Fragony is de kok daar en hij woont in de oven.
Fragony is de kok daar en hij woont in de oven.
We do not sow.
Ik kon me dit niet laten voorbij gaan zonder het hier te posten.
Originally Posted by Drone
Originally Posted by TinCow
We do not sow.
rickinator9 is either a cleverly "hidden in plain sight by jumping on the random bandwagon" scum or the ever-increasing in popularity "What the is going on?" townie. Either way I want to lynch him. - White Eyes
Lange tijd weggeweest van de Org. Heb ik nog wat gemist?
"When the candles are out all women are fair."
-Plutarch, Coniugia Praecepta 46
Behalve dat TheStranger en Fragony gehuwd zijn en samen een kindje hebben geadopteerd, dat Moros de Lotto heeft gewonnen en Peasant Phill de Nobelprijs voor literatuur, niet veel.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Jippie!
Oh jummie de Fransoos had weer zwarte pensen, gister een ode aan Belgie gemaakt met de klassieker pens met rode kool. Heerlijk.
mmm lekker
nou daar ben ik het niet mee eens
We do not sow.
Currysaus maken is makkelijk met zo'n pakje waarvan je de inhoud in melk moet gieten en dan zachtjes aan de kook brengen. En 't pakske kwam van den Aldi en 't was nog lekker ook! Heb er wel wat extra currypoeder en beetje peper aan toegevoegd, maar al bij al, best wel lekker.
Samen met kip, ananas, worteltjes, paprika en pasta. Kipkruiden, currypoeder, peper en zout bij de kip, ananas, worteltjes en paprika (alles in dezelfde pan bakken in rijstolie, worteltjes eventueel een paar minuutjes in de microgolf vooraf, als je ze liever zacht hebt i.p.v. beetje krokant). Gemakkelijk, snel klaar en iedereen vindt het lekker.
Last edited by Andres; 05-31-2012 at 09:16.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Ja mata, TosaInu
Wie doet er nou noten in een warm gerecht. Zit je te eten, bijt je opeens op zo'n hard ding.
rickinator9 is either a cleverly "hidden in plain sight by jumping on the random bandwagon" scum or the ever-increasing in popularity "What the is going on?" townie. Either way I want to lynch him. - White Eyes
Pijnboom pitten in pasta!
3 maanden vrij![]()
Ik ga morgen op vakantie naar Centerparcs de eemhof.
Bookmarks