Ah, eindelijk nog eens wintertemperaturen...
Zijn jullie ook blij dat de winter begonnen is?
Laat die eerste sneeuw nu ook maar komen.
![]()
Ah, eindelijk nog eens wintertemperaturen...
Zijn jullie ook blij dat de winter begonnen is?
Laat die eerste sneeuw nu ook maar komen.
![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
ziek de laatse twee pagina's. Ziek.
? maak ze beter dan.
We do not sow.
hoezo? Het gaat gewoon over (nu nog) onschuldige pabo-meisjesOriginally Posted by Moros
![]()
Ik zit al te wachten op een ElfstedentochtZijn jullie ook blij dat de winter begonnen is?, mmm winter
wee den armen man
die dit nog begrijpen kan.
Ziekjes GG? Wel wel wel. Dokter Andres zal je even vooruit helpen.Originally Posted by Moros
Mijn voorschrift: 15 pintjes op te drinken op 2 uur, gevolgd door 8 pintjes op twee uur gevolgd door 6 pintjes op 3 uur.
Ik weet niet wat jij ervan vindt, maar ik voel me al een pak beter alleen al van die vorige zin te lezen.
![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Zit wat in Andres, maar als ik het doe, heb jij dan ook een medicijn als ik straks niet meer op mijn eigen benen kan staan?
Zelfs met carnaval drink je niet zo veel ... over carnaval gesproken, wie doet daar hier eigenlijk aan?
Wie denk je?Originally Posted by Stig
17 en 18 februari naar Lanaken! Jippie.
En vier weken later: naar Halle! Nog Jippie-er.
Ja mata, TosaInu
No.ARE YOU MAFIA? SPYING ON ME?
Names, secret names
But never in my favour
But when all is said and done
It's you I love
Mafia! LYNCH HIM!!!
was signed The "Bloodthirsty" Stranger
We do not sow.
The "Mad" Stranger.Hm...
Names, secret names
But never in my favour
It's you I love
En wat vinden jullie van de sauzen van de Vos lemmens?
pardonOriginally Posted by Moros
Niet slecht, alleen jammer van die afgrijselijke reclames.Originally Posted by Moros
"Aan tafel!"... Bah
Ja mata, TosaInu
blauw is een letter?Originally Posted by Stig
![]()
welke sauzen dan... deze draad gaat nergens meer over... ik ben de draad kwijt maar ik wil hem graag weer oppakken...
We do not sow.
De "Praat Je Eigen Taal-Draad", die je zelf had gestart, dacht ik
Carnaval: HAH! Vind er niks aan. Het is altijd maar hetzelfde. Net zoals Nieuw Jaar / Oud Jaar, verjaardagen, etc. Vreten, zuipen, dansen, feesten, ne*ken. Alsjeblieft zeg.... wat is daar nou zo mooi aan? :P
Emotion, passions, and desires are, thus peace is not.
Emotion: you have it or it has you.
---
Pay heed to my story named The Thief in the Mead Hall.No.
---
Check out some of my music.
Originally Posted by Bijo
![]()
Och ja, wat kan je anders verwachten van iemand die zichzelf de titels "Cynic, Stoic, Taoist" toeschrijft...
Duidelijk iemand die te weinig drinkt. Stort je toch in het verderf man!
![]()
![]()
Ja mata, TosaInu
Met dat drinken heb je misschien een punt (ook al dronk ik eigenlijk best veel in een andere tijd). Misschien moet ik maar weer eens d'r aan. Maar ach, 'k was maar sarcastisch
O, wat soberheid met een mens kan doen![]()
Emotion, passions, and desires are, thus peace is not.
Emotion: you have it or it has you.
---
Pay heed to my story named The Thief in the Mead Hall.No.
---
Check out some of my music.
Wat u talkink about?I dont zijn begrijp uw idiomatische uitdrukking, zijn zeer hard
Names, secret names
But never in my favour
It's you I love
carnaval, vrind, carnaval ... dat ken je toch wel
and yes don't use some translator program, won't work
Ok.
Names, secret names
But never in my favour
It's you I love
rare jongens die caiussen.
Who is Fonzy? Don't they teach you anything at school anymore?
Geachte Heer Moros,Originally Posted by Moros
Mag ik u er hierbij vriendelijk op wijzen dat dit de "spreek uw eigen taal-draad" is?
Behoudens vergissing van mijnentwege is uw moedertaal tot nader order nog steeds het Nederlands.
Ik zou u dan ook dank weten in de toekomst enkel gebruik te maken van deze toch wel mooie en sprankelende taal in deze draad.
U zal begrijpen dat ik bij verdere inbreuken genoodzaakt zal zijn over te gaan tot DAGVAARDING, alle kosten ten uwen laste.
Onderhavig schrijven geschiedt onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis,
Hoogachtend,
Andres De Listige.
Ja mata, TosaInu
Andrieke, Niederlens is ellemoal nie min moedertoal. Shunbieks, das m'n moedrtoal. Da stich da nie wist, vin ich mo roar. No' niene kier zeggen da da nie zo is en bot mots ich ouch tiegen oer hudsjoal tot zje kwek!
Was best dich toch ene muileman!
Ja mata, TosaInu
Moe stich kallen!
Vlaams praten, stelletje Vlamingen![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie hadden het al moeilijk genoeg met het winnen van het WK Veldrijden ... jammer dat Groenedaal viel ... hadden jullie er anders mooi van langs gekregen, Nijs 11de is het niet?![]()
Bookmarks