5 minuten in belgie en je verdwaald... belgen moeten leren om een goede infrastructuur te maken... een van het weinige goeds dat uit belgie komt is Guust Flater of Langaffe
5 minuten in belgie en je verdwaald... belgen moeten leren om een goede infrastructuur te maken... een van het weinige goeds dat uit belgie komt is Guust Flater of Langaffe
We do not sow.
Originally Posted by The Stranger
Nederlanders moeten leren spellen...
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Nee hoor dit is de nieuwe spelling
We do not sow.
Guust Flater is frans toch? Het 'Infrastructuur' noemen is trouwens iets te veel eer, ik noem het maar bestemmingsdarwinisme.Originally Posted by The Stranger
Dat suggereert dat het zich ontwikkelt.Originally Posted by Fragony
Ja mata
TosaInu
En dat zou foutief zijn, daar wij Belgen al zo ver gevorderd zijn qua ontwikkeling dat er thans niet meer van "ontwikkeling" kan worden gesproken, doch veeleer van "het bereiken van het stadium der perfectie".Originally Posted by TosaInu
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
'Uiterste van kunnen' en 'perfectie' zijn twee heel verschillende dingen Andres.
Dat is niet de afslag die ik wilde nemen.Originally Posted by Andres
Nu we er toch zijn: wat heeft perfectie bereikt? Het Vlaamse wegennet of de Belg zodat een rudimentair orgaan volstaat?
Ja mata
TosaInu
Hoe toepasselijkOriginally Posted by TosaInu
![]()
Waren de wegwijzers niet duidelijk? Dan zat je zeker niet in België...Originally Posted by TosaInu
Inderaad, "wat" is de correcte aanduiding. Wanneer we het hebben over hoogstaande wezens als de Belgen, kan je het niet meer hebben over "wie", vermits "wie" impliceert dat het personen zijn, wat ons dan weer zou kunnen leiden tot de idee dat we het hier over imperfecte, inferieure menselijke wezens hebben.Originally Posted by TosaInu
Quod non!
Wat de rudimentaire organen betreft, volstaat het vast te stellen dat de Goddelijke Belgen er geen behoefte aan hebben.
Zeg nu nog eens dat er geen chauvinistische Belgen bestaan...![]()
![]()
Last edited by Andres; 05-16-2007 at 11:25.
Ja mata, TosaInu
Ben helemaal niet dom, vraag maar aan mijn moesje![]()
Een walvis zwemt beter dan ik en heeft rudimentaire pootjes. Ontwikkeling is ook weglaten wat niet meer nodig is.
Het lijkt mij een juiste stelling dat een organisme geen behoefte heeft aan een rudimentair orgaan.
De vaststelling 'hebben er geen behoefte aan' is onduidelijk. Betekent dit dat de wegen volledig uit het Belgische straatbeeld zullen verdwijnen en dat de Nederlander in de toekomst via Duitsland naar Spanje moet? Of is het een ontkenning dat de wegen rudimentair zijn? In dat geval dringt zich de vraag op of de Belg het stadium van perfectie al bereikt heeft. Er zijn immers nog steeds tasbare wegen nodig voor nationaal transport. Of zit ik op een verkeerd spoor?
Ja mata
TosaInu
Het spijt mij oprecht te moeten vaststellen dat de wegen van de Goddelijke Belgen ondoorgrondelijk blijken te zijn voor onze Noorderburen.Originally Posted by TosaInu
Hadden jullie nu maar gewoon dat wegenvignet à 60 € aanvaard, het ware allemaal veel eenvoudiger geweest.
Ja mata, TosaInu
Et ben je vois que ca se lâche toujours autant en néerlandais ici, par tous les diables!!!
Je passais juste faire un petit coucou, on travaille tellement en France que je suis déjà en weekend...
A bientôt!![]()
Nog 5 minuten en mijn week-end begint ook alOriginally Posted by Caerfanan
![]()
Ja mata, TosaInu
De Walvis mag misschien sneller zwemmen, maar loopt, fiest, kruipt, klimt, rolt, skate, surft, vliegt, vaart, leest, schrijft, modt hij ook sneller?Originally Posted by TosaInu
C'est la question jambon!
Hierbij het bewijs dat Belgen perfect zijn:
Spoiler Alert, click show to read:
Euh ik bedoelde:
Spoiler Alert, click show to read:
Last edited by Moros; 05-16-2007 at 18:36.
De walvis dient slechts als voorbeeld dat aanpassing/ontwikkeling ook kan betekenen dat iets weggedaan wordt. Niet om te 'bewijzen' dat iets, als geheel, beter of slechter is.
En zeker niet om iemand hier met een walvis te vergelijken. Het spijt me dat dit zo overkwam![]()
Voor 60 € kun je niet onwetend blijven, waar kan ik het wegenvignet kopen Andres?
Ja mata
TosaInu
Och, van mij mag je gerust Fragony, Stig of TheStranger met een walvis vergelijken. Stoort niet. Verre vanOriginally Posted by TosaInu
![]()
Wat dat wegenvignet betreft, dankzij hevige protesten van onder meer de Heer Balkenende, je weet wel, die mix tussen Harry Potter en brave stijfburgerlijkheid, is dat er nooit gekomen. Het spijt me, maar dientengevolge zullen jullie eeuwig in de onwetendheid blijven...
Ja mata, TosaInu
Maar als je echt bij wil leren kan je natuurlijk Patrick Jumpen kijken. ~:pOriginally Posted by Andres
Hier vinden jullie één van onze laatste obstakels op de weg naar perfectie...
Last edited by Andres; 05-16-2007 at 19:53.
Ja mata, TosaInu
nu leert hij ons ookal stampen! woot!
Ik stem wij herdopen deze draad "Het gesprek in Nederlandse draad"![]()
Ik stem jij leert fatsoenlijk Nederlands en zweert af het gebruik van Babel fish...Originally Posted by Sasaki Kojiro
Ja mata, TosaInu
Handleiding voor ZX2000-Pro.
Ja mata
TosaInu
Bah Jumpstyle, niks meer dan Riverdance voor de kindjes. En het ziet er ook nogeens slechter uit ook.
Als je wil dansen stoor mij erdan niet mee. Loop je door de stad, komen er van de kindjes langs dansen.
Last edited by Stig; 05-17-2007 at 19:44.
Bedoel je dat ze dat gewoon in de winkelstraat doen Stig?
Ja mata
TosaInu
Ik heb ze weleens op de Grote Markt zien dansen. Herestraat lijkt me iets te druk.Originally Posted by TosaInu
Hoewel ik wel moet zeggen dat die dansende kindjes beter zijn dan die irritante lui die je willen laten doneren voor een goed doel. DIE LUI VANGEN BIJNA 8 EURO HET UUR. Als je wil werken voor een goed doel doe het dan als vrijwilliger, zoals dat oude mannetje van het Leger des Heils, bovendien stoort hij je nooit.
Zie dat als een training 'Effective Communicatie in het Openbaar'. De bedoeling van een communicatie training is dat men de eigen standpunten blijft verdedigen en blijft praten.Originally Posted by Stig
Stijl, logica en goede omvangsvormen zijn belangrijker dan de vraag of men iets nou wel of niet wilt (de aanvullende opdracht is dat je de eigen privacy geen geweld aan zult doen). Gewoon de tien minuten volpraten en dan beleefd afscheid nemen met de slotzin dat het allemaal nog eens nagelezen zal worden op het internet.
Ja mata
TosaInu
heh, ze worden steeds slimmer hoor.
Vroeger vroegen ze nog: mag ik je wat vragen?
Waarop je een simpel antwoord kon geven: DAT DOE JE AL TRUT!
Nu ze weten dat het niet werkt hebben ze andere openingszinnen: Hoe gaat het met jou?
Nou zonet nog wel goed
Bah wat zijn die mensen irritant, er is maar een manier om ze aan te pakken en dat is ze een kwartier durend verhaal te laten ophangen en dan zeggen dat het je toch niks lijkt.
Bookmarks