Ah wis at th' fitba gam yesterday 'n' th' The Gers blooter't th' Dons twa goals tae yin, stoatin!
Ah wis at th' fitba gam yesterday 'n' th' The Gers blooter't th' Dons twa goals tae yin, stoatin!
At the end of the day politics is just trash compared to the Gospel.
Dan is het maar te hopen dat ik in hongerstaking ga, anders wordt het nog een dure grap voor de staat.
Ja mata
TosaInu
en tyolt staat nog steeds op pagina 1 :)
thats good!
We do not sow.
Hoi TS, we maakten ons al een beetje zorgen, was een ongeluk waar jij ongeveer zat in ozzyland
Ha, de wereldreiziger vertoont zich ook nog eens.
Waar blijven de foto's, m'n beste?
![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
ja je gaat ons toch ook niet gelijk Fagony maanden laten wachten op foto's hé?
Last edited by Moros; 05-26-2009 at 19:30.
In een moment van zwakte aangegrepen, best mooi nummer
https://www.youtube.com/watch?v=ugZUtCVkIaU
oh goshie frag er zijn zoveel ongelukken gebeurd op de plekken waar ik ben geweest in ozzyland... ik heb midden in een zondvloedgezeten, ik heb een kampvuurtje gemaakt aan de rand van een bosbrand, er is een autoongeluk gebeurd op frasierisland, maar toen zat ik in cairns door een rare twist van het lot, toen was er nog een olieramp... jaja er gebeuren rare dingen hier :P not to mention the bikiewars!
Andres, hier zijn wat fotos!
http://www.facebook.com/home.php?#/a...6759759&ref=mf
maar verder gaat alles helemaal goed met mij... nog een maandje hier, dan twee maanden thailand en dan is het weer terug naar het leven op orga :P
ciao babes
We do not sow.
Je moet inloggen voor de foto's wereldreizend ding
De verdad que no les entiendo nada. Jejejeje
Mini-mod pack for EB 1.2 for Alexander and RTWSpoken languages:
![]()
![]()
(just download it and apply to get tons of changes!) last update: 18/12/08 here
ALEXANDER EB promoter
LOL. Deze draad moet heten spreken Nederlands draad.Ozzyland hey. Is dat de officieuze naam van jullie hebben voor ons? Het klinkt alsof je had nogal een avontuur hier in ozzyland TS. Heb je een kans om naar het binnenland, terwijl je hier was?
Was dat goed Nederlands?
- Four Horsemen of the Presence
Hello miotas,
Good enough to be understood.
Ja mata
TosaInu
אני כל כך פרווה! למרות שאני אוהב לאכול, אחרי יומיים של אכילה או שתייה קבועה, אני מקבל את זה עייף.
On the Path to the Streets of Gold: a Suebi AAR
Visited:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hvil i fred HoreToreA man who casts no shadow has no soul.
ja dat ben ik moros :)
and miotas, i didnt sadly, ill come back for it! i did the coast from adelaide to cairns.
We do not sow.
zo, 200 jaar oud afrikaans ceremoniaal zwaard = +1
Forum krijgt een appelflauwte en de TYOLT wordt weer verwaarloosd.
Foei, misbruik maken van TS z'n educatief programma om zijn geliefde draad stiekem te laten verdwijnen naar pagina 2.
Pagina 2! Schande!
Ge zoudt voor minder iemand een paar keer prikken met een 200 jaar oud ceremonieel Afrikaans zwaard!
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
En ik heb nog niet eens gezegt wat dat ding waard is.
Spoiler Alert, click show to read:
Dat heeft Texaans onder zijn naam staan en direct moeten ze zich een wapen voor thuis aanschaffen, hé... ;-)
Kun je iets specifieker zijn Fragony? Van waar precies? Afrika is tenslotte nogal groot.
Ethiopie, heb nu een bijl en een zwaard, beiden zo authentiek als maar kan zijn. Zijn ceremonieel, niet bedoelt om mee te knokken, ff gare foto's gemaakt webcam in laptop, zwaard staat vol met schrift maar dat zie je niet, en in het midden van de bijl zit een gezicht, zie je nu ook niet. Zal eens betere maken dit is mooi spul.
![]()
Goedemorgen, mede mafketels der lage landen.
Na weer wat maanden in een donker hol te hebben geleefd heb ik er eindelijk weer een gewoonte van gemaakt weer dagelijks me in het openbaar te vertonen op .org. :)
Goed dat dit draadje nog steeds strak gespannen staat in het koninkrijk der liefde en nog meer van die ellende.
- Chu - Gi - Makoto - Rei - Jin - Yu - Meiyo -
All in the favour of creating a separate "The talk your own Dutch thread" say "Aye!".
Aye!!
Seriously.
Ziet er wel vet uit Frag.
Trouwens ik zou het draadje wel vol spammen om het op de 1ste pagina te houden, maar dat zou Tosa ook niet apprecieren. Dat en het feit dat ik tijdens de examens toch net, niet veel, maar toch net belangrijker dingen aan mijn hoofd heb. Aangezien ook Andres voorbeeldig moet zijn, gezien hij zijn naam in het groen een esthetische meerwaarde vindt, lijkt het me vooral jouw taak, frag.
@Drisos: leuk dat je nog eens binnenvalt.
Edit: overigens heb ik mijn bijdrage hier wel altijd geleverd, me dunkt. Met 894 posts sta ik p N°2, vlak achter TS zelf. 13% van al mijn posts heb ik zelfs hier gemaakt!
Last edited by Moros; 06-10-2009 at 21:03.
Nu ge het zegt. Dit is m'n 599ste post in de TYOLT.
Zoals de Hollanders zouden zeggen: jeetje.
599 TYOLT posts. Dat zijn dus per definitie 599 constructieve, interessante en waardige bijdragen.
Ongelooflijk.
Ik moet efkes gaan zitten.
EDIT: en Fragony, Afrikaanse kunst enzo is allemaal goed en wel, maar ge zoudt weleens mogen afwassen en keuken opruimen hè!
Last edited by Andres; 06-10-2009 at 22:46.
Ja mata, TosaInu
pfffffffffffft daar heb ik een pool voor
Ja mata, TosaInu
Ach jonge hebben ze jou nooit het verhaaltje van de bloemetjes en de bijtjes uitgelegd? TS en ik hebben allebei ne meeldraad, wij kunnen dus onmogelijk jou gemaakt hebben. Hoe kom je ook trouwens bij het idee?
Denk je echt dat Beirut zo iets zou toe laten? Dat bedoelde hij nou echt niet met kingdom of piece and love hoor! Dat zou trouwens eerder iets voor de backroom zijn. Sorry hoor maar TS zal het toch met iemand anders moeten hebben gedaan. Een vrouwelijke .orger die net ook de groene naam genen heeft...
Dat kan Enkel Frogbeastegg geweest zijn! Andres, je hebt eindelijk een echte mammie!
Edit: Dat wordt nu al een serieuze stamboom hier:
---------Beirut ---------------------------
------------|------------------------------
-----The Stranger OO Frogbeastegg-----
---------------------|---------------------
---------------Klein Andréke-------------
Last edited by Moros; 06-11-2009 at 19:53.
Bookmarks