaal waarin als eerste, echte gebeurtenis een hele familie sterft op één baby na!?
Dit is ook wat Beesten Bos is Boos goed maakte. Misschien af en toe moraliserend, maar toonde af en toe ook de nare kanten van de wereld en hielden kinderen niet voor al te dom.
Amendering: De Nostalg in mij kan het nu niet laten om eens youtube af te schuimen:
https://www.youtube.com/watch?v=reoPyqrvmZo
Al vond ik als pruts Dark Wing Duck ook wel geniaal.
https://www.youtube.com/watch?v=OZ2R6lsNink
Waar is alle kwaliteit wat kindertelevisie betreft gebleven? Dat vind ik echt jammer.
Boes Boes
https://www.youtube.com/watch?v=sJJSkz0Rd5U
Of Dommel
https://www.youtube.com/watch?v=Nmnkg69pOR4&feature=related
En natuurlijk Looney Tunes, Tom & Jerry, Dexter's Lab, Flintstones, Edd Edd and Eddy, Cow and Chicken, I am weasel, and so on.
Als je nu Disney XD (ipv die goede oude Fox Kids) ziet zijn het alleen maar slecht getekende rotseries. Ook Cartoon Network is nu gewoon een kloon van Disney XD, geen engels meer, rotseries. Zo leren de kinderen van vandaag geen engels.
Er is nog wel een kanaal genaamd Boomerang die die oude series uitzendt,
Zelf opgegroeid met vpro op zondag, dat was echt kwaliteit. Vaak op het randje van fatsoen en soms er overheen, niet iedereen mocht er dan ook naar kijken. Wat er nu op de buis is weet ik niet, heb al jaren geen tv meer ik lees liever een boek, koop verder alles op DVD.
Of deze!
https://www.youtube.com/watch?v=M3k2Dubicxc
Vooral die gesproken intro, lol. Welk kind begrijpt dat? '....de meedogenloze minachting van de zich immer uitbreidende mensheid....'