Page 208 of 269 FirstFirst ... 108158198204205206207208209210211212218258 ... LastLast
Results 6,211 to 6,240 of 8046

Thread: The talk your own language thread

One of the Undutchables Member The Stranger's Avatar

Default Re: The talk your own language thread

dzing djingeling

We do not sow.

Liar and Trickster Senior Member Andres's Avatar

Dat was nog eens een hoogstaande bijdrage. Of is het uw nieuwe gedicht? Al veel prijzen mee gewonnen?
    Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy

Ja mata, TosaInu

zemma zemma nee... maar "mijn" boek is wel te koop!

http://www.bookabook.nl/share/tijd.html

We do not sow.

zemme zemme. wat is het hier stil. zemme zemme

We do not sow.

bleugh. belgie moet zich schamen voor het wanoptreden van de Bleckere.

We do not sow.

Quote Originally Posted by The Stranger View Post
    bleugh. belgie moet zich schamen voor het wanoptreden van de Bleckere.
    Er is wel meer waarvoor we ons zouden moeten schamen, maar dat is iets voor de achterkamer. Niet dat ze het daar ooit zouden begrijpen. Ik denk dat de relativiteitstheorie van Einstein en zijne quantumfysica makkelijker te begrijpen zijn dan BHV en, godbetert, de Belgische staatsstructuur. Zelfs de meeste Belgen begrijpen het niet, zelfs niet na 10 blonde Leffes of Duvels. Ok, het wordt dan wel wat duidelijker, maar helemaal begrijpen... Misschien met veel jenever. Het jammere daarvan is wel dat ge het de dag nadien opnieuw helemaal niet meer begrijpt. Er zit niets anders op dan in voortdurende staat van dronkenschap te verkeren.

*zucht*
    Last edited by Andres; 04-29-2010 at 10:24.
    Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy

Ja mata, TosaInu

hmmm wat voor nieuwe mafia heb je?

We do not sow.

hmmm wat voor nieuwe mafia heb je?
    Eentje met vampieren. Speelt zich af in het hedendaagse Granada.

Btw, lees de volledige OP van de draad maar, er staat een leuke boodschap helemaal op 't einde. Heeft niet echt met het spel te maken, maar 't is iets leuks en 't is nog niet in de Frontroom verschenen...

Ja mata, TosaInu

oho oho vampier!

ik wil m zijn! mag ik m zijn, PLEASE!!! ik kom gratis op de kleine passen! MAG IK M ZIJN? IK WIL M ZIJN!!!
    Last edited by The Stranger; 05-04-2010 at 18:43.

We do not sow.

er gebeurt ook niks meer hier.

We do not sow.

master of the pwniverse Member Fragony's Avatar

er gebeurt ook niks meer hier.
    Welk gedicht is nou van jou heb je boek al tijdje binnen, ga niet het hele boek lezen het meeste is nou niet echt denderend imho

van mij is nr 20. maar die heb je al gelezen weet je nog.

wel goed maar ook teveel drama :P ive heard it before. whatever, if it aint epic, it aint me. ;)

We do not sow.

ddd

We do not sow.

Speaker of Truth Senior Member Moros's Avatar

ddd
    Gij werdt weer ongeduldig zeker? Of heb je het spammen dan toch niet verleerd?

Onlangs een weekendje Amsterdam gedaan met wat kammeraden, ik vond het dit keer een veel interessantere uitstap als die keer lang geleden avec les parents.

Eerste dag liggen trippen op paddo's aan de walletjes. (Ja we waren nog maar een halfuuthe in Amsterdam of we hadden al een vriend gemaakt die aan alles kon geraken.) Man dat waren er nog eens goede truffels, ik was zover weg door al die impulsen dat ik bijna uit een van de bulldog coffeeshops gesmeten was lol. Want een 'kankertent' is me dat eigenlijk ook. Soit nadat ik eindelijk was bijgekomen en niet meer een halfuur moest nadenken over elk woord dat ik wou gebruiken zijn we naar een stripbar geweest. Daar hebben we dan elk nog een lapdance genomen, maar zijn daar rap vertrokken aangezien we voor 4 cola's €30 moesten neer tellen. Al had ik wel eerst het brave kneusje van de groep met het vriendinnetje een lapdance moeten trakteren omdat hij niet durfde. Dus heb ik maar een van die wichten geld gegeven en naar hem gewezen. Ik moet zeggen dat als ze een keer u een lapdance willen geven, ge er niet makkelijk vanaf komt als ge't niet wilt. Zo is een van mijn kammeraden door echt een lelijke doos met overdreven valse tetten op een lapdance getrakteerd zonder dat ie het wou. Hij heeft uiteraard kunnen betalen ook. lol. Eigenlijk hadden alleen ik en kneusje een lekker wijf. lol. Dag 2 bestond voornamelijk uit van de ene coffeeshop naar de andere trekken, overdreven veel spacecake gegeten, maar dat was nogal makke boel blijkbaar. Dan toch liever onze zelfgemaakte hash-chocomelk. Uit eindelijk dan maar terug naar onze 'vriend' gegaan alwaar ik en een kammeraad oa. elk een portie mephedrone hadden gekocht. Die kammeraad had daarna nog een dosis genomen, speed gesnoven en energie pillen genomen. Ik denk dat het de eerste keer is dat hij harddrugs gebruikte, maar toen we hem daarna vroegen hoe hij zich viel zei hij kurk droog: ' bwa niet speciaal eigenlijk, misschien wel heel lichtjes euforisch...'. Die energie pillen had hij trouwens gratis gekregen van onze 'vriend' omdat de mephedrone volgens mijn kammeraad niet werkte. Ik had mijn deel dan ook maar terug gegeven (en mijn gekld teruggekregen) omdat het precies niet veel was en waarschijnlijk toch maar gevaarlijk was. Nadat een van ons dan toch bij de euh... meisjes van plezier binnengelopen was, voelden de anderen plots ook de drang, zelfs kneusje. Tot mijn grote verbazing ook onze betonnenkammeraad die door geen enkele hardrugs onder tafel te krijgen was stapte ook bij een blondine binnen. (Normaal was hij altijd het kneusje, dit keer echter haast de grootste gek van ons allemaal) Soit blijkbaar had die speed dan toch effect op hem waardoor hij geen jeweetwel kon krijgen. Waardoor hij natuurlijk bij ons de kern van alle spot en grappen van de komende eeuwen zou worden. Na dit verhaal was de twijfel bij anderen er gelukkig terug ingekropen - niemand wou hetzelfde meemaken en aangezien we allemaal goed stoned waren...- waardoor ik en kneusje gered waren. De derde dag zijn we dan toch iets cultureels gaan doen (we hadden de dag ervoor al het weed liberation toestand festival misgelopen), dus waarom niet een beetje stoned de kleurige kronkelende lijnen van van gogh gaan kijken? Daarna zijn we opnieuw naar onze 'kammeraad' geweest waar we aldus een wietbomb kochten, en onze betonnen vriend die blijkbaar nog niet goed was van gisteren ook een portie roze pillen voor zijn libido op te krikken. Nog eens rap voorbij de walletjes lopen om nog eens alles aan een laatste kritische inspectie te onderwerpen om de trein terug te nemen. De avond/trip werd afgerond door de paddo trip van de andere helft die de eerste dag als oppassers fungeerden op ons kot, alwaar we terwijl de wondere wereld van dubstep leerden kennen. In elk geval het was eens een goede ontspanning en break nu met de paperdeadlines en examens daarop.

Member Member Hax's Avatar

Overmorgen beginnen mijn examens:

17/05: Nederlandse taal en literatuur
    18/05: Algemene natuurwetenschappen
    20/05: Maatschappijwetenschappen
    21/05: Geschiedenis
    25/05: Filosofie en Wiskunde
    27/05: Economie
    28/05: Engelse taal en literatuur
    31/05: Franse taal en literatuur

Woo! Ik heb er echt zin in ;D
    This space intentionally left blank.

Moros ga je diep schamen

Quote Originally Posted by Fragony View Post
    Moros ga je diep schamen
    waarom?

Quote Originally Posted by Moros View Post
    Gij werdt weer ongeduldig zeker? Of heb je het spammen dan toch niet verleerd?

Onlangs een weekendje Amsterdam gedaan met wat kammeraden, ik vond het dit keer een veel interessantere uitstap als die keer lang geleden avec les parents.

Eerste dag liggen trippen op paddo's aan de walletjes. (Ja we waren nog maar een halfuuthe in Amsterdam of we hadden al een vriend gemaakt die aan alles kon geraken.) Man dat waren er nog eens goede truffels, ik was zover weg door al die impulsen dat ik bijna uit een van de bulldog coffeeshops gesmeten was lol. Want een 'kankertent' is me dat eigenlijk ook. Soit nadat ik eindelijk was bijgekomen en niet meer een halfuur moest nadenken over elk woord dat ik wou gebruiken zijn we naar een stripbar geweest. Daar hebben we dan elk nog een lapdance genomen, maar zijn daar rap vertrokken aangezien we voor 4 cola's €30 moesten neer tellen. Al had ik wel eerst het brave kneusje van de groep met het vriendinnetje een lapdance moeten trakteren omdat hij niet durfde. Dus heb ik maar een van die wichten geld gegeven en naar hem gewezen. Ik moet zeggen dat als ze een keer u een lapdance willen geven, ge er niet makkelijk vanaf komt als ge't niet wilt. Zo is een van mijn kammeraden door echt een lelijke doos met overdreven valse tetten op een lapdance getrakteerd zonder dat ie het wou. Hij heeft uiteraard kunnen betalen ook. lol. Eigenlijk hadden alleen ik en kneusje een lekker wijf. lol. Dag 2 bestond voornamelijk uit van de ene coffeeshop naar de andere trekken, overdreven veel spacecake gegeten, maar dat was nogal makke boel blijkbaar. Dan toch liever onze zelfgemaakte hash-chocomelk. Uit eindelijk dan maar terug naar onze 'vriend' gegaan alwaar ik en een kammeraad oa. elk een portie mephedrone hadden gekocht. Die kammeraad had daarna nog een dosis genomen, speed gesnoven en energie pillen genomen. Ik denk dat het de eerste keer is dat hij harddrugs gebruikte, maar toen we hem daarna vroegen hoe hij zich viel zei hij kurk droog: ' bwa niet speciaal eigenlijk, misschien wel heel lichtjes euforisch...'. Die energie pillen had hij trouwens gratis gekregen van onze 'vriend' omdat de mephedrone volgens mijn kammeraad niet werkte. Ik had mijn deel dan ook maar terug gegeven (en mijn gekld teruggekregen) omdat het precies niet veel was en waarschijnlijk toch maar gevaarlijk was. Nadat een van ons dan toch bij de euh... meisjes van plezier binnengelopen was, voelden de anderen plots ook de drang, zelfs kneusje. Tot mijn grote verbazing ook onze betonnenkammeraad die door geen enkele hardrugs onder tafel te krijgen was stapte ook bij een blondine binnen. (Normaal was hij altijd het kneusje, dit keer echter haast de grootste gek van ons allemaal) Soit blijkbaar had die speed dan toch effect op hem waardoor hij geen jeweetwel kon krijgen. Waardoor hij natuurlijk bij ons de kern van alle spot en grappen van de komende eeuwen zou worden. Na dit verhaal was de twijfel bij anderen er gelukkig terug ingekropen - niemand wou hetzelfde meemaken en aangezien we allemaal goed stoned waren...- waardoor ik en kneusje gered waren. De derde dag zijn we dan toch iets cultureels gaan doen (we hadden de dag ervoor al het weed liberation toestand festival misgelopen), dus waarom niet een beetje stoned de kleurige kronkelende lijnen van van gogh gaan kijken? Daarna zijn we opnieuw naar onze 'kammeraad' geweest waar we aldus een wietbomb kochten, en onze betonnen vriend die blijkbaar nog niet goed was van gisteren ook een portie roze pillen voor zijn libido op te krikken. Nog eens rap voorbij de walletjes lopen om nog eens alles aan een laatste kritische inspectie te onderwerpen om de trein terug te nemen. De avond/trip werd afgerond door de paddo trip van de andere helft die de eerste dag als oppassers fungeerden op ons kot, alwaar we terwijl de wondere wereld van dubstep leerden kennen. In elk geval het was eens een goede ontspanning en break nu met de paperdeadlines en examens daarop.
    ben je serieus naar de dames van plezier gegaan? :P

We do not sow.

ben je serieus naar de dames van plezier gegaan? :P
    Ik net niet. Het scheelde niet veel. Een geluk dat ie ene kammeraad een tegenvallende beurt had. Er zijn er wel een paar andere binnen geweest. En ik moet zeggen als ge een beetje zoekt zijn er echt wel knappe miekes tussen. Wel allemaal uit rusland, bulgarije en Romenië (blijkbaar).

mwah over het algemeen zoek ik daar niet naar mn dames :P

We do not sow.

Quote Originally Posted by Moros View Post
    waarom?
    Voor anglo-saxisch gedrag natuurlijk, nog een kroketje uit de muur geplukt of is er nog hoop.

Moros, jongen, ik ben zo fier op u.

Ik begon al te twijfelen of ge écht van de vrijheid van het student-zijn aan het genieten waart, maar nu ben ik gerustgesteld. Doe zo voort (maar nu efkes niet, want 't zou nu blok moeten zijn, als 'k mij niet vergis; niet vergeten om u na elke examen te gaan bezatten (tenzij ge de dag erop alweer examen hebt, maar dat mag normaal niet (enfin, vroeger gebeurde da toch ni))!

Ja mata, TosaInu

Megas Moose Member Moosemanmoo's Avatar

No comprendo que están diciendo ¿Son todos holandeses?
    Alcohol is the cause and solution to all of man's issues

Baloonz: by Pharnakles
    by Jebivjetar (es bastante loco)

Quote Originally Posted by Andres View Post
    Moros, jongen, ik ben zo fier op u.

Ik begon al te twijfelen of ge écht van de vrijheid van het student-zijn aan het genieten waart, maar nu ben ik gerustgesteld. Doe zo voort (maar nu efkes niet, want 't zou nu blok moeten zijn, als 'k mij niet vergis; niet vergeten om u na elke examen te gaan bezatten (tenzij ge de dag erop alweer examen hebt, maar dat mag normaal niet (enfin, vroeger gebeurde da toch ni))!
    als een oud fakschimmel (nu fakverantwoordelijke) ben ik door het jaar met niet veel anders beizg dan mijn vrijheid. lol. Studenteleven, in holland kennen ze dat vast niet.

nee -_- maar over hetalgemeen vinden we hoeren en drugs niet zo speciaal als in belgie. kinda what happens when it becomes normal!

We do not sow.

Als of er in Brussel, Antwerpen of Gent geen hoeren zitten... Bij ons is er voor de rest in de stad nu eenmaal ook wat te zien. Want verdikke A'dam is toch echt wel een lelijke stad zeg;

Moet toch wel echt erkennen dat Vlaamse steden toffer zijn dan Amsterdam

Quote Originally Posted by Fragony View Post
    Moet toch wel echt erkennen dat Vlaamse steden toffer zijn dan Amsterdam
    Ik ben ook eens voor het culturele in AMsterdam geweest en toen was ik toch wel teleurgesteld. Het van Gogh museum was wel eens leuk om te zien maar de stad zelf niet echt nee. Volgens het informatie boekje moest je zeker eens door de Jordaan wandelen, ik moet zeggen het was daar niet lelijk, maar om te zeggen mooi of gezellig bwa. Het was gewoon een deftige wijk. We hebben toen ook een boottocht gedaan en toen heb ik meer vuilnis gezien dan wat anders, vuile haventoestanden en hier en daar eens een koddig huisje (zoal dat huisje van een meterbreed ofzo). Er was ook een of andere markt waar je zeker eens naar toe moest gaan (de naam ben ik kwijt, ik geloof dat het niet zo ver van de Heineke brouwerij was), maar ook dat was drie werf niks. De vrijdagmarkt van Leuven of de markt van Genk (allebei redelijk kleine stadjes tov Amserdam) zijn mooier en niet veel kleiner, waar je dan ook nog eens fatsoenlijke dingen kon kopen. Nee in de Amsterdamse markt kon je echt enkel rommel kopen, het was klein, ongezellig... Camden market in Londen ja, dat is een markt die je moet bezoeken als je op reis bent. Zelfs deze keer waren het de walletjes die het interessantst waren, gewoon omdat daar iets viel te zien.

Als ik naar Gent, Antwerpen of Brussel (hoewel deze laatste zeker ook zijn buurten heeft waar niets valt te zien en gewoon beter niet komt om allerlei redenen) ga dan denk ik er niet eens aan om naar de hoeren te gaan. Tenzij we ons in Gent eerst totaal bezat zouden hebben misschien... Maar soit, er zijn gewoon meer dingen te zien en ook de gemiddelde straat is gezelliger.

Want al die ophef over Charleroi als zijnde lelijk vind ik serieus buiten proportie als men kijkt hoeveel mensen er naar amsterdam gaan, terwijl dat ook maar een gedrocht van een stad is. Daarbij vind ik de melancholische sfeer van die oude leegstaande fabrieken enzo echt nog wel iets hebben. (Er is nu een tour in charleroi rondom de lelijkste plekjes en ik vind die persoonlijk nog wel eens iets anders.)

Camden Lock is apart. Grotendeels ondergronds, ook. Amsterdam, markt? Om de één of andere reden doet het denken aan Albert Cuyp. Is niks, gewoon een wat grotere versie van een dinsdag in een provincie stadje: als je toevallig weet waar je wat moet halen wel aardig, maar het meeste kun je net zo goed elders halen. Amsterdam heeft wel wat aardige dingen, maar die moet je weten te liggen; het centrum is simpelweg een stuk minder geschikt voor een beetje rondslenteren en de omgeving indrinken als bijvoorbeeld Brugge.
    - Tellos Athenaios
    CUF tool - XIDX - PACK tool - SD tool - EVT tool - EB Install Guide - How to track down loading CTD's - EB 1.1 Maps thread

ὁ δ᾽ ἠλίθιος ὣσπερ πρόβατον βῆ βῆ λέγων βαδίζει” – Kratinos in Dionysalexandros.

Amsterdam was een hele leuke stad toen het nog gewoon lekker gek was, het is nu een merk dat zijn imago niet kan waarmaken. Doe mij mijn eigen stadje maar veel gezelliger, je mag hier zelfs staant een biertje drinken!

Page 208 of 269 FirstFirst ... 108158198204205206207208209210211212218258 ... LastLast

Bookmarks