Moros is nog maagd! Moros is nog maagd! Moros is nog maagd! Nanana nana! Moros is nog maagd!
Moros is nog maagd! Moros is nog maagd! Moros is nog maagd! Nanana nana! Moros is nog maagd!
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Ja want ik ben veel te verlegen als ik met een meisje praat...
![]()
Yay het is weer Nationale Zwaartekracht Zuigt-dag, vol onderuit tering jantje op een stokkie nogantoe GLAD.
We do not sow.
*** gooit sneeuwbal naar Fragony ***
*Proest*
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Nu klink je als een 80-jarige die de hele dag thuis op 10 cm van z'n Leuvense stoof zit, met een dikke jas, sjaal, muts en handschoenen aan. Heb vrijdag vrijaf en als er dan nog een mooi laagje sneeuw ligt, mag je er donder op zeggen dat ik een fikse wandeling ga maken.
Last edited by Andres; 12-01-2010 at 13:30.
Ja mata, TosaInu
ik zeg er bliksem op!
We do not sow.
Pfuh, onder het mom van "artistieke vrijheid" foute uitdrukkingen bezigen.
"Neenee, het is niet zo dat ik de Nederlandse taal niet beheers, ik ben een artiest en wat u daar vermeldt, zijn geen fouten! Het is artistieke vrijheid!"
Zever, gezever!
Zweepslagen i.p.v. subsidies, dat moesten die artiesten krijgen. Hier zie, mijnheer den artistieke vrijen die denkt dat hij zomaar zijn taal kan verkrachten
En de volgende keer wordt er zout in de wonden gestrooid. 't Zal rap gedaan zijn met die "artistieke vrijheid".
Ja mata, TosaInu
oy you nutta! whas thy broddy problem mayte....
We do not sow.
Gottegottegod het heeft nu wel weer lang genoeg geduurt kan het niet gewoon weer lente worden. Geraak uiterst wankelmoedig als ik niet wat kleur om me heen heb alles wit en grijs bah
Plant wat hulst: probleem opgelost.
- Tellos Athenaios
CUF tool - XIDX - PACK tool - SD tool - EVT tool - EB Install Guide - How to track down loading CTD's - EB 1.1 Maps thread
“ὁ δ᾽ ἠλίθιος ὣσπερ πρόβατον βῆ βῆ λέγων βαδίζει” – Kratinos in Dionysalexandros.
..The..The Omen?!sneeuwbal-Damiens
This space intentionally left blank.
gadver
We do not sow.
Alweer, een sneeuwbal ad hominem. Zeg eens wat grappigs help me de winter door
Justin Bieber heeft talent.
Dank je Hax nu weet ik weer dat ik amper vooruitzichten had toen ik zestien was en dat ettertje voor een zaal hysterisch krijsende meiden staat. Je bent hier niet erg goed in, en mijn doorgaans goede humeur moet nog een paar maanden spitsroede lopen
meh winter zo koud en er gebeurt nooit war, behalve keihard op je plaat gaan
Niks grappigs aan vet koud die dingen, je lacht toch ook niet op een begravenis
Ach, tenminste lekten er bij jou geen implicerende foto's uit en mocht je niet meer daten van je moeder. Toch?Dank je Hax nu weet ik weer dat ik amper vooruitzichten had toen ik zestien was en dat ettertje voor een zaal hysterisch krijsende meiden staat. Je bent hier niet erg goed in, en mijn doorgaans goede humeur moet nog een paar maanden spitsroede lopen
maatschaappij XD
We do not sow.
Overherder
timmeeee
We do not sow.
1 grote ijsbaan meh
hoi frag![]()
We do not sow.
Bookmarks