hmm... ja als je er een steelt kijk gelijk of je die van mn ma kan vinden :P
hmm... ja als je er een steelt kijk gelijk of je die van mn ma kan vinden :P
We do not sow.
Nu ik erover nadenk, ik heb wel een fiets, maar dat ding ligt al paar jaar in de schuur. Hou je niet van OV, Stig?Originally Posted by Stig
Emotion, passions, and desires are, thus peace is not.
Emotion: you have it or it has you.
---
Pay heed to my story named The Thief in the Mead Hall.No.
---
Check out some of my music.
Als ik ergens met 10 minuten met de fiets kan zijn, neem ik natuurlijk geen bus.
En 's nachts rijden er geen bussen (en taxis zijn duur)
En sinds we tegenwoordig moeten kiezen voor week of weekend OV, is gierigheid eerder reden om wel een fiets te nemen.
Wel jammer dat Groningen de fietsdiefstalhoofdstad van Europa is...
Mijn fiets is nog nooit gejat ... ookal zet ik hem midden op het academieplein of de grote markt. Nu ik erover nadenk, mijn slot is duurder dan mijn fiets.
OV? Handig maar misschien mag de NS weleens op tijd rijden. Enschede-Zwolle-Groningen is tegenwoordig Enschede-Deventer-Zwolle-Groningen, 40km om is sneller![]()
Mei Guan Shuan (I think thats it, I just started taking classes a while ago)
Last edited by Warluster; 01-06-2007 at 06:48.
Hallo allen,
ben hier al een tijd niet geweest zeg.. nogal druk.. etc etc magoed
zou nog een beetje laat alsnog iedereen een gelukkig nieuwjaar willen wensen! dat 2007 maar een goed spamjaar mag zijn.
ook nog welkom aan alle nederlandse nieuweling-spammers
![]()
- Chu - Gi - Makoto - Rei - Jin - Yu - Meiyo -
DRISOS, welkom terug jongen, en neem DG mee plz... of is het TYOLT te min voor Senioren...? :P
het is niet hetzelfde zonder jullie 2
We do not sow.
Originally Posted by Drisos
Foei, een senior member die het spammen aanmoedigt.
Vooruit, ontvang de gepaste straf![]()
Nu dit geregeld is: BESTE WENSEN Drisos !![]()
![]()
En zoals TS zei, kom eens wat vaker langs. Aangezien TS niet houdt van bier, hebben we nog wel wat over voor je![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Drisos en DG of niet. Ik laat biets over. Laat jij maar over, maar ik niet! hoor je me!? hoor je!?
Werkelijk een goed en rustig 2007, meneer senior. Dat het een goed shommelstoeljaar mag zijn. En dat je nog veel gratis busritten hier in org-land mag maken. (En een goed ballonnenjaar voor DG!)
~![]()
Hey Andres, heeft je vrouw al ontdekt dat nu ook de amerikaanse versie van beauty & the nerd wordt uitgezonden of blijf je daar nog van bespaard voorlopig ?
Yes, Iraq is peaceful. Go to sleep now. - Adrian II
Sssst...Originally Posted by doc_bean
Trouwens, hoe weet JIJ dat? Ben jij een stiekeme fan?
Trouwens, ze heeft vanochtend flink afgezien tijdens het lopen (ha, mevrouw vond het vorige week niet nodig te gaan lopen en dacht dat ze daar geen gevolgen van zou ondervinden). Als ze het waagt ons (trouwens door mij betaalde) televisietoestel te bevuilen met de Amerikaanse versie van die zever, dan gaan we vanaf dan 3 x per week lopen, om 6h30 's ochtends ipv 7h00. Nèh!
Btw, ik ben nog altijd gelukkig getrouwd hoor![]()
Zulke dingen zijn het peper en zout die een huwelijk extra geslaagd maken![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Hoe durf je !Originally Posted by The Stranger
![]()
AL heb je wel een punt, ben er wel minder vaak dan voorheen...daar moet wel eens verandering in komen![]()
Jij ook !Originally Posted by Gert
![]()
Moge 2007 mij kronen Tot onbetwiste leider van De Gemeenschap DerGenot-Orgieseh... Dot-Orgus
We do not sow.
Ontdekt tijdens het zappen.Originally Posted by AndresTheCunning
Spoiler Alert, click show to read:
Yes, Iraq is peaceful. Go to sleep now. - Adrian II
Originally Posted by Dutch_guy
![]()
@Doc Bean: tuurlijk leg het maar uit. Jij bent gewoon fan van belachelijke Amerikaans reality shows.
@ Emperor Umeu: Genot Orgies? acht wel dat dat je hobby was. Leuk trouwens. Altijd gedacht, maar je bent er ook wel het type voor.
Eerst Jerry Springer en nu dit! Ga je schamen!Originally Posted by doc_bean
Jerry Springer ... leeft die nog dan, ik dacht dat we nu toch echt waren overgegaan op Dr. Phil
U is een connaiseur?![]()
Heb alleen nederland 1 2 3 belgie en BBC ingeprogrammeerd, haat tv. Heb wel eens een poging gedaan de commercielen erop te plempen maar het zo moeilijk bepalen welk net je te pakken hebt als ze alleen maar reclame's uitzenden.
euhh, niet echtU is een connaiseur?![]()
Probeer dan de Duitse zenders, die hebben tenminste de goede films ... alhoewel oorlogsfilms in het Duits heel slecht zijn. Een Amerikaan die in het Duits "rotmoffen" zegt.Heb alleen nederland 1 2 3 belgie en BBC ingeprogrammeerd, haat tv. Heb wel eens een poging gedaan de commercielen erop te plempen maar het zo moeilijk bepalen welk net je te pakken hebt als ze alleen maar reclame's uitzenden.
De duitse zenders heb ik staan ergens bij 30 eenzaam in de sneeuw. Mijn duits is jammer genoeg niet zo goed, ze zouden het moeten ondertitelen zoals ze bij TV5 doen. Maar het is wel duidelijk hoe bedroevend slecht onze televisie is vergeleken met duitsland en frankrijk (en beetje Belgie, maar heb gehoord dat de commercielen daar ook kapot moeten), als ik in de gids kijk zijn de interessante films (bijvoorbeeld russische of poolse films) altijd op een duits of frans kanaal![]()
het is echt rotweer... ik was in 13.5456 seconden helemaal nat
We do not sow.
Mamma natuur is een beetje in de war, vind het allemaal wel best hoef ik voorlopig de boot niet winterklaar te maken![]()
Ben er ook content mee, ben nooit zo'n winterpersoon geweest - geef mij maar zon en warmte.Originally Posted by Fragony
![]()
het regent zo hard... en het waait ook zo hard... ik haat het... geef mij inderdaad ook zon en warmte maar sneeuw is ook oke... zolang je maar niet doorweekt thuiskomt.. tenzij van een watergevecht...
ik heb de tango gedaan... en ik ben slecht :P
We do not sow.
singing and dancing in the rain dus? Iedereen zijn hobbies...
Bah! Geef mij maar écht winterweer hoor. Van die stomme wind en regen krijg ik stenen voortplantingsorganen.
Ik snak echt wel naar een paar dagen van dat heerlijke winterweer: flink vriezen dat het kraakt met een staablauwe, heldere hemel. Ideaal wandelweer en bovendien heel gezond.
Helaas pindakaas, we zitten opgezadeld met een nep-wintertje van twee keer niks.
Ja mata, TosaInu
Fatsoenlijk winterweer zou prettig zijn maar zit er niet meer in . (voorgoed, broeikaseffect etc, drama drama) iig zullen de zomers voorlopig redelijk goed zijn, wordelijk uiteindelijk te warm, of we krijgen een ijstijd, das pas echt winterweer, hoe dan ook met al die broeikaseffect en golfstromen, het wordt extreem weer![]()
zoiezo beter dan dat gepruts, zachte regen, 10 graden etc, vanochtend nog in t-shirt naar school gefietst lol (wel met handschoenen)
ik heb laatst ontdekt; www.oddproxy.com! hoera hoera nu kan ik ook op school weer hier op![]()
![]()
![]()
- Chu - Gi - Makoto - Rei - Jin - Yu - Meiyo -
serieus? ooh... das handig :P
en ik fiets niet op in de dans tijdens het zingen...
We do not sow.
I'd like to learn Dutch. Please add translations.
Wooooo!!!
nee dat duurt te lang, bovendien:Originally Posted by Shaka_Khan
https://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?t=71574
Bookmarks