Vind het wel best dat het even kouder word, moet die drijvende hoestbui nog schilderen en heb voor de grap eens een hele week de tijd, het is nu zo warm dat de verf niet dekt.
Vind het wel best dat het even kouder word, moet die drijvende hoestbui nog schilderen en heb voor de grap eens een hele week de tijd, het is nu zo warm dat de verf niet dekt.
Neehee het moet lekker weer blijven, 12 graden wat is dat nou weer voor grap !
![]()
Jahaaaaaaaaaaaaa, maar als ik zo nautisch ga stropen dan heb ik kekke goed geschilderde boot nodig. Heb vorig jaar een bruggetje gekopt en het arme ding ligt er wat zielugjes bij.
Spreek NederlandsOriginally Posted by Fragony
![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
make meOriginally Posted by AndresTheCunning
![]()
Geen semi breezah in deze thread aub, dat gaat gewoonweg te ver.
![]()
Wie die term kent is bij voorbaat zelf schuldig. 'Hedonisme' is er ook zo een.
Verdomme Frag, waar kom je vandaan dat je zo kunt praten.
Limburgers praten Belgisch, Friezen praten Fries, ik heb m'n eigen kut-accent, maar in Apeldoorn (of was het Amersfoort) daar spreken ze toch zeker wel Nederlands.
En waar wou je in godsnaam daar met een boot gaan vissen? De sloot van boer Teun?
Wat is er mis met genotszucht...Originally Posted by Fragony
![]()
Nu ben ik ook schuldig![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Amersfoort was het, en wat kan ik zeggen ik ben een dichter.Originally Posted by Stig
De Eem, loopt van Amersfoort tot de randmeren, ongeveer uurtje varen, kan naar rechts naar Spakenburg en links naar Amsterdam. Prachtige rivier, schoon genoeg om te zwemmen en je komt door heel wat leuke dorpjes.
http://rivier.de-eem.nl/
Maar ga meestal in Amersfoort zelf vissen zonder boot, zelfs in de grachten zwemmen snoeken van meer dan een meter, water is helemaal schoon het is niet normaal. Meestal hier;
Karpers, snoekbaars, Windes, Zeelt, als het hier niet zwemt dan bestaat het niet in Nederland.
mooi bruggetje
*springt in de trein naar Amersfoort*
maar ik durf bijna te wedden dat eraan de andere kant van de foto iets horizonsvervuilend zal staan (wat een woord)
De oude binnenstad staat daarachter, de mooiste oude 'kleine' stad van Nederland vind ik, vraag maar eens wat plaatjes op van google. Amersfoort heeft zelfs nog een stadsmuur, best wel goed bewaard gebleven allemaal. Dit zie ik als ik mijn straat uitloop;
En dit als ik de andere kant op loop,
Vind het helemaal prachtig
Колико знам ова тема је за стране језике, а не за холандски,Originally Posted by The Stranger
и шта онда ако сам откуцао на српском.
![]()
Watching
EURO 2008 & Mobile Suit Gundam 00
Waiting for: Wimbledon 2008.
Originally Posted by Fragony
Ouch !
![]()
Heh, dat van die gorilla's is best een creatief en goed idee, Fraggy!
Wat dacht je van het anaal inbrengen van een platte basketbal. En elke dag met de pomp een beetje dikker blazen? lijkt me ook best plezant.
Dat afrikaans is wel lachen, onlangs nog wat over gezien op de "kijkradio".
pfff...
We do not sow.
rood kontje?
Bal lek![]()
Oke, deze draad gaat steeds verder achteruit. In de hoop hem nog te redden:
https://www.youtube.com/watch?v=iNkXELznW-4
Ik zou niet weten wat anders nog zal werken, deze misschien maar dit gaat wel erg ver:
https://www.youtube.com/watch?v=X6n5K2dp_xc
Als rap de boel moet redden pleur me dan maar weer terug in de sloot, yo
En het lekkere weer blijft maar voortduren.
Nog zo slecht niet, die opwarming van de aarde. K ga seffes wat extra rondtoeren met de wagen, om het proces nog wat te versnellen.
![]()
't Is misschien het uitgelezen moment om een zwemvestjesfabriek op te starten in Nederland, want als het zo doorgaat, zullen onze Noorderburen weldra nattigheid beginnen voelen...
Ja mata, TosaInu
vre-se-lijk nietwaar? Mijn gewassen zijn er minder over te spreken maar als je een krop sla bent moet je gewoon gepast je bek houden. Prima dat global warming, van maart tot december lekker weer, laat dat stuk kinkhoest op wielen maar lekker draaien Andres, of nog beter, koop een moddervette SUV!
Net even een sixpack Hoegaarden gekocht ... wat verwen ik mezelf toch![]()
Rij nog even wat rond Andres, van mij mag de hele zomer wel zo zijn, GOTVER WAT EEN LEKKER WEER
Prima weer om onder het genot van zo'n goudgele pretcilinder een veenlijk af te stoffen, had ook archeologie moeten doen![]()
fok ja, nu je het erover hebt, over 1,5 week beginnen de opgravingen, het weer kan er niet beter voor zijn.
Geen koffiepauzes, maar drinkpauzes ... bierdrinkpauzes, dat lijkt me wel wat
Bij een maat van me zou je je lol opkunnen, heeft een boerderij vlakbij Putten, precies waar ooit het oude slot van Oldenallen stond(ken je misschien van het onvoltooide kanaal van Gelderland naar de Zuiderzee, +/- uit 1600nogwat). We zijn daar even met de metaaldetector gaan zoeken, we hebben heel wat oude munten en kogels voor musketten gevonden, en iets wat lijkt op een bit voor een paard. Jammer genoeg niks waard, maar leuk om te vinden is het wel.
Jawel.
Damn wat een lekker weer.
De hele middag aan de Hoornseplas gelegen, biertje erbij, vrouwtjes kijken. Het leven is gewoon te goed voor me.
Dankje Andres, rij nog maar een rondje
Het zal niet nodig zijn, want de sleurhutten komen er weer aan...Originally Posted by Stig
*zucht*
Ja mata, TosaInu
Caravans zouden wat mij betreft verboden moeten worden.
Ze rijden altijd in de weg en zijn nog eens lelijk ook. Geluk hebben we Top Gear nog voor ons.
Jullie zouden trouwens eens wegenvignetten moeten invoeren![]()
Bookmarks