-
Re: The talk your own language thread
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Dat, of ik had gewoon gelijk dat overkomt me wel vaker. Leek precies op foto op Facebook, ouders wonen in de buurt, en weet dat ik in de krommestraat woon. Bedoelde er verder niks mee en al helemaal niks naars.
haha dat weet ik, ik maak maar een grapje fragony, niet gelijk zo op de gevoelige teentjes getrapt zijn :)
-
Nee, mijn huidige "it's-complicated" is een Russische bruid.
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
haha dat weet ik, ik maak maar een grapje fragony, niet gelijk zo op de gevoelige teentjes getrapt zijn :)
Dacht in retrospect dat mijn post wel eens verkeerd kon worden opgevat, tikkie aan de enge kant
-
Quote:
Originally Posted by
Moros
Hela het was ik, dat ander langharig stuk schorem, van de TYOLT. Ik had trek in een beefstukje, dus dacht ik ga de frags eens opzoeken, helaas het juiste huis niet gevonden.
Hebben we hier dan twee langharige stukken schorem?
*** haalt grasmaaier boven ***
-
Mijn haar is niet meer zo lang!
-
Goede tip wat betreft 'The Borgia' TS, geweldig. Rome 2.0 absolutement
-
Lang haar is het beste. Ik heb geen behoefte aan zo'n jaren 50 kapsel.
-
Een kilo spruiten is hipper dan lang haar
-
tenzij het dreads zijn he, tenzij het dreads zijn
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Goede tip wat betreft 'The Borgia' TS, geweldig. Rome 2.0 absolutement
Leuk om weten. Ik heb die reeks gekregen van 't vrouwtje een tijdje geleden voor m'n verjaardag. Ben er nog niet aan toegekomen, maar dankzij jou kijk er nu al naar uit.
Ik vind lang haar best wel cool, maar zou het zelf nooit willen. Is gewoon veel te veel werk. En spruiten zijn vies.
-
Youtube wil dat ik advertenties op mijn video's plaats. Ik denk dat ik nog maar wacht. Misschien doe ik dat wel wanneer ik mijn ERE guide af heb.
-
kan je lekker geld mee verdienen als je veel hits hebt XD
-
Ik wil niet geband worden omdat er een video van jaren geleden met copyright op staat.
-
Quote:
Originally Posted by
rickinator9
Ik wil niet geband worden omdat er een video van jaren geleden met copyright op staat.
Maak je geen zorgen youtube is van google, die zijn in hun uppie meer waard dan de complete copynostra bij elkaar. Ze procederen al jaren zonder succes tegen bijvoorbeeld videoclipjes die op youtube te zien zijn.
-
Mijn kipsate gejat zo van de grill. Zeggen ze dat katten slim zijn maar die van mij heeft na al die jaren nog steeds niet door dat ik hier de baas ben
-
Ha, die durft!
De onze doet zo'n dingen wel nog altijd achter onze rug om, maar enkel nadat wij gedaan hebben met eten. Hij weet nochtans dat hij onverbiddelijk buiten over z'n daden mag gaan nadenken als hij betrapt wordt. Van mijn fornuis blijf je af; maakt niet uit hoe schattig je eruit ziet of hoe zielig je kan kijken.
-
Dat beest zou de grootste kattenliefhebber tot wanhoop drijven. Is de consequentie van een te vrije opvoeding
-
-
Onze poes ligt de hele nacht te mauwen omdat ze iets gevangen heeft(meestal een speeltje). De kater bijt je als hij de kans krijgt.
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
meen je deze nou? :O
Jep, beest is hondsbrutaal. Tikt zelfs een pizza uit mijn klauwen middels midair-intervention
-
Zatte avond gehad, lees ik even mijn berichten na op mij gsm. Lees ik het antwoord op mijn ouders bericht om te vragen of ik gisteren nu nog naar huis gign komen of niet: 'het is beter van niet, maar het is allemaal de schuld van Liliane Saint-Pierre'. Ja, we gaan het weer kunnen uitleggen.
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Jep, beest is hondsbrutaal. Tikt zelfs een pizza uit mijn klauwen middels midair-intervention
sigh animals and their pets :S
-
mi a faszom folyik itt gyerekek? :cool3:
-
Quote:
Originally Posted by
Moros
'het is beter van niet, maar het is allemaal de schuld van Liliane Saint-Pierre'.
https://www.youtube.com/watch?v=Gwa8xuUiNpA
-
Quote:
Originally Posted by
Peasant Phill
Exactly.
-
-
Quote:
Originally Posted by
xxrulerofswedenxx
hoi:ave:
Waarom praat jij niet in het zweeds? Ben je een belgische usurpator?
PS: Welkom bij de .org~:wave:
-
Quote:
Originally Posted by
rickinator9
Waarom praat jij niet in het zweeds? Ben je een belgische usurpator?
Even een aankondiging van de staff:
Door de recente immigratie van Belgen in de Org zullen we van nu af aan ook op www.totalbelgium.org te vinden zijn.
-
Dat is het jammere aan totaaldominatie het houdt een keer op. Nu hebben de Belgen de wereld.
-
ik dacht dat jij de baas was frag...? WTH??
-
btw check ook Hell on Wheels.
misschien vind je dat wat :P beter dan The Borgias vind ik.
-
Je woord is goed genoeg, zal het halen. Gaat toch niet over die Harley Davidson stumpers die het nodig vinden mijn comfortable idylle te verstoren met hun kutlawaaibrommers
-
nee gaat over de aanleg van de spoorwegen in amerika van oost naar west en nog een ander plot
-
Oioi, dat ga ik zeker halen, dat ging er aardig hard aan toe
-
ik heb ff een 10 gegeven, komop jonges volop liken die hap
-
Alleen een "plus oneindig" rating zou deze draad recht doen.
Maar voorlopig doen we het dan met 10 op 10.
En wie minder geeft dan 10 krijgt kletsen rond z'n oren :stare:
En The Stranger moet voortaan aangesproken worden met "Sint Umeu1 van de TYOLT, moge hij eeuwig leven in het licht", behalve door mij, want ik ben te lui om dat elke keer opnieuw te typen.
-
en iedereen even een thanks geven voor bovenstaande post
(welkom op totalfacebook.org)
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
En The Stranger moet voortaan aangesproken worden met "Sint Umeu1 van de TYOLT, moge hij eeuwig leven in het licht", behalve door mij, want ik ben te lui om dat elke keer opnieuw te typen.
Snap em niet.
-
ja dat zijn van die inside jokes, oude garde enzo
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
Alleen een "plus oneindig" rating zou deze draad recht doen.
Maar voorlopig doen we het dan met 10 op 10.
En wie minder geeft dan 10 krijgt kletsen rond z'n oren :stare:
Dat wordt dan Admin en kan nog niet copy paste enzo gebruiken...
-
Een moddervette 10 en een kus van de juf
Over facebook http://www.flabber.nl/linkdump/video...-uit-ligt-8898
Hehe malle zuiderbuurtjes
-
-
Vind 'Wat Als' niet al te vet. De Neveneffecten (bekend van oa Basta, Willy's en marjetten; kabouter Wesley,...) is pakken beter en ook veel te vinden op internet.
-
Dat laatste stukje is wel zielig.
-
slechte pizzas man van dr oetker
-
Je bedoelt waarschijnlijk de "ristorante" pizzas van Dr oetker. Kant en klaar pizzas zijn sowieso rommel* maar dat zijn inderdaad ongeveer de slechtste.
(*ik at ze vroeger wel met enige regelmaat maar dat kwam omdat ik dan te lui was om een fatsoenlijke maaltijd te bereiden)
-
Ik eet altijd kant-en-klare. Ik vind picolinis het lekkerste, daarna casa di mama en daarna alles. Pizza's van de Pizzaria zijn uiteraard het lekkerste.
-
De kant en klare pizza's van de appie zijn heel behoorlijk, de excellent versie. Krijgt er zelfs beetje olie en rucola bij. Beste pizza blijft toch de snellehap-pizza dus een veel te vette van de pizza-hut op het station is de beste pizza. Ga echt geen pizza eten als ik uit eten ga bij de Italiaan hier, er zijn veel mooiere gerechten.
Laat ik hier nou net tegenover wonen, hele goede http://www.sangiorgio.nl/
Edit, uit de oude doos
https://www.youtube.com/watch?v=i4IX...e_gdata_player
Geniaal. Drs P.
Kan ik er net zo goed nog 1 tegenaan gooien https://www.youtube.com/watch?v=Qifj...e_gdata_player
-
Quote:
Originally Posted by
rickinator9
Ik eet altijd kant-en-klare. Ik vind picolinis het lekkerste, daarna casa di mama en daarna alles. Pizza's van de Pizzaria zijn uiteraard het lekkerste.
Je mag natuurlijk niet weten hoe hoog hun standaard qua hygiƫne is. Ging vorig jaar een pizza halen in de nabijgelegen pizaa tent. Er liep daar een peuter rond met een spatel. En er maar mzee over de vloer schrapen en dan er aan likken. Enkele momenten later zie ik diezelfde spatel gebruikt worden bij mijn pizza. geef mij dan toch maar kant-en-klaar.
Quote:
Originally Posted by
Fragony
De kant en klare pizza's van de appie zijn heel behoorlijk, de excellent versie. Krijgt er zelfs beetje olie en rucola bij. Beste pizza blijft toch de snellehap-pizza dus een veel te vette van de pizza-hut op het station is de beste pizza. Ga echt geen pizza eten als ik uit eten ga bij de Italiaan hier, er zijn veel mooiere gerechten.
Laat ik hier nou net tegenover wonen, hele goede
http://www.sangiorgio.nl/
Ik ben daar twee jaar geleden gaan eten. Het was er inderdad erg lekker. Had ik geweten dat je in de buurt woonde, ik sprong eens binnen.
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Dat laaste heb ik op CD (een verzamel CD weliswaar.
-
Woon er niet dichtbij ik woon er 3 meter vandaan
-
Fragony is de kok daar en hij woont in de oven.
-
-
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
Fragony is de kok daar en hij woont in de oven.
Ja maar wat vind je van het eerste liedje, je houdt van taal en Drs. P heeft het kijk dat krijg je soms
-
Quote:
Originally Posted by
Peasant Phill
Die mogen bij mij wel logeren
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Ja maar wat vind je van het eerste liedje, je houdt van taal en Drs. P heeft het kijk dat krijg je soms
ik zou hem graag eens horen zonder muziek, maar dat hij alles strak tot in de puntjes heeft uitgewerkt staat buiten kijf. het is niet echt waar ik van hou maar het is zonder meer erg goed
-
Quote:
Originally Posted by
rickinator9
Die mogen bij mij wel logeren
Filmpje is zo oud dat ze nu zo langzamerhand ook voor mij legaal zijn. Waarschijnlijk hoef ik ze al niet meer. Dat accent is trouwens schattig
-
Lange tijd weggeweest van de Org. Heb ik nog wat gemist?
-
Behalve dat TheStranger en Fragony gehuwd zijn en samen een kindje hebben geadopteerd, dat Moros de Lotto heeft gewonnen en Peasant Phill de Nobelprijs voor literatuur, niet veel.
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
... Peasant Phill de Nobelprijs voor literatuur, niet veel.
Ik denk dat Hugo Claus zich omdraait in zijn graf.
-
Quote:
Originally Posted by
Skullhead
Lange tijd weggeweest van de Org. Heb ik nog wat gemist?
De org klaarblijkelijk!
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
De org klaarblijkelijk!
Oeh, grappig :clown:
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
Behalve dat TheStranger en Fragony gehuwd zijn en samen een kindje hebben geadopteerd, dat Moros de Lotto heeft gewonnen en Peasant Phill de Nobelprijs voor literatuur, niet veel.
HE!!! DAT WAS GEHEIM... vraag nooit een belgische notaris om iemand te huwen -_- zuiplappen dan gaan de lippen dansen
-
-
Oh jummie de Fransoos had weer zwarte pensen, gister een ode aan Belgie gemaakt met de klassieker pens met rode kool. Heerlijk.
-
-
nou daar ben ik het niet mee eens
-
Currysaus maken is makkelijk met zo'n pakje waarvan je de inhoud in melk moet gieten en dan zachtjes aan de kook brengen. En 't pakske kwam van den Aldi en 't was nog lekker ook! Heb er wel wat extra currypoeder en beetje peper aan toegevoegd, maar al bij al, best wel lekker.
Samen met kip, ananas, worteltjes, paprika en pasta. Kipkruiden, currypoeder, peper en zout bij de kip, ananas, worteltjes en paprika (alles in dezelfde pan bakken in rijstolie, worteltjes eventueel een paar minuutjes in de microgolf vooraf, als je ze liever zacht hebt i.p.v. beetje krokant). Gemakkelijk, snel klaar en iedereen vindt het lekker.
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
nou daar ben ik het niet mee eens
Je weet niet wat je mist, die bloedworst die we hier hebben komt niet in de buurt van het echte werk. Die ijzerkick is onweerstaanbaar
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
Currysaus maken is makkelijk met zo'n pakje waarvan je de inhoud in melk moet gieten en dan zachtjes aan de kook brengen. En 't pakske kwam van den Aldi en 't was nog lekker ook! Heb er wel wat extra currypoeder en beetje peper aan toegevoegd, maar al bij al, best wel lekker.
Samen met kip, ananas, worteltjes, paprika en pasta. Kipkruiden, currypoeder, peper en zout bij de kip, ananas, worteltjes en paprika (alles in dezelfde pan bakken in rijstolie, worteltjes eventueel een paar minuutjes in de microgolf vooraf, als je ze liever zacht hebt i.p.v. beetje krokant). Gemakkelijk, snel klaar en iedereen vindt het lekker.
je vergeet de cashewnoten :whip:
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
je vergeet de cashewnoten :whip:
We hadden er geen meer in huis ~:(
Tip : ge moet die efkes roosteren in een pan, dan smaken ze beter.
-
Wie doet er nou noten in een warm gerecht. Zit je te eten, bijt je opeens op zo'n hard ding.
-
Quote:
Originally Posted by
rickinator9
Wie doet er nou noten in een warm gerecht. Zit je te eten, bijt je opeens op zo'n hard ding.
Probeer het eens.
-
Pijnboom pitten in pasta!
-
Quote:
Originally Posted by
Moros
Pijnboom pitten in pasta!
Uiteraard ook eerst geroosterd.
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
Probeer het eens.
Pijnboompitten gaan in de rucola-salade, ja, eerst even roosteren en dan blauwe kaasblokjes er overheen.
-
Quote:
Originally Posted by
Peasant Phill
Uiteraard ook eerst geroosterd.
Diepgevroren is toch het lekkerst!?
-
Quote:
Originally Posted by
Moros
Diepgevroren is toch het lekkerst!?
Schijnt zo te zijn maar zo hard kan ik het gewoon niet, kwestie van fatsoen iedereen had ooit een moeder
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Schijnt zo te zijn maar zo hard kan ik het gewoon niet, kwestie van fatsoen iedereen had ooit een moeder
Sommigen hadden misschien een proefbuis en/of een petrischaaltje?
-
3 maanden vrij :bow:
Ik ga morgen op vakantie naar Centerparcs de eemhof.