Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
En ja hoor, geen woord over mijn nieuwe aanwinst, jullie cultuurbarbaren, jullie onbegrensde tokkies. Ben zo trots als een aap met 7 l*llen maar erkenning ho maar
Plezant betekent niet hetzelfde als leuk (het staat dichter bij fijn). In plaats van nu ook al te zeuren over mensen die wel fatsoenlijk Nederlands praten, kunnen jullie ook eens iets constructiefs doen en de Walen bijscholen? Dan hoeven ze ook niet meer te klagen dat ze geen boetes voor snelheidsovertredingen kunnen innen, en dat er te weinig topposities aan ze worden gegeven i.v.m. gebrekkige talenkennis.Of is dat de bedoeling, lekker de Waalse politie jennen?
![]()
Last edited by Tellos Athenaios; 05-13-2011 at 22:04.
- Tellos Athenaios
CUF tool - XIDX - PACK tool - SD tool - EVT tool - EB Install Guide - How to track down loading CTD's - EB 1.1 Maps thread
“ὁ δ᾽ ἠλίθιος ὣσπερ πρόβατον βῆ βῆ λέγων βαδίζει” – Kratinos in Dionysalexandros.
Mijn voeten rieken.
zoveel geld voor een foto? :O
We do not sow.
Jag målade ett plank vitt. Det var vitt-sen.
Spoiler Alert, click show to read:
Hangt af van de fritruur. Als 't van frituur Patrick komt uit Leuven (traag maar lekker), dan zou ik het bod aanvaarden.
Jullie zijn gewoon boos omdat de Vlaamse grootmeesters in de relevante literatuur bij de Dutch masters worden ingedeeld.
en terecht.
We do not sow.
Last edited by Fragony; 05-15-2011 at 18:03. Reason: fixed
Allemaal meedoen aan de schrijfwedstrijd![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
waaaaaroooooommmm nuuuuuuu iiiiiiikkk aaaaabbbssooooolluuuuuuuut geeeeeeeeeennnn ttiiiiiiijjjddddd hhheeeeeeeeeebbbbbb1!!!!?!?!?!!?!?!?
We do not sow.
Topprestaties worden doorgaans neergezet onder grote druk.
Schrijven![]()
Ja mata, TosaInu
jaja... maarr ik heb niet zoveel met japan...
We do not sow.
neepan.
smeerlap. smeerkees. smeerkaas.
We do not sow.
Eindelijk duidelijkheid http://www.dumpert.nl/mediabase/1494..._nog_zijn.html
DAT RIJMT NIET
Oh Fragony, waart gij een pistolet dan beet ik u in twee.
Poes Nero denkt vaak dat hij een croissantje is
Bookmarks