-
Re: The talk your own language thread
Tjongejonge, net als je denkt dat het ministerie van pvda-propaganda, of zeg maar gewoon de publieke netten, niet meer verder kan zinken krijg je dat veenlijk Freek de Jonge met beffende lijstrekkers en andere schunnigheden. Zou bijna voor de SGP gaan, wat een leegte :dizzy2:
-
SGP... :inquisitive:... wat is er met jou gebeurt...???
-
Quote:
Originally Posted by The Stranger
SGP... :inquisitive:... wat is er met jou gebeurt...???
Bekeer het is nog niet te laat!
Nee heb op de Balk gestemd, heeft de afgelopen jaren prima voor ons gezorgd. En ik wil die glibberige glimworm van een Bos ten koste wat het kost uit het kabinet houden. De Balk was gisteren ook onverslaanbaar in het debat, hij is echt gegroeid in zijn rol. (Die ogen van Femke gezien? De waanzin druipte eraf, eng gewoon)
-
nou... eigenlijk... zelfs als ik zou mogen stemmen zou ik niet eens willen... dieptreurig is de nederlandse politiek tegenwoordig
-
mmm net op Alexandertje gestemd
SGP? :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
en nee die zijn niet kinky ~D
-
Quote:
Originally Posted by Stig
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
en nee die zijn niet kinky ~D
Jammer...
-
Quote:
Originally Posted by Stig
mmm net op Alexandertje gestemd
Zeker bij iedere vraag op de stemwijzer 'geen mening' gekozen :laugh4:
-
:laugh4: :laugh4: :laugh4:
nee ik kwam uit op the Christenunie, en dat was niet helemaal de bedoeling
-
ik weet t nog net zo niet... die strenge christenen hebben volgens mij allemaal een voorraad leer en zweep... ze moeten hun frustraties toch ergens kwijt...
-
-
Quote:
ik weet t nog net zo niet... die strenge christenen hebben volgens mij allemaal een voorraad leer en zweep... ze moeten hun frustraties toch ergens kwijt...
En wat is daar nou verkeerd mee? :eyebrows:
-
-
lol Woutertje beweerd ook nogeens dat hij gewonnen heeft, als er iemand heeft verloren ben jij het wel Wouter.
Kabinet CDA-VVD-CU-PVV?
-
Ik weet niet, ik denk dat het met een andere lijsttrekker voor de PvdA ook wel gebeurd was. Een paar maanden geleden (vooral tijdens de gemeenteraadsverkiezingen) stonden ze voor bijna 50 zetels in de peilingen. Maar dat was puur een momentopname en daarna kreeg het Nederlandsche volk opeens door dat de economie begon bij te trekken, toen was JP ineens de grote held
:balloon2:
-
Nou nadat JP zei: "U draait en u bent niet eerlijk meneer Bos" was Woutertje wel meteen stil en kon hij niks meer. Hij zakte spontaan in de peilingen. En dat de economie begon bij te trekken is voornamelijk te danken aan de VVD, alleen zij hebben niet genoeg campagne gevoerd met Zalm, die toch een van de beste ministers van Financien is geweest.
-
Politiek in the TYOLT & frontroom?
Moeten we hier niet over lichtzinnige dingen praten, dan kan ik tenminste meepraten.
-
Quote:
Originally Posted by Kralizec
Ik weet niet, ik denk dat het met een andere lijsttrekker voor de PvdA ook wel gebeurd was. Een paar maanden geleden (vooral tijdens de gemeenteraadsverkiezingen) stonden ze voor bijna 50 zetels in de peilingen. Maar dat was puur een momentopname en daarna kreeg het Nederlandsche volk opeens door dat de economie begon bij te trekken, toen was JP ineens de grote held
:balloon2:
Ligt wel aan Bos, ik heb hem nog nooit op een mening kunnen betrappen, loopt alleen maar een beetje sardonisch te lachen met die cosmoboykutkop van hem. Met als ultieme dieptepunt zijn houding in de armeense kwestie, de pvda is alleen maar geinteresseerd in het voortbestaan van de pvda als bedrijf en de mensen doorzien dat.
-
bla bla bla... Zodra ik keizer ben worden jullie mijn trouwe onderdanen dus t boeit allemaal NIET!!!
-
puh, keizer, alsof wij die willen
-
Quote:
bla bla bla... Zodra ik keizer ben worden jullie mijn trouwe onderdanen dus t boeit allemaal NIET!!!
Mag ik dan God zijn? ~;p
-
Als Gert God mag zijn, mag ik dan Satan zijn ? :devil:
Please...
-
Ben ik nou de enige die liever Johannes is? Kommop zeg, armageddon! Horsemen of teh apocalypse! De hoeren van Babylo- w8 die dan weer niet maar heb toch maar mooi even hoer gezegd in de frontroom.
-
Tot 2 maal toe zelfs. Foei! :whip:
-
pffff... ik ben god al.. en Satan bestaat niet... slechtheid is niet het zijn van het kwaade maar het niet zijn van het goede... DUS!!!!
-
Dus...dan ben je niet... Dus besta je niet!
Bèh, Umeu, je bestaat niet, bèh.
-
maar toch type ik.... t is maar waar je in wil geloven... maar dit bewijs staat vast...
-
Welk bewijs? Waar bewijs? Hoe bewijs?
Er is iemand die berichten post onder de naam TheStranger op dit forum ja.
Maar ben JIJ dat? Misschien is het wel telkens iemand anders. Typ je wel? Misschien heb je een of ander revolutionair spraaktechnologieprogramma en spreek je je boodschappen luidop. Misschien typt je moeder of je vriendin of je zus of een vriend ze voor je.
Geen bewijs dus.
Bèh, je bestaat niet, lalalalala TheStranger bestaat niet, lèrelèrelère.
En ja, ik ben 28 :shame:
-
Lol :bounce:
Toen ik over licht zinnig begon, wel we kunnen op z'n minst zeggen dat we daar wel in geslaagd hebben. Maar ach, een mens mag toch, nee moet toch af en toe onnozel doen. Als je alleen serieus doet, wel dan heb je alleen mijn medelijden.
Bèèèh Umeu!
Wedden dat hij zo'n speech bot is? Die zeggen ook dikwijls de grootste onzin...
Want we weten nu wel dat je niet bestaat, dus hou maar op met te doen alsof, we hebben je wel door meneer illusie hersenspinsel!
-
Hmmm... En hij beweert altijd dat hij geen edit-knopje heeft.
Een wel zeer listige speech bot als je t mij vraagt.
En waarom is hij gestopt op 5998 ? Zie je wel dat je niet echt bent? De echte TS zou de verleiding niet kunnen hebben weerstaan om nog vlug die 2 ontbrekende berichten te plaatsen op dit forum om aan de 6000 te komen.
Speech bot! speech bot!
:bounce:
-
sletjes, jullie doen alles om een zo hoog mogelijke postcount te krijgen, en nog steeds geen Senior Member, dat zegt toch wel iets over de inhoud van je posts