ik ook, en Hax is eigenlijk ook best lief voor een borderline boedhistische arabier, dat dan weer wel
ik ook, en Hax is eigenlijk ook best lief voor een borderline boedhistische arabier, dat dan weer wel
Kwart Arabisch, in feite maar.ik ook, en Hax is eigenlijk ook best lief voor een borderline boedhistische arabier, dat dan weer wel
This space intentionally left blank.
natuurlijk andres, favoriete belg van me! er is nog niets veranderd,
behalve dit dan, om het over een andere fiets of balk te gooien.
jullie eigendebeste stranger is hard op weg een beroemdheid te worden. handtekeningen zijn nu nog gratis maar later vast veel geld waard. vandaar, haal ze nu!![]()
We do not sow.
Inshallah, infidel hond!Vandaar dat ik 3 kwartier per uur niet met je op kan schieten
Praat gerust met me verder vanaf 19:00, dan ben ik wat rationeler ;)
This space intentionally left blank.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
twee voeten in de lucht, een vinger in de neus en de ander in je kontgat. en dan omstebeurt wisselen. heerlijk.
We do not sow.
als je maar van me houdt.
We do not sow.
niet eens mijn stinky pinky?
We do not sow.
Zeg beroemdheid, waarom kom je nu op tv?
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
waarom of wanneer?
We do not sow.
gister om kwart over twaalf op sbs 6 met mijn betoog over determinisme vs vrije wil en de aankondiging van mijn nieuwe roman.
We do not sow.
Last edited by Andres; 12-10-2009 at 12:13.
Ja mata, TosaInu
tuurlijk heb ik hem dat gezegd... de aflevering is helaas niet beschikbaar online, maar ik kan je wel doorverwijzen naar een eventueel youtube filmpje...
ik zal je de volgende keer ver van te voren op de hoogte brengen!
We do not sow.
huh
Last edited by Fragony; 12-11-2009 at 21:56.
Last edited by Moros; 12-13-2009 at 00:11.
Maar wel weer even goed bezig geweest, die Afrikaanse antiekverzameling gaat nog eens heel groot worden. Twee werpwathetookis (ceremonieel te licht als wapen), een dolk met slangenleren handvat en spijkerschrift op het lemmet (die gaat mee naar Parijs daar zit een goede taxateur), en een brede dolk met ivoren handvat. Ze kunnen een beste poetsbeurt gebruiken maar mooi spul.
Last edited by Fragony; 12-13-2009 at 12:18.
We do not sow.
I am fluent in English and Chinese but I'm also learning Spanish at school.
我能说流利的中文和英语但是我也在学校学西班牙语
圣诞节,我和我的家庭要去佛罗里达。我很高兴!
On Christmas, our family will be visiting Florida. I'm so excited!
我很爱玩全面战争游戏!
I love to play Total War games!
hahaha nou ja... jij was degene die er mee begon hoor... ik had nooit wat gezegd over TV...
Zeg beroemdheid, waarom kom je nu op tv?
We do not sow.
Jamaar, gij zijt begonnen met zeggen dat ge beroemd ging worden.
Hoe kunt ge nu beroemd zijn en niét op tv komen?
Er was eens een beroemdheid uit Holland,
Die kwam stoefen en pochen in .Org land,
Kwam hij op tv?
't was zever, dus nee!
De leugenaar werd gewurgd met de hand.
Ja mata, TosaInu
nou nou dat is wel zwaar he... ik zei dat ik beroemd ging worden, daar heb ik dus nog wat tijd voor vind je ook niet... jij vraagt wanneer ik op tv kom... hoe moet ik dat NU al weten?
ik ben bezig ja... anders regel jij wat voor me op tv! oommmeeeee andreeeessss
We do not sow.
ik denk het ook! :P
maar... ik zou er ook een doodsbedreiging in kunnen ontdekken! 60 warningpoints voor Andres!!!!!!!
We do not sow.
God wat is het koud. Dus *schraapt keel* heden stampot.
Bookmarks