Tepelstreeltje.
Blauwkapje en de boze sabeltandtijger.
Vanillecrèmewitje.
De luie slaapster.
Doornbraamstruikje.
Klein Pinkje.
Het gelaarsde vogelbekdier.
Tepelstreeltje.
Blauwkapje en de boze sabeltandtijger.
Vanillecrèmewitje.
De luie slaapster.
Doornbraamstruikje.
Klein Pinkje.
Het gelaarsde vogelbekdier.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Moddervette uiers met tepels as putdeksels
+1
+1.
We do not sow.
Ik huppel en spartel, vernetel en dartel, maar nooit heb ik mij aan de mensen vertoond. Helder en luid klinkt mijn lied door de bossen. Eeuwen lang hebben wij daar al gewoond. Gummi beer, springend red ik mij weer keer op keer daarom heet ook een Gummi beer. Ik ben een Gummi beer. Toveren en springen dat doe ik heel rap, 't geheim van mijn kracht zit in gummibessensap. In vrijheid te leven is mijn hele streven, ik vecht voor het goede want dat is mijn doel. Gummi beer, springend red ik mij weer keer op keer. Daarom heet ook een Gummi beer. Ik ben een Gummi beer. Ik ben een Gummi beer!
Last edited by Moros; 02-18-2011 at 22:52.
Ah, nu wordt het duidelijk waarom er nog steeds geen regering is gevormd in 't Belgenland. Yep.
This space intentionally left blank.
t zijn allemaal gummi beertjes :O!!!
We do not sow.
Gottegot begin die lapzwans van een zwager echt zat te worden, ligt steevast tot 3 uur 's middags in zijn nest te meuren en vind het volkomen normaal dat mijn moeder om 6 uur 's ochtends de auto induikt om voor het kindje te zorgen, en ook nog eens de afwas doet. Zelfs daar is hij te beroerd voor, wat een lamlul. Volgens een vriendin van me waarschijnlijk een narcistische persoonlijkheidstoornis, dat is een milde vorm van authisme waarmee je je in gezelschap wel normaal kan gedragen maar volkomen egocentrisch in het leven staat. De zelf-feliciterende lampekap kijkt ook echt op iedereen neer die niet 'ons soort mensen' is, heeft er geen enkele moeite mee om mijn broer's (lelijke maar leuke) vrouw een ordinair wijf te noemen de maffe spatlap dat ie is.
:O hoe kan dat nou
We do not sow.
Kan nog heel wat meer hoor, als me zusje doodmoe thuiskomt word hij ook nog eens boos als ze geen bier voor hem wil halen. De suggestie dat hij zelf ook wel eens van zijn aristocratische kont kan komen is ronduit een belediging. Blij dat ik vroeger hier een daar een corrigerend tikje heb gehad. Gelukkig begint het zusje het zelf een beetje door te krijgen, rijkelijk laat maar vrouwen he, hij is erg charmant
tik m een ei stuk op zn kop dan leert hij wel.
We do not sow.
Dacht meer aan een strikt dieet van Hollandia of Schutters bier totdat hij enig nut heeft, DE merken voor bankhangers (en Tokkies heh)
al aan rotte tomaten gedacht?
We do not sow.
Nah een rotte tomaat van een non-OSM (ons soort mensen, adel) zoals ik is een bevestiging van zijn superioriteit. Hij heeft geen nagel om zijn kont te krabben, laat hem maar tokkiebier drinken geen grotere degredatie denkbaar in OSMnistan
duidelijk de thread kwijt.
We do not sow.
dit kan zo niet langer. hebben die belgen nou al een regering?
We do not sow.
Onze zuiderbuurtjes doen het prima zonder. Zie de ego's graag uitleggen WAAROM Belgie er uberhaubt 1 nodig heeft; te veel bokken op de haverkist al die politici
aha.
We do not sow.
wawaleeee
We do not sow.
jaja we kletsen wel door, ook zonder tosa!![]()
We do not sow.
Undrar hur många inlägg den här tråden har som inte är på Holländska...![]()
Last edited by Arthur, king of the Britons; 04-06-2011 at 21:37.
What're y'all talkin' 'bout now?
Detta är Internet; tala svenska.
Valt wel mee hoor.
- Tellos Athenaios
CUF tool - XIDX - PACK tool - SD tool - EVT tool - EB Install Guide - How to track down loading CTD's - EB 1.1 Maps thread
“ὁ δ᾽ ἠλίθιος ὣσπερ πρόβατον βῆ βῆ λέγων βαδίζει” – Kratinos in Dionysalexandros.
nah
We do not sow.
Jag instämmer helhjärtat med föregående talare.
uh-oh Noorse invasie
Bookmarks