De beste manier om te verzekeren dat iemand je bedankt voor een post, is klagen dat je die bedankt functie maar niks vindt...
Geef maar toe dat jullie daar op uit waren!
En ik kon natuurlijk niet weerstaan aan de verleiding. Ik ben een zwakkeling![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Zo. Erwtensoep en rookworst is binnen, whiskey voor scheutje in de thee, hoef nergens heen, try me Koning Winter
Waarom snert als je ook risotto kunt maken?
- Tellos Athenaios
CUF tool - XIDX - PACK tool - SD tool - EVT tool - EB Install Guide - How to track down loading CTD's - EB 1.1 Maps thread
“ὁ δ᾽ ἠλίθιος ὣσπερ πρόβατον βῆ βῆ λέγων βαδίζει” – Kratinos in Dionysalexandros.
Risotto is heerlijk, maak het soms met safraan en rucola en mozerella. Maar snert met worst is gewoon even blik in pan pleuren en een (echte) rookworst er bij en wat worcertershire-saus erbij. Je eet als een koning.
Ik heb nog nooit risotto gegeten
"When the candles are out all women are fair."
-Plutarch, Coniugia Praecepta 46
Absoluut eens proberen. Ben niet erg goed in het zelf te maken, maar als basis is het geweldig; heerlijk romige rijst.
Mijn vrouw kan dat lekker maken. Samen met mediterrane groentjes en een lekker stukje mals kalfsvlees met boven op het vlees gesmolten kaas. Mjammie.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Boffert. Ik hou van voedsel dat je per lepel lekker naar binnen kan schuiven, hoeft allemaal niet zo gecompliceerd. Ben dan ook gek op een goede boerenkool met veel te veel spek of snert met veel te veel worst. Een goede risotto heeft alle eigenschappen die ik kan waarderen, een bordje paëla nee dank je, ik heb meteen weer honger alsof ik nooit iets heb gegeten, ik hou niet van licht voedsel. Scheppen moet ik
Paëlla moet je dan ook in walgelijk grote hoeveelheden klaarmaken.
Ja mata, TosaInu
Dan zou ik een bedreiging worden voor de populatie van schaaldieren want ik kan er helemaal niks mee ik vreet zo een kilo op, en nog één een uur later. Ouderwetse Hollandse kost is gewoon het beste eten dat er is. Een goede hartige maaltijd zonder enige hallelujah.
Wat is ouderwetse Hollandse kost?
Als boerenkool zo geweldig is, waarom gebruikt men dan de term "boerenkoolvoetbal" om ontzettend slecht voetbal te omschrijven?
Ja mata, TosaInu
probeer eens rijst met kip en groente
We do not sow.
Welke groente? En wat voor rijst? En maak je daar een sausje bij? Hoe kruid je de maaltijd? Hoe bereid je de groente? Mee bakken in de pan, stoven, koken, stomen, frituren,... ?
Gun ons een blik in de geheime keuken van chef-kok Umeu.
Ja mata, TosaInu
gewoon, kip met rijst en groente =_= echt he
https://www.youtube.com/watch?v=J5sxNzWd6O0
kijken vanaf 1.30
We do not sow.
Als we het toch over stampot hebben dan overtreft hutspot alles.
"When the candles are out all women are fair."
-Plutarch, Coniugia Praecepta 46
- Tellos Athenaios
CUF tool - XIDX - PACK tool - SD tool - EVT tool - EB Install Guide - How to track down loading CTD's - EB 1.1 Maps thread
“ὁ δ᾽ ἠλίθιος ὣσπερ πρόβατον βῆ βῆ λέγων βαδίζει” – Kratinos in Dionysalexandros.
kool dat is niet te pruimen, maar andijviestampot is andere koek!
We do not sow.
sowieso kan iets met aardappels nooit oerhollands zijn... aangezien de aardappel importeten is.
We do not sow.
Na 400 jaar kan je het wel oerhollands noemen, komt oorspronkelijk uit Zuid-Amerika ja
Beetje aparte manier van uitdrukken, gezien het onderwerp.
Ja, dus.
Nee, de bedoeling is veel simpeler. Als hier volk naartoe migreert vanuit contreien met lekker eten dan kan ik zonder zelf te migreren toch aan de ingredienten voor lekker eten komen.
Voorbeeldje: je kunt in Utrecht praktisch alles kopen wat je voor de Griekse keuken zoal nodig kunt hebben, want in Utrecht zitten importeurs die de boel uit Griekenland inkopen voor de Grieken in Nederland. Dat komt omdat er indertijd zoveel Grieken naar Utrecht zijn gekomen om in de metaal industrie te werken dat alleen al door het aantal immigranten genoeg markt was.
- Tellos Athenaios
humus is niet grieks.
We do not sow.
Bookmarks