posten gaat nog steeds extreem lastig en geen van de oplossingen helpen -_-
someone save me!
posten gaat nog steeds extreem lastig en geen van de oplossingen helpen -_-
someone save me!
We do not sow.
Probeer anders eens pop-up and script blockers uit te schakelen en je browser up te daten? Of de cache leeg te maken. Heb je al eens geprobeerd met een andere browser?
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
t is alleen met firefox. en t ligt niet aan scriptblockers ofzo en browser is geupdate :S
We do not sow.
Malware?
Als 't met Chrome and Explorer wel gaat en met Firefox niet, dan ligt 't aan Firefox.
Tot zover de bijdrage van uw plaatselijke expert.
Moros gebruikt een moeilijk woord; volgens mij is hij ofwel degene die uw probleem zal oplossen ofwel degene wiens schuld het allemaal is.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
hmm nu doet vuurvos t opeens weer. ik denk dat moros een tovenaar is. een boze of een goede ik weet t niet. hij sprak een toverwoord n t was opgelost maar misschien had mijn arme vuurvos wel behekst om even de show te stelen!
We do not sow.
Moros, hoe gaat het met je 'doe iedere week iets speciaals'?
Originally Posted by Drone
Originally Posted by TinCow
Tot nu toe goed al heb ik mij niet echt aan de suggesties van dat topic gehouden. Die waren niet allemaal even goed. Maar een paar ga ik nog wel eens doen. Mogelijks ga ik er volgende week wel een pauze moeten inlassen wegens deadlines. Ik zal binnenkort misschien eens een update posten met een paar foto's.
Wat heb je dan al zoal gedaan?
Vandaag letterlijk de pannen van 't dak gevloekt in elk geval. Genk wil de play off II halen precies. Maar goed da'k geen abonnement heb genomen dit jaar.
@Phil: 't Was niet altijd zo spectaculair. Heb wel één echt lache ding gedaan namelijk aangezien we aan't verhuizen waren hadden we als pauze ons een gezellige living gebouwd aan een terrasje van een café in leuven en daar dan ons pintje bij opgedronken. We hadden afgesproken dat nog eens te herhalen met de HD camera. Voorts heb ik ook tevergeefs een gitaarles proberen te geven aan die ene rare kwiet met zijn kapot gitaarke die daar altijd maar at random op zit te djoenken, ge weet wel zo dat raar schamel manneke dat doet alsof hij gehandicapt is en ge in elke Vlaamse stad kunt tegenkomen. Voorts ben ik naar een Libisch restaurant geweest en daar traditionele dingen gegeten. Toch niet helemaal mijn ding zo bleek. Daarnaast ben ik tevens naarstig op zoek naar een deerne met wie ik tango, salsa, de lambada (jawel de verboden dans!) ofzo lessen kan gaan volgen. Ook probeer ik nu af en toe (hangt van de persoon af) eens een gesprek te voeren op de trein in plaats van te lezen, mp3 te luisteren of te laptoppen.
Misschien nemen ze Ronny Vangeneugten terug. Of nog beter, Dikke Hein.
@Phil: 't Was niet altijd zo spectaculair. Heb wel één echt lache ding gedaan namelijk aangezien we aan't verhuizen waren hadden we als pauze ons een gezellige living gebouwd aan een terrasje van een café in leuven en daar dan ons pintje bij opgedronken. We hadden afgesproken dat nog eens te herhalen met de HD camera. Voorts heb ik ook tevergeefs een gitaarles proberen te geven aan die ene rare kwiet met zijn kapot gitaarke die daar altijd maar at random op zit te djoenken, ge weet wel zo dat raar schamel manneke dat doet alsof hij gehandicapt is en ge in elke Vlaamse stad kunt tegenkomen. Voorts ben ik naar een Libisch restaurant geweest en daar traditionele dingen gegeten. Toch niet helemaal mijn ding zo bleek. Daarnaast ben ik tevens naarstig op zoek naar een deerne met wie ik tango, salsa, de lambada (jawel de verboden dans!) ofzo lessen kan gaan volgen. Ook probeer ik nu af en toe (hangt van de persoon af) eens een gesprek te voeren op de trein in plaats van te lezen, mp3 te luisteren of te laptoppen.[/QUOTE]
Je Living aan een café zetten is geniaal. De gitaarles kan al naar gelang de reactie ook fantastisch zijn. Libisch heb ik nog niet geprobeerd, maar ik heb net Ethiopisch ontdekt en dat kun je zeker ook eens proberen.
Loopt die daar nog altijd rond in Leuven? Die liep daar in mijnen tijd ook al.
Loopt diene met zijn plakske dat de maanlanding nooit gebeurd is, daar ook nog rond? "Mark Peeters" noemt hij zichzelf, maar dat is een schuilnaam, vermits de FBI en de CIA hem dood willen, of zoiets. Hij fulmineert ook heel dikwijls tegen de pil. Ik heb met die gast ooit eens meer dan een uur gediscussieerd, in bezopen toestand uiteraard (hij niet, hij drinkt niet, beweerde hij; niet dat hij drank nodig heeft om uren aan een stuk onzin uit te kramen).
Den deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mark_Peeters
Ja mata, TosaInu
'Wat als' heeft zeker zijn uitstekende momenten, maar geef mij toch maar:
Wat als vind ik 9 op de 10 keer slecht. Gewoon omdat zodra ge leest waar ze van uitgaan, ge al de rest toch al zelf kunt invullen. En beter.
@The Stranger: ik heb toch gezegd dat ik er sommige wel zou doen.
@Andres: Ja dieje klaploper met zijn gitaarke loopt nog altijd rond. Maar echt in elke grote stad al gezien. Van Hasselt tot Brugge. Die ene dude met zijn bordjes loopt niet meer rond, maar schijnt wel nog actief te zijn op andre platformen. In de plaats hebben we ne klaploper erbij die bij de Hema altijd maar tegen mensen zit te praten die er niet zijn. Soms zelfs heftige discussies. Vreemde man. En dan heb ik het niet over Torfs.
Toch niet zo een iets oudere man, met een witte baard? Zo ene liep er een tijdje altijd in de buurt van 't park in Leuven, toen ik in mijn licenties zat. Begon soms spontaan te schelden tegen onbestaande mensen. Ene keer is die ook eens heel, heel fel en ostentatief beginnen hoesten toen een kotgenoot van mij langs hem liep terwijl hij juist een sigaretje opstak. Dat was ook maar een rare kwiet. En toen, van de ene dag op de andere, stond hij niet meer op zijn gebruikelijke plek. Het deed wat denken aan la Tourette, maar dan wel vrij extreem.
Ja mata, TosaInu
Dat zou best kunnen. Voldoet in grote mate aan de beschrijving.
Zo.
Ik heb dan eindelijk een kamer gevonden; twee kamers, in het centrum van Leiden, deel de kamer met een vriendin. 1 september verhuizen, woo!
This space intentionally left blank.
Proficiat. Heb je al een afwasschema afgesproken?
Betere vraag, is ze knap?
Någon annan svensk här? Misstänker att det inte finns det tyvärr, så finns här någon norrman, dansk, islänning eller finländare?
"Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it." ~Andre Gide
Jag är svensk och förutom oss två finns det två svenskar till här (åtminstone så vidt jag vet). Och ja det finns väldigt väldigt många holländare här.
PS undvik att dubbel-posta, moderatorerna (inklusive de som tror att de är moderatorer) får grav damp utav det.
/Arthur
Last edited by Arthur, king of the Britons; 08-12-2011 at 11:22.
Ah ok, tack för tipset, är ju alltid lite olika från sida till sida hur hård man är mot dubbelpostning. Jag kom egentligen huvudsakligen till denna sidan för att spela Maffia, men jag har spelat lite Total War-spel tidigare. M2TW var ju en hit, men sen föll allt med Empire.
Jepp, Empire var ganska.
Last edited by Hosakawa Tito; 08-17-2011 at 22:28. Reason: foul language
Så jag köpte ju då S2TW nu, men det blev bara ett par timmars speltid. Gamla känslor kommer inte tillbaka eller vad det nu är man säger.
Op orientaalse tour. 2 eetlepels oestersaus en 1 eetlepel sesam-olie is een uitstekende all purpose marinade voor grillen. Wokt ook lekker weg met groenten
gefeliciteerd met je kamer Hax
Last edited by Fragony; 08-12-2011 at 12:43.
nog betere vraag: is ze ok met een trio met jou en je vriendin?
We do not sow.
Ja, ik vind van wel!Betere vraag, is ze knap?
nog betere vraag: is ze ok met een trio met jou en je vriendin?
Hmm..volgens mij niet echt. Ze raakte al half-getraumatiseerd van het idee dat ze door mijn kamer moet als mijn vriendin er is.
This space intentionally left blank.
Bookmarks