Ik weet nie hoe gij denkt dat wulle praten maar soit. Of gebruiken de kaaskopkes misschien de -ke als verklein suffix?
Ik weet nie hoe gij denkt dat wulle praten maar soit. Of gebruiken de kaaskopkes misschien de -ke als verklein suffix?
Last edited by Moros; 04-04-2008 at 13:46.
Aja, kik hemda geleert als ieknen dach meeliep me twee bakassende eustvloamen eh? Iest gee zot ideeke umier vloms te broebele?Originally Posted by Moros
The bloody trouble is we are only alive when we’re half dead trying to get a paragraph right. - Paul Scott
Moet ik hem eens testen op uOriginally Posted by Moros
![]()
Waarde Heer,Originally Posted by Adrian II
Wij nemen kennis van uw gemotiveerd verzoek ter bevordering van de streektaal.
Het Vlaams Comité voor Taalzuiverheid (V.C.T.) heeft uw verzoek ten gronde bestudeerd. Na diverse beraadslagingen en bijeenkomsten alwaar pro en contra van gezegd verzoek extensief werden behandeld, werd besloten dat het wenselijk is in onderhavige draad, ook wel "TYOLT" genaamd, verder het standaardnederlands te hanteren.
Wij danken u voor uw begrip.
Met oprechte hoogachting,
Het V.C.T.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Jaaa!!!Originally Posted by Andres
![]()
Ik heb me ook eens een namiddag verveeld lol:
http://www.box.net/shared/lqdfu0pc84
Isthay isway ymay Anguagelay!!!! Earhay emay Oarray!!!!!!!!
IN Total War I Trust!!
The Foolish Horseman, previously known as GBB
Inderdaad GBB, inderdaad.
Dikke proficiat, dotskop. Da geneutschap isne scheefgezeke lavabo enuw briefkenis ollants geziever woardak ne slappe vankrieg.Originally Posted by Andres
The bloody trouble is we are only alive when we’re half dead trying to get a paragraph right. - Paul Scott
Andres biedt aan:
"Hoe rijd ik een platte band met de wagen door tegen een muurtje te botsen?"
In welgeteld 1 les. Succes verzekerd! Les gedoceerd door ervaringsdeskundige. De organisatie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke schade en ongevallen.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Plopperdeplop, da's ambetant. Stuuk inde kroag zeker?Originally Posted by Andres
kappen nou kut!Originally Posted by Adrian II
Allez, Moros doe'deens rustig, hou't plezant![]()
- Chu - Gi - Makoto - Rei - Jin - Yu - Meiyo -
Originally Posted by Drisos
Amaai Dries, ga zaat oek Vloms? Van Anvers ofvan overtwoater? Asge vanover twoater zaat meutge dides geugele. Of 'hoeheln' heliek ze doa zagg'n.
Last edited by Adrian II; 04-08-2008 at 07:43.
Kopje koffie iemand? Lekker weertje jongens dat wordt terrasje zometeen
Zoude gaa ne kie ni goeng werke, tamzak!Originally Posted by Fragony
Ja mata, TosaInu
Schootpoetertje met draadloos internet mee ik werk waar ik wilOriginally Posted by Andres
![]()
Dieje, die draait zenne kloetenie af.Originally Posted by Andres
Gaaf gewoon doen!
http://www.elsevier.nl/nieuws/wetens...652/index.html
Maar 100 wolven? Met geen mogelijkheid dat daar genoeg prooidieren voor zijn 10 op zijn hoogst.
Koi Hindi bhi bolat hai kya yahaan par?
The horizon is nothing save the limit of our sight.
Lekker weertje vandaag, beetje fris vanochtend, dat wel, maar goed genoeg om nog 'ns met de fiets naar 't werk te komen![]()
Ja mata, TosaInu
lateste??? PRE SCHOOL... ja... daar moet je zeker naar toe... Lateste... hoe durft ge.
We do not sow.
Dat is de Engelse nieuwe spelling.Originally Posted by The Stranger
Ja mata, TosaInu
Aja, kzener geire bij meda moeiwier. Opden terras, madamme megoei loeze loere..Originally Posted by Andres
Last edited by Adrian II; 04-09-2008 at 14:49.
Bakkie?
"The facts of history cannot be purely objective, since they become facts of history only in virtue of the significance attached to them by the historian." E.H. Carr
andres?? dat meen je toch niet? hahah wat een aanfluiting dan
We do not sow.
Wat een drukte ineens mag je weer bij de computer van je verplegers TS
Maar goed, weet iemand hier wat van auto's? Kan goedkoop een mini-cooper kopen waarvan er maar 12 gemaakt zijn, dat is leuk maar dat is een vliegtuig ook totdat je crashed. Onderdelen en zo.
Beetje zoals deze, maar op de foto zie je de dertiende die nooit gemaakt is
![]()
Last edited by Fragony; 04-09-2008 at 18:55.
Last edited by Adrian II; 04-10-2008 at 15:29.
AdrianII spannend grachtengordeldier van me, dat is aardig van je om het even op te zoeken ik vergeet nog wel eens dat er zo iets is als internet. Ik ben niet van plan om er intensief in te gaan rijden, dit is een verzamelobject en een zeldzame, 12 gemaakt en er rijden er zover ik weet nog 4, en hij is helemaal top in orde. De arme mensen hebben geld nodig en laat ik dat nou hebben, een fijn itempje om even op waarde te laten komen.
Hey Frag, ik ben ook arm en ik heb ook geld nodig.
Wil het toeval nu toch wel dat ik hier een prachtige, eh, hm, oh ja, 2de hands mach3 scheermes van Gilette heb. Geweldig, een beetje bot misschien, maar voor de rest tip top in orde.
Interesse?
Ja mata, TosaInu
Gisteren Cantus met 2000 of miss meer man. Onder begeleiding van de beiaard van de bibliotheek letteren. Bere gaaf!
Bookmarks