simpel:
Ts= 5000 posts, dus uber-spammer. 'de pot'
GG= 2000 posts, dus maar 2e-rangs-spammer. 'het glas' want die is dus veel minder erg
simpel:
Ts= 5000 posts, dus uber-spammer. 'de pot'
GG= 2000 posts, dus maar 2e-rangs-spammer. 'het glas' want die is dus veel minder erg
- Chu - Gi - Makoto - Rei - Jin - Yu - Meiyo -
heel goed van je Drisos.
. . .?
inderdaad!
btw Ik heb pas 3 BI custom battles gespeeld en de derde simpel gewonnen op hard. alledrie gewonnen, maar die eersten waren op lager niveau.
ik ga nu even op het hoogste niveau spelen kijkenof ik al kan winnen![]()
you better!
Ik zelf heb niet BI, ik denk ook niet dat ik hety nog ga kopen. Als MTWII goed wordt ontvangen, koop ik die misschien wel.
Nu vorbeste nimeni romana pe aici?
Ajutooor!![]()
![]()
Ja mata, TosaInu. You will forever be remembered.
Proud![]()
![]()
![]()
![]()
Been to:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Swords Made of Letters - 1938. The war is looming in France - and Alexandre Reythier does not have much time left to protect his country. A novel set before the war.
A Painted Shield of Honour - 1313. Templar Knights in France are in grave danger. Can they be saved?
ok, na 4 5 gevechten staat het 4-1 voor Drisos.. de AI wordt ingeblikt. laatste twee waren op hoogste niveau, eentje verloren helaas.
dit is wel erg makkelijk
bij shogun moest ik weken oefenen voordat ik met een grote meerderheid uiteindelijk op easy een keer kon winnen.
ja ma je hebt nu ook al meer ervaring ook al is het een andere game de ervaring is er. Nu alleen de AI nog.
dit ben ik ff aan t missen.
We do not sow.
wat is dit?
gah?
wat![]()
We do not sow.
Yes, Iraq is peaceful. Go to sleep now. - Adrian II
hola
I support Israel
come again
We do not sow.
wat is het onderwerp van de discussie?![]()
callate tu idiota
I support Israel
Idiot kan du sjøl vera..![]()
Last edited by Viking; 05-21-2006 at 21:40.
Runes for good luck:
[1 - exp(i*2π)]^-1
Ok ik zal wel even uitleggen hoe het volgens mij zit: Drisos en GG gingen praten over iets waar ze het blijkbaar eerder met z'n tweeen over hadden gehad. TS zei toen "dit ben ik even aan het missen." GG snapte niet wat hij bedoelde met dit en zei dus wat is dit. En Drisos gah. TS snapte er nu nog minder van en zei dus wat. Toen zaaide doc_bean nog wat extra verwarring met zn enge smilie en toen kwam ook nog die rare manx om iedereen uit te schelden voor idioten ofzo en die viking fluisterde ook nog wat. En toen kwam ik en ik zei:Originally Posted by Drisos
Ok ik zal wel even uitleggen hoe het volgens mij zit: Drisos en GG gingen praten over iets waar ze het blijkbaar eerder met z'n tweeen over hadden gehad. TS zei toen "dit ben ik even aan het missen." GG snapte niet wat hij bedoelde met dit en zei dus wat is dit. En Drisos gah. TS snapte er nu nog minder van en zei dus wat. Toen zaaide doc_bean nog wat extra verwarring met zn enge smilie en toen kwam ook nog die rare manx om iedereen uit te schelden voor idioten ofzo en die viking fluisterde ook nog wat. En toen kwam ik en ik zei:Ok ik zal wel even uitleggen hoe het volgens mij zit: Drisos en GG gingen praten over iets waar ze het blijkbaar eerder met z'n tweeen over hadden gehad. TS zei toen "dit ben ik even aan het missen." GG snapte niet wat hij bedoelde met dit en zei dus wat is dit. En Drisos gah. TS snapte er nu nog minder van en zei dus wat. Toen zaaide doc_bean nog wat extra verwarring met zn enge smilie en toen kwam ook nog die rare manx om iedereen uit te schelden voor idioten ofzo en die viking fluisterde ook nog wat. En toen kwam ik en ik zei:Ok ik zal wel even uitleggen hoe het volgens mij zit: Drisos en GG gingen praten over iets waar ze het blijkbaar eerder met z'n tweeen over hadden gehad. TS zei toen "dit ben ik even aan het missen." GG snapte niet wat hij bedoelde met dit en zei dus wat is dit. En Drisos gah. TS snapte er nu nog minder van en zei dus wat. Toen zaaide doc_bean nog wat extra verwarring met zn enge smilie en toen kwam ook nog die rare manx om iedereen uit te schelden voor idioten ofzo en die viking fluisterde ook nog wat. En toen kwam ik en ik zei:Ok ik zal wel even uitleggen hoe het volgens mij zit: Drisos en GG gingen praten over iets waar ze het blijkbaar eerder met z'n tweeen over hadden gehad. TS zei toen "dit ben ik even aan het missen." GG snapte niet wat hij bedoelde met dit en zei dus wat is dit. En Drisos gah. TS snapte er nu nog minder van en zei dus wat. Toen zaaide doc_bean nog wat extra verwarring met zn enge smilie en toen kwam ook nog die rare manx om iedereen uit te schelden voor idioten ofzo en die viking fluisterde ook nog wat. En toen kwam ik en ik zei:AAAAAAAAH VEEL TE VEEL QUOTE TAGS IN ÉÉN POST AAAAAAAHHH!!11ONE!1!
Wheel down, wheel down to southward! Oh, Gooverooska, go!
And tell the Deep-Sea Viceroys the story of our woe;
Ere, empty as the shark's egg the tempest flings ashore,
The Beaches of Lukannon shall know their sons no more!
Rudyard Kipling, Lukannon
heeft de jongen te veel suiker gegeten?
meer dan alleen suiker ben ik bang...
toch geen bacardi breezer he?![]()
Bures kära samer och andra människor!
Ähh, det blir ju bara en massa holländare och annat löst pack här. Värsta rappakaljan asså. Fattar ju ingenting.
Om de gled in i en coffeeshop och rökte feting istället skulle nog den kulturella mångfalden berikasVad säger man, hellre mångfald än holländsk enfald?
Dame la churda carajo!
Weird, my keybord doesn't have Vulcan letters
Ja hoor, heeft ie het over Nederland, begint ie meteen over coffeeshops... We hebben ook molens en tulpen weetje.Originally Posted by Bulawayo
ik ben bang dat dit me allemaal te veel word....rapping*I MUST FLEE, QUICK INTO THE CHOPPER, IM NOT TS IM ARNOLD. GET DOWN!!!!!!*sigh
We do not sow.
ik fich me kfo for ko 88 fk 88 I ko word 88
?![]()
inderdaad!
(en begin nou niet weer hé? Drisos/the tokai)
Wat heb ik nu weer misdaan?
Nog mn excuses voor die quote post trouwens, ik had toen geloof ik beter naar de drunk thread kunnen gaan. Verbazingwekkend trouwens dat ik niet eens typfouten heb gemmaakt in die post. Blijkbaar typ ik met alcohol beter dan zondre. Weet ik dat ook weer.
Bookmarks