Aaah, zou goed zijn. Neuh, zo'n hippie ben ik niet echt! Heb een te Leidse r voor een hippie.Eerst afwachten of ze op het unief ook zo'n dik diploma haalt en erna een dik betaalde job? En ik denken dat gij een beetje nen hippie waart?
Aaah, zou goed zijn. Neuh, zo'n hippie ben ik niet echt! Heb een te Leidse r voor een hippie.Eerst afwachten of ze op het unief ook zo'n dik diploma haalt en erna een dik betaalde job? En ik denken dat gij een beetje nen hippie waart?
This space intentionally left blank.
eh... moros eet stoelen jongens... wat moeten we doen? de politie bellen of de stoelenbescherming?
We do not sow.
Helemaal niks van dat, algemeen dat Vlamingen alles eten met poten. Ik stel voor dat we een inzameling houden voor maagtabletten. Het is al erg zat dat er geen vrijage inzat en dat de politie zijn romantische opwelling niet kon waarderen.
EN GEEF HET MAAR TOE MOROS HET WAS U. Andres is ouder.
Onze kleine heeft een houten eetstoel. Soms probeert hij er een stukje vanaf te bijten. Mocht hij tanden hebben, het zou hem misschien zelfs lukken. Zelf heb ik nog niet geproefd van de eetstoel. Ik dacht altijd dat het een stoel was om in te eten; het was nooit bij me opgekomen dat eetstoel betekent stoel om op te eten.
Zal morgen eens een stukje afzagen en proberen te bakken in wat olijfolie, met een teentje look ofzo.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Zag onlangs zoethout in de winkel. Dacht omg da's lang geleden, dat ziet de tegenwoordig nergens. Maar na twee knaagjes wist ik weer waarom.
Mjammjammjam met wat gember.
Zoethout kon ik ook nooit binnenkrijgen.
Originally Posted by Drone
Originally Posted by TinCow
't gevoel al om op een stuk hout te bijten laat staan de smaak. Ook niks voor mij.
Last edited by Fragony; 07-07-2011 at 07:01.
Heer! Wat een moddervette dance-plaat is dit https://www.youtube.com/watch?v=vURjhSD-FE8
Hoe bagger en dan heb ik het over beide 'platen'.
Heren, dit is een schijf:
![]()
Oh ik ben me er zeker van bewust dat beide "platen" slecht zijn.
Maareh jij hebt niks gepost, dus ik weet niet wat een goede schijf is.
Potverjandrietjes!
Bij deze:
https://www.youtube.com/watch?v=3rTtd_sDLLs
Fragony, I love you baby.
#owwwwwwww
Moros, luister die plaat nog eens, dat gaat de zomerhit van dit jaar worden. En hij is goed u begrijpt techno niet zo lijkt het. het heeft een opbouw nodig en escalatie, dit is een zeer fijne plaat
Als het woord techno valt denk ik aan Sven Väth en zo, en dat kan ik in zeker mate wel appreciëren. Dat wat u postte, vind ik daarentegen niet eens endeldarm waardig.
Toch verbleekt alles bij die ene schijf: https://www.youtube.com/watch?v=6QksP2YIHjs
Last edited by Moros; 07-13-2011 at 13:50.
oi... ik ga een paar dagen weg en jullie helpen mijn TYOLT bijna om zeep...
wat een ***muziek XD
We do not sow.
Ben je dan meer fan van dit?
Originally Posted by Drone
Originally Posted by TinCow
Ja hoor, Heer Moros "De Sluwe" Moros vertrekt één dag en de hele draad is weer dood. Geweldig.
echt niet hij vermoorde de draad... en is toen gevlucht
We do not sow.
Hij postte gewoon een vrije-jazz versie van de nyan-poes waar door de boer filip nog op gereageerd werd. Dat is niet echt moord.
Zeg kerels (dubbelpost, ik weet het), kent er hier toevallig iemand in Leiden? Ik zoek namelijk een kamer voor september.
nope ik ken niemand... zou er ook niet willen wonen maar frag kent vast mensen daar! kunstenaarstad he. volgens mij ene vermeer was een dikke maat van m frag wil altijd fotos van die gast in zn huis hangen
We do not sow.
:O laatste keer dat ik leiden afviel was je nog vol lof over dat gehucht. wat is er gebeurt:?
We do not sow.
[QUOTE] Nee sorry, maar is een saaie met agressief , waarom zou je er in jezusnaam een kamer willen.[/QUOTE}
Mijn studie, ja ja.
Desondanks heb ik misschien toch een kamer! 30m2, inclusief eigen wc, douche en keuken, 475 euro per maand. Hopen hopen hopen.
Last edited by A Nerd; 07-25-2011 at 09:30.
=_= wat een gigantisch bedrag voor een kamer in zo'n stad. wel lekker grote kamer maar daar kan je bijna een appartementje van huren van dat geld.
We do not sow.
Bookmarks