Gá, klona elen jálen: ahreba ujel-jénen.![]()
Gá, klona elen jálen: ahreba ujel-jénen.![]()
Hammer, anvil, forge and fire, chase away The Hoofed Liar. Roof and doorway, block and beam, chase The Trickster from our dreams.Vigilance is our shield, that protects us from our squalid past. Knowledge is our weapon, with which we carve a path to an enlightened future.
Everything you need to know about Kadagar_AV:
Oh verkeerde draad
Last edited by Fragony; 07-19-2013 at 19:42.
Turkce konusan varmi be baylar?
Birkac turk gordum simdiye gadar ama fazla gozume batan biri olmadi. Tanismak isteyen olursa adim dervis bu arada. :-)
Ik kan het niet laten om ze even te pimpen want ze staan me best goed. Ik hou nu al twee weken gevechten bij me thuis, gewoon omdat het kan. Resultaat mag er zijn.
https://smg.photobucket.com/user/Fra...tml?sort=3&o=5
Sorry, maar heb het nu wel even gehad met foto's van je gehavende lichaam. Dit is het Konkrijk van Vrede & Liefde ~Andres
Je was me voor wou ze al weghalen
Last edited by Fragony; 07-24-2013 at 16:11.
dat bad boy frag!
We do not sow.
Hél Drug igrozo vlojn din, Vé, Vé, Vé, Vé, Vé, Vé
Hél Drug igrozo vlojn din, Vé, Vé, Vé, Vé, Vé, Vé
Hél Drug igrozo vlojn din, Vé, Vé
Rot icagu jan.
Hammer, anvil, forge and fire, chase away The Hoofed Liar. Roof and doorway, block and beam, chase The Trickster from our dreams.Vigilance is our shield, that protects us from our squalid past. Knowledge is our weapon, with which we carve a path to an enlightened future.
Everything you need to know about Kadagar_AV:
Muha, lid erbij
'Je bent A niet zo stevig, B jij kan mij niet aan, C je bent gek, D is dat een gaatje van een ijspriem onder je rib?
E ik heb een betere methode om van je energie af te komen, kom mij maar helpen met verhuizen!
Maar als je de ideologie wilt nastreven, anonymus enz, next level: I'm in!'
Last edited by Fragony; 07-29-2013 at 11:40.
Ich versteh nur Bahnhof...
yay! Handgemaakt en handgeschilderd, wat een schoonheden.
https://smg.photobucket.com/user/Fra...tml?sort=3&o=4
Die sehen wirklich gut aus!![]()
Wel, overal komt een einde aan, justitie vind het niet lief dat ik hier gevechten hou omdat het in georganiseerd verband is. Waar bemoei je je mee maar goed. Waarom weten ze het uberhaubt. Etters.
Das ist mir jetzt ne Spur zu viel ums zu entschlüsseln und ich bin zu faul um das durch Google Translate laufen zu lassen.
lol, beste homo ever:
Ik ben nergens op tegen, maar 'vechten' vind ik wel vrij ziekelijk omdat je geen partij bent voor de mensen waarmee je je omringt (die daar bovendien ziekelijk van lijken te genieten).
Bij Renco zag ik een heel sadistisch trekje waarvan ik ook erg sadistisch werd. Had Benjamin hem niet kreupel geschopt, dan had ik graag een end hout gepakt, hij heeft je rib gekneusd/gebroken, en dat is één ding. Daar op te blijven rammen en de blik die hij er bij in zijn ogen had, is een tweede.
Ja je doet het goed of je doet het niet, sfeerimprssie van hoe we feestjes geven hier
Last edited by Fragony; 08-04-2013 at 17:26.
Zwei Elektriker sitzen im Keller und hacken Heizöl. Sagt der eine: "Du, morgen ist Weihnachten." Darauf der andere: "Na und? Ich geh eh nicht hin."
Mijn moes kan soms zo onbedoeld hilarisch zijn
'Nee hoor . lief dat je het aanbiedt , maar ik red me wel . Ik voel me alleen zo lullig . En wat die krijtstrepen betreft : dat zullen ze toch zeker veel omzichtiger doen , niet zo opvallend . Dit waren Tokkies . Ik kan me niet voorstellen dat ze in een buurt als deze zouden willen wonen . Wat een ongelofelijke auto .'
Dit is best grappig, kan zo in de volgende Flodder
Alles goed, fellow Org Dutchies?![]()
Ja mata, TosaInu. You will forever be remembered.
Proud![]()
![]()
![]()
![]()
Been to:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Swords Made of Letters - 1938. The war is looming in France - and Alexandre Reythier does not have much time left to protect his country. A novel set before the war.
A Painted Shield of Honour - 1313. Templar Knights in France are in grave danger. Can they be saved?
Alles wel mia magyar muca
ஹலோ, நான் சீரி இருக்கிறேன்! அதை இங்கே எல்லோரும் சந்திக்க நன்றாக இருக்கிறது!
hoi
We do not sow.
Oh haiiii
We hebben weer wat nieuws, ik ben namelijk Robin Hood zelve, nu nog iemand vinden die Marion heet, en genoeg bos.
Met trots presenteer ik een blowgun-dart die ik gespleten heb.
https://img.photobucket.com/albums/v...ps2afc51db.jpg
Machtig mooi schot dacht ik zeau
Kas see on keegi kes raagib eesti keelt?
Last edited by Hax; 10-20-2013 at 16:40.
This space intentionally left blank.
Hallo iedereen
"When the candles are out all women are fair."
-Plutarch, Coniugia Praecepta 46
Goedendag![]()
Ik ben al een tijdje niet meer op de ORG geweest maar alles is nog zoals ik het achterliet.
Waarom heb ik toch het idee dat het waait
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Andres is tegenwoordig een moderator? Ik ben er even niet en er gebeuren de raarste dingen :)
Grapje hoor Andres.
Kan je naam niet herinneren? Poste je eerder onder andere nick?
Hoe dan ook, wat een takkeweer de lucht is gewoon geel
Ja tegenwoordig mag echt iedereen dat worden. Binnenkort wordt dat zelfs gewoon een optie die ge kunt aanklikken in uw profiel.
Bookmarks