-
Re: The talk your own language thread
nou ik heb CoH gespeeld en dat spel is echt goed :P t is lache om te zien hoe je mg42 amerikaanse soldaten neerschiet, maar je t lachen vergaat je wel als je doorkrijgt dat t slechts een afleiding was en dat er aan de andere kant van de map opeens een tankdivisie doorbreekt... de AI is echt goed
-
Ik neem dus aan dat je nog geen last hebt gehad van allied Anti-Tank spam ?
:balloon2:
-
Mtw2, ik weet nie zu maar ik denk pas dat het echt leuk gat zijn als er mods voor zijn. En dat zal nog even duren. Want er moeten nog heel wat tools gemaakt worden (extracten van de files, importen en exporten van models/skins, tools voor het editen van sommige .txt's aangezien ze stukken groter zijn geworden,...) Ik denk da'k Mtw2 ga kopen als hij in prijs is gedaald en er mods zijn.
-
AT guns zijn echt masterlijk, maar de duitsers zijn beter in alles behalve in infanterie... hun infanterie is echt gaar, de Rangers klaren alles. Maar als je een Tiger Ace Tank hebt... of een Flak 88... dan hoef je voor niets meer bang te zijn.
-
Quote:
Originally Posted by The Stranger
AT guns zijn echt masterlijk, maar de duitsers zijn beter in alles behalve in infanterie... hun infanterie is echt gaar, de Rangers klaren alles. Maar als je een Tiger Ace Tank hebt... of een Flak 88... dan hoef je voor niets meer bang te zijn.
Knights cross infantry zijn anders ontzettend goed hoor :2thumbsup:
En trouwens, de duitsers hebben inderdaad betere tanks en voertuigen - maar de allies hebben betere AA
:balloon2:
-
wat is die nieuwe look? '-_-
CoH trouwens een geweldig spel! Heb het maar even gespeeld bij een vriend van mij maar het is echt goed gemaakt. En dat zeg ik niet gauw..
-
Quote:
Originally Posted by GreatEmperor
En dat zeg ik niet gauw..
duh! je bent van limburg!
-
knight's cross soldiers zijn geweldig... maar ze zijn duurder dan rangers en rangers hakken knigts cross soldiers zo in de pan... ze zijn met 2 keer zo veel... ik bedoel... je krijgt 3 soldaten voor de plek van 6... das gaar... als ze nou ook met zijn 6e waren...
-
Wat is dat hier allemaal voor gezever.
Zijt ne keer braaf en ga M2TW kopen ipv andere spellekes te zitten spelen :whip:
Wat is me dat nu.
Trouwens, ik vind dat er dringend een nieuwe wet moet komen in België: recht op spellekesverlof. Aan t begin van t jaar moet ge opgeven naar welk spel ge het meest uitkijkt en als dat dan uitkomt, hebt ge recht op 4 weken verlof om te spelen.
Wanneer zijn dat hier verkiezingen? Binnenkort zeker?
K zal hier eens vlug een nieuwe partij oprichten: "De spellekespartij". ~:pimp:
-
dan emigreer ik sowieso naar belgie.. maar ik vind you party nog niet extreem genoeg dus ik richt een andere party op... de EXTREMESPELLEKESPARTIJ!!!! jaaa daar staan van te kijken... 280 dagen vrij en 36 uur in een dag om zo meer te kunnen spelen
-
Quote:
Originally Posted by AndresTheCunning
Wat is dat hier allemaal voor gezever.
Zijt ne keer braaf en ga M2TW kopen ipv andere spellekes te zitten spelen :whip:
Wat is me dat nu.
Trouwens, ik vind dat er dringend een nieuwe wet moet komen in België: recht op spellekesverlof. Aan t begin van t jaar moet ge opgeven naar welk spel ge het meest uitkijkt en als dat dan uitkomt, hebt ge recht op 4 weken verlof om te spelen.
Wanneer zijn dat hier verkiezingen? Binnenkort zeker?
K zal hier eens vlug een nieuwe partij oprichten: "De spellekespartij". ~:pimp:
Hey, I tought you joined the IPP, International Pie Party, why start a ne party we can put on our agenda too. ~:(
-
Quote:
Originally Posted by Gertgregoor
Hey, I tought you joined the IPP, International Pie Party, why start a ne party we can put on our agenda too. ~:(
Sprekt Vloms!
-
Oh no from this day I'll speak pieish.
applepie sugar sweet strawberry? Cherry cream pie pie cake. Andres pie cream pants kwakwak sugar, cake cookie pie chocolate pie! LOL.
-
klep holl'n, wie geet go'n Twents proaten, o' ie krieg n' lik an de bek
-
Quote:
Oh no from this day I'll speak pieish.
applepie sugar sweet strawberry? Cherry cream pie pie cake. Andres pie cream pants kwakwak sugar, cake cookie pie chocolate pie! LOL.
:inquisitive:
Are you really 17 ?
:inquisitive:
-
Hey I'm supposed to question your age, not the other way around!
pis poep kak.
-
Quote:
pis poep kak.
:no:
-
-
-
-
Quote:
Originally Posted by The Stranger
kleptomane dwergen...
Ik refereer liever naar mezelf als een verlepte dwerg, indien u hier mee kan leven. Bij voorbaat dank.
@andres: pis poep kak.
-
Här får man ju chansen att svära som man vill på sitt eget språk...trevligt, trevligt. Men väluppfostrad som jag är så avstår jag nog:clown:
-
Quote:
@andres: pis poep kak.
Hm, ik heb :no: al geprobeerd.
Zou dit helpen: :shame: ?
Zoniet dan zullen de grote middelen moeten ingezet worden :whip:
-
Quote:
Originally Posted by AndresTheCunning
:whip:
:eeeek: :surrender:
-
Ma dutske toch. Zo ondersteboven van een dreigementje met wat zweepslaagjes.
:no:
Die jeugd van tegenwoordig moet blijkbaar met fluwelen handschoentjes behandeld worden.
Tss, tss, tss. Gaat daarmee naar den oorlog :shame:
-
nou GG voor deze ene keer dan... maar mag ik beide heren erop wijzen dat GEWELD strikt verboden is... zeker wanneer het noodzakelijk is.
-
Andres spreek Nederlands ... goddomme :whip:
-
doe het nou niet STIG... doe het niet
-
Ja stig hou er mee op ~:whip:
-
kom maar op, kom maar op