Frag, ja ik ben opvouwbaar en ook herbruikbaar :D mag ik dan mee?
Andres, ja pappie is heel erg cool... maar ook streng... tegen mij dan :P
Printable View
Frag, ja ik ben opvouwbaar en ook herbruikbaar :D mag ik dan mee?
Andres, ja pappie is heel erg cool... maar ook streng... tegen mij dan :P
Lol! Rome is toch nog niet zooo groot. Wij zaten in de 'Via Del Viminale', ook vlakbij termini. Wij zijn ook bij de spaanse trappen, echter niet zo lang, er was toch iemand kwijt dus moesten we een tijdje wachten. Wel lang bij de trevi fontein geweest was ook wel leuk. En wij waren Nederland-Argentinie wezen kijken in een Irish Pub.. nou kan dat een andere zijn geweest maar is toch toeval :P biertjes daar waren overigens 6 euro :(Quote:
Originally Posted by Dutch_guy
Jah wij moesten in de Irish Pub waar wij zaten (halte Cavour met de metro) ook 4 80 betalen voor een pint Becks. Best wel afzetterij, maar in principe was het veel goedkoper (en lekkerder) om gewoon beer, of sterke drank ergens anders te kopen. Ook heerlijk dat er helemaal nooit om ID is gevraagd, kreeg gewoon overal wisky mee, of wat ik dan ook wilde hebben. Best wel netjes eigenlijk.Quote:
Originally Posted by Drisos
:balloon2:
Hoewel de meesten onder jullie denigrerend zullen neerkijken op zo'n lage postcount, wens ik bij deze toch wel even mijn VIJFHONDERDSTE POST te vieren
Joehoe :balloon2: :balloon2: :balloon2: ~:cheers: ~:cheers: :dancing: :cheerleader: :cheerleader: ~:cheers: :balloon: :balloon: :balloon3:
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad Dutch_guy, Rome is de ideale stad om een week in door te brengen. Er is zo veel moois te zien en het is überhaupt al ongelovelijk leuk om gewoon met een groepje rond te dwalen. Toch waren de leukste momenten van de klassieke reizen de avonden, daar heb ik enkele aparte verhalen aan overgehouden! Toppunt van mijn schooltijd, beide keren.
Serieus, bij de Spaanse Trappen kun je 's avonds een willekeurig persoon in het Nederlands/Duits aanspreken en je hebt een gesprek.Quote:
Originally Posted by Drisos
Over die Irish, was die toevallig op een plein achter een kerk met een grote rotonde ervoor, in de buurt van het station en richting het forum? Dan ben ook ik er geweest.
En Andres, inderdaad gefeliciteerd!
:bow:Quote:
Originally Posted by Geoffrey S
Dank je.
Ik doe mijn uiterste best :yes:
Gotta teach FOOLS some BASIC RULES...
:inquisitive:Quote:
Originally Posted by The Wizard
ik zou echt beter je best doen als je ooit bij de legendarische groep van 5500+ will horen... Natuurlijk hoef je nooit meer te werken en kan je teren op de overheid.
Zdec tak mnoga iz vas iz Galandei? At kuda?
Quote:
Originally Posted by The Stranger
Nooit meer werken..., mmm...
Btw, er was hier gisteren een leuk feestje gaande. En een toffe after-party. Jammer dat jullie het gemist hebben.
KEEP IT REAL homey, rools da szinitQuote:
Originally Posted by The Wizard
:inquisitive: sniff... snifff... nastiness?
Doesn't look like it really.Quote:
Originally Posted by Beirut
Nope, terrible lyrics though.Quote:
Ik mis nooit spamfests... Kan niet want spamfests zonder THE STRANGER, EMPEROR OF SPAM, is geen spamfest... begrijp je... YOU FEELIN' ME?????
Quote:
Ok. Who was it? WHO FARTED??!! I think it was .... me :embarassed:
Hoewel ik graag zou ingaan op uw impliciete uitnodiging tot het onderhouden van intieme betrekkingen, dien ik deze vanwege uw minderjarige leeftijd evenwel formeel af te wijzen. :no:Quote:
Niet alle Belgen heten Dutroux...
oh jammer... dat vind ik wel echt matig... heel erg...
Och, je overleeft het wel. Btw, veel plezier op je 3-daagse trip. ~:cheers:Quote:
puur uit sociologische intresse :alien:Quote:
Originally Posted by Fragony
Matig, nou niet direct het goede woord. Ronduit rampzalig die skillz van Andres :whip:Quote:
Mijnheer heeft klachten?Quote:
Originally Posted by Fragony
Laat me dat even verhelpen...
BUKKEN SLET !! NU !! ONTVANG DE STRAF
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :tomato: :tomato: :viking: :viking: :stars: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :stars:
En omdat je zo flink bent geweest, krijg je een spuitje :nurse:
Don't worry... just Mr. T speaking ~:pimp:Quote:
Originally Posted by AndresTheCunning
good to have you back, where the **** have you been mate
hoo... ik ben mijn editbutton weer kwijt... en mijjn sig... hmpf...
Bijna type in Spam in google in plaats van een vertaler aangezien ik Nederlandse waard onzin niet kan spreken. ... Spam het Feestmaal komt eh? Yay!! Mag de postcounts loonsverhoging op!!
Loonsverhoging ?Quote:
Originally Posted by {BHC}KingWarman888
Wanneer ?
Ik wens dat ik wist wat u kerels over praten... :huh2:
omg als ik eens engels zou praten als jullie nederlands... dan was ik net bartix