Je hebt wel ergens een punt daar.Originally Posted by Fragony
Niemand kan "CHatverdikkie, jongens, wat was me dat nou!" zeggen zoals een Youp van 't Hek.
Maar die man is niet voor niets een job in zijn branche...
Je hebt wel ergens een punt daar.Originally Posted by Fragony
Niemand kan "CHatverdikkie, jongens, wat was me dat nou!" zeggen zoals een Youp van 't Hek.
Maar die man is niet voor niets een job in zijn branche...
Ik zou niet weten hoe Lokerenaars praten, zitten hier zoveel allochtonen dat ik het me soms afvraag :pOriginally Posted by Mediolanicus
Anyhow, ook zoiets tegen die mannen van Ziel?
Net wat ik dacht! Maar ik durfde het niet te typen :pOriginally Posted by Conradus
Ja, Nederlander, inderdaad - trouwens dat boerse sloeg op het woordje 'hick' (rural)Originally Posted by Mediolanicus
![]()
- Tellos Athenaios
CUF tool - XIDX - PACK tool - SD tool - EVT tool - EB Install Guide - How to track down loading CTD's - EB 1.1 Maps thread
“ὁ δ᾽ ἠλίθιος ὣσπερ πρόβατον βῆ βῆ λέγων βαδίζει” – Kratinos in Dionysalexandros.
.
boer "Boer"den başka bir şey mi demek aynı zamanda?
.
Ja mata Tosa Inu-sama, Hore Tore, Adrian II, Sigurd, Fragony
Mouzafphaerre is known elsewhere as Urwendil/Urwendur/Kibilturg...
.
Volgens mij vraagt hij wat boer wilt zeggen?
Conradus, heb jij daar niemand in de buurt zitten die dat kan vertalen? :p
Owwww ja mooi weer beetje mooi spelen met kekke biertjes bonbonnetjes en lekkere wijven die Lieve en Veerle heten en ondertussen wel even met uw royale derriere op een nuclair arsenaal van jewelste zitten![]()
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/b...atie_kern.html
Hmmm... En ik die dacht dat politiek thuishoort in de Achterkamer en enkel en alleen in de Achterkamer...
Benne kik nen dommerik zeg![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Politiek?? Had het over de festiviteiten daarzo onder de rivieren, je weet wel kernahval of iets op die fiets.
.
Originally Posted by Mouzafphaerre
Çiftçi demekti, doğru ya! Unutmuşum...Originally Posted by Mediolanicus
.
.
Ikkje mindre enn TO nye babbelbidragsytarar i tråden.![]()
Runes for good luck:
[1 - exp(i*2π)]^-1
Boer = peasant.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
.Originally Posted by Andres
Köylü mü çiftçi mi?
Peasant or farmer?
.
.
"Boer" can mean both.Originally Posted by Mouzafphaerre
Ja mata, TosaInu
But boers or boerse (adjective) can also have other connotations.
Like unsophisticated for example.
We wonen gelukkig op den buiten van LokerenOriginally Posted by Mediolanicus
en verder weet ik niet of ik er zo snel één vind die kan lezen...
![]()
@Mouzafphaerre, in this case: Boerse -> Hick/Rural
- Tellos Athenaios
CUF tool - XIDX - PACK tool - SD tool - EVT tool - EB Install Guide - How to track down loading CTD's - EB 1.1 Maps thread
“ὁ δ᾽ ἠλίθιος ὣσπερ πρόβατον βῆ βῆ λέγων βαδίζει” – Kratinos in Dionysalexandros.
.
Originally Posted by Mediolanicus
Anladım, köylü yâni...Originally Posted by Tellos Athenaios
.
.
Hmm. As I know it, it means just 'farmer'. Or I'm mistaking with the defition of peasant. who will define it for me?Originally Posted by Andres
Andres, het wordt natuurlijk af en toe gebruikt in algemenere zin in 'lompe boer', maar verder is het toch alleen voor iemand met tuibouw/landbouw/veeteelt/ed?
- Chu - Gi - Makoto - Rei - Jin - Yu - Meiyo -
Boer is ook een eretitel voor zowat iedereen die in de landbouwsector zit, als het door henzelf gebruikt wordt.
Eigenlijk nogal een geladen woord, hoe je het zegt en wie het zegt bepaalt voor een groot deel de betekenis.
Yes, Iraq is peaceful. Go to sleep now. - Adrian II
Over "boers" gesproken, wanneer ga je eens wat meer vertellen over je trouw- en vastgoedperikelen? Voel je dan niet dat we met z'n allen branden van nieuwsgierigheid?Originally Posted by doc_bean
Spreek![]()
Ja mata, TosaInu
Ja Doc_Bean, heb je bijvoorbeeld al een Senseo op het oog? Maak ome Fragony eens trots en zeg dat je voor de illy espressomachine gaat en dat Senseo voor koffie is wat volleybal is voor sport.
euh ? Wat wil je weten ?Originally Posted by Andres
Weinig perikelen de laatste tijd, beetje last met een goede verzekering te vinden. Lening is getekend, dus in principe is het nu enkel wachten tot de notaris klaar is met de aktes. Laatste weken nog meubels gekocht, een mooie korting kunnen afdingen op onze slaapkamer.
Allemaal niet zo boeiend me dunkt ?
Edit: we hebben reeds een senseo (ooit eens een cadeautje) maar ik gebruik die eigenlijk nooit.
Last edited by doc_bean; 01-25-2008 at 15:10.
Ach zo, mijnheer vindt een slaapkamer kopen en een verzekering afsluiten niet boeiend?
Mijnheer heeft gelijk...
Wat senseo betreft, ik stond er in het begin wat kritisch tegenover. Beweerde dat senseo geen echte koffie kon zijn enzo, maar de eerlijkheid gebiedt mij te bekennen dat ik tegenwoordig nog maar raar en zelden koffie uit een klassieke koffiezet drink. Geef mij maar Senseo, en bij voorkeur die Vienna variant.
Jaja, het boeiende leven van een getrouwd man. Je kijkt er ongetwijfeld al naar uit, als je dit allemaal leest
Gelukkig komt er komende zaterdag weer een hoogtepunt aan: een live concert van Frans Bauer !
![]()
Last edited by Andres; 01-25-2008 at 15:19.
Ja mata, TosaInu
![]()
![]()
Het boeiendste tegenwoordig voor mij is de huwelijksreis plannen, maar dat is toch maar voor 2009....
Oh jee, wat minder leuks. Hoor net dat de kersverse man van mijn zusje weer is opgenomen, de man heeft een hart van niks en ze denken aan een ontsteking op de hartklep, dat is einde verhaal meestal. Dit ziet er niet goed uit duim voor hem. Fantastisch weer eens mijn zusje is 5 maanden zwanger en zijn moeder heeft net een jaar geleden zijn broer mogen begraven die het allemaal een beetje zat was arm mens. Jezus wat een kutzooi weer.
Frag, dat is inderdaad veel minder goed nieuws. Ik hoop dat je schoonbroer erdoor komt.
![]()
Hopelijk komt het goed met je schoonbroer.
Veel sterkte aan je zus en de familie.
Ja mata, TosaInu
Best jong maar denk nu toch echt aan mijn zusje ze heeft het al moeilijk genoeg gehad.
Vad betyder det/hur skulle man kunna förklara det? "Babbelbidragsyttringar"?Originally Posted by Viking
Det sorgliga med den här tråden är att man förstår vad holländarna skriver om, men man kan inte delta i diskussionen...
It's not easy being a man, you know. I had to get dressed today... And there are other pressures.
- Dylan Moran
The Play
Bookmarks