aw. dan de allerbeste vraag: kan ze goed koken?
aw. dan de allerbeste vraag: kan ze goed koken?
We do not sow.
Yeah!
This space intentionally left blank.
Wel mooi dat je vriendin je zo vertrouwd
Ja, dat vind ik ook wel fijn. Aan de andere kant kennen ze elkaar ook gewoon, dat scheelt denk ik ook. Als zij met een vriend van school (bijvoorbeeld) op kamers zou gaan zou ik het ook niet erg vinden. Hoewel ik anders toch jaloerser van aard ben dan ik altijd dacht, haha. Dat had ik bij mijn ex-en dus nooit.
En je vriendin zal toch geregeld eens binnenspringen.
Originally Posted by Drone
Originally Posted by TinCow
Hahaha, ze gaat naar Maastricht, en ik denk dat ik vaker daar heen ga dan andersom! Mijn laatste college is op vrijdag om 1 uur al klaar, ben ik er rond een uurtje of 4!
Nu als ze zich verveelt wip ik wel effe binnen. Dat is maar 20 minuutjes van hier. Moet daar toch geregeld zijn! ;)
Tuurlijk, Moros gaat naar Maastricht voor de architectuur :P
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Zoheeee dat is een wat minder leuk feestje wat een narigheid bij pukkelpop, sterkte zuiderbuurtjes
Ja en ik lekker met mijn t-shirtje en rugzak vol bib boeken door die storm kunnen wandelen. Grmbl.
Het is beslist, ik ga de nieuwe op de dienst vernozelen.
Ik heb nog nooit met een rostje geweest.
Cakeje uit het automaat met briefje 'voor mijn lieve baas, [naam collega]' is altijd grappig
VERNOZELEN
Woordsoort: ww.(trans.,intr.,zw.)
bedr. en onz. zw. ww. Van noozel (zie Dl. IX, 2151) met ver- (V). Gewest. in Vl.-België.
ᴁ— Van of m. betr. t. personen: verleiden; met complimentjes en grapjes voor jouw winnen.
Inderdaad.
Ik geloof dat er daaromtrent een hele boel spreekworden bestaan.
was jij niet getrouwd enzoo?
We do not sow.
Dat zijn hevige beestjes.
Last edited by Peasant Phill; 08-23-2011 at 19:48.
Een rosse om op te crosse...
Ros bloedgoed...
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Die had ik nog niet gehoord.
Ik ben wel een liefhebber van spreekwoorden. Hier enkele (vertaald) uit eigen streek:
Dat is nogal een rare gebeurtenis"Het is nogal een toer," zei de boer en hij draaide rond zijn wijf
het leven is hard"Het leven is hard," zei hij en hij (ander woord voor zijn gevoeg doen) een kei.
Hij is niet moeders mooisteHij heeft een aangezicht om knuppels op te roderen.
Hij heeft een aangezicht om staatstenen mee te plaveien.
Het heeft geen zin te blijven stilstaan bij "wat als ..." en "had ik maar ..."Als mijn schoonmoeder wielen had, was ze een auto
Zeggen en doen zijn 2 verschillende dingenUitleggen en ventjes tekenen, maar ze uitsnijden en ze laten lopen is iets anders
Last edited by Peasant Phill; 08-24-2011 at 17:14.
Beter 1in de hand dan de lucht van tien
Drommels, drommels en nog eens drommels
Rostje ontsnapt mij voorlopig. Wat kletsen en grappen is geen probleem, maar ik vraag haar liever niet om iets te gaan drinken als de rest van de dienst erbij is. Ik zou het nog voor weken aan een stuk mogen horen.
En natuurlijk begin ik eerder en stop ik later met werken. Zij is nog in opleiding terwijl ik deadlines te halen heb. Het helpt ook niet dat ze 's avonds plots weg is zodat ik niet subtiel haar kan volgen. Oh ja, we blijven er aan werken.
Ik neem dat ge geen privé telefoonnummer of e-mailadres van haar hebt?
Komaan, het moet je toch een keer lukken haar ergens alleen aan te treffen? Bij de koffiemachine of in de lift ofzo?
Ja mata, TosaInu
Noem me van de oude stempel, maar volgens mij moeten zo'n dingen in persoon worden gevraagd. Ik ben geen beschaamde tiener meer.
Ik heb geduld, mijn moment komt wel. Ik vond het gewoon grappig dat ze zo 'ongrijpbaar' is. Ik geloof dat ze een beetje een muurbloempje is/was.
Bookmarks