Vieren jullie daar bij de knoflookgrens vrijgezellenfeestjes net zoals hier? Je weet wel, 's ochtends zaklopen, 's middags keihard een tweede koekje bij de koffie en 's avonds vroeg naar bed want morgen is het weer vroeg dag?
Vieren jullie daar bij de knoflookgrens vrijgezellenfeestjes net zoals hier? Je weet wel, 's ochtends zaklopen, 's middags keihard een tweede koekje bij de koffie en 's avonds vroeg naar bed want morgen is het weer vroeg dag?
Hm, laat ons zeggen dat het er bij ons iets "bourgondischer" aan toe gaat.
De vrijgezel wordt in een belachelijk pakje gehesen, krijgt een paar stomme opdrachten, ondertussen wordt er veel gedronken.
Vrijdag was ik verkleed als Bob de Bouwer. De opdrachten bestonden vooral uit dingen als "vraag aan een aantal mensen in het café om in die of die houding op de foto te gaan, een polonaise te dansen" of beeld iets uit voor een paar onbekenden die dat moeten raden of nog: de naam van je geliefde bestaat uit zoveel letters, drink voor elke letter een bier waarvan de naam begint met die letter, ...
Ondertussen ging het van café naar café en werd er tussen de opdrachten flink wat gedronken en gefeest.
Om 7h30 bereikten we eindelijk strompelend de kleine chalet die we gehuurd hadden op een camping (in Blankenberge).
Na het alcoholische ontbijt gingen we opnieuw naar de Stad, naar een café met 100 biermerken. Weer zuipen. Weer belachelijke opdrachtjes.
Daarna terug naar de camping, want daar was een optreden van een minder bekende Vlaamse zanger, met wie ik voor de gelegenheid een duetje heb gezongen voor een volle zaal.
Daarna nog wat zuipen, dansen met mooie meisjes etc.
Rond halfvier naar de chalet gekropen.
![]()
![]()
![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Gewoon weekend dus![]()
Nee, in een gewoon week-end kruip ik naar huis ipv naar zo'n vunzige chalet...Originally Posted by Fragony
![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
En ik maar denken dat alle belgen in vunzige chaletteke's wonenOriginally Posted by AndresTheCunning
![]()
enkel de Walen![]()
Yes, Iraq is peaceful. Go to sleep now. - Adrian II
Het mooie is, zonder spijkers krijgen die [Edit-BKS] vanzelf het dak op hun kneiterOriginally Posted by doc_bean
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2...ij_fietst.html
Last edited by Big King Sanctaphrax; 09-05-2006 at 11:52.
Ah Rode, het meest Vlaming-hatende dorpje in Vlaanderen, als je de geruchten mag geloven.
Rode?Originally Posted by doc_bean
Och, je bedoelt Rhode-Saint-Genèse...
Ja mata, TosaInu
Grappig dat de roden zo'n hekel aan vlamen hebben, inkoppertjuuuuuuuuuuuuh![]()
![]()
Toch iets verkeerds genomen vandaag Fragony ?
Hm, zolang hij maar geen Rode Vlamen heeft genomen...Originally Posted by doc_bean
Ja mata, TosaInu
Lijkt erop. Ik ben zo melig vandaag dat je er voor de hele derde wereld brood van kan bakken.Originally Posted by doc_bean
Neem aan dat ze in belgie die linkse haarballen geen 'roden' noemen. Heb je eens een schot voor open doel kennen ze geen voetbal.
Een beetje dimmen, Faggony. Die reactie op mijn post vond ik ronduit beledigend. Je denkt blijkbaar op het moment niet na voordat je post, wat wel weer eens zou kunnen lijden tot een waarschuwing van bijlmans.![]()
- Chu - Gi - Makoto - Rei - Jin - Yu - Meiyo -
Hm, ik weet niet waar het over gaat, maar maak alsjeblieft geen ruzie.
Er is al zoveel ellende in deze wrede wereld.
Geef mekaar een knuffel, drink een paar frisse pinten
en daarna..., bwah drink je nog een paar frisse pinten
![]()
Ja mata, TosaInu
jah nu ik besloten heb om terug te komen omdat jullie gwoon absoluut niet weten hoe je een THread en en Spamleger moeten leiden... stelletje WAARDELOZE RECRUTEN, komen zeker uit de lage landen... pffff
denke jullie dat t een goed idee is om een thread te starten waarin ik uitleg dat ik niet SPAM maar een Comediant ben die SHOWS geeft...? nou iig als ik wil spammen pakken ze me niet en heb ik zo 100 posts erbij... maar ik posts mijn posts om jullie te laten lachen... en niet voor +1, want ik heb bijna geen enkele post waar +1 op staat...
We do not sow.
Hm, een gevaarlijke post Stranger. Ook al is bijlmans zijn Nederlands niet op en top, de termen spam en plus één zal hij ook wel begrijpen.
Anderzijds vind ik het starten van een, hm, bah, eh, "komische" thread wel een goed idee.
Zolang het maar niet over vaderschap en dergelijke meer gaat :)
Ja mata, TosaInu
Maar die verstaat +1 niet, die spreekt toch engels?
Wel, of hij Engels spreekt kan ik niet verifiëren.
Hij typt Engels, men kan aannemen dat hij Engels kan lezen, maar of hij het spreekt, nee, dat is niet bewezen...
Ja mata, TosaInu
ik bedoelde geen komische thread, maar een serieuze... waarin ik enkele misverstanden uit de wereld help.
We do not sow.
The science of spam ?
The truth behind The Stranger ?
- Chu - Gi - Makoto - Rei - Jin - Yu - Meiyo -
Mja, maar wat jij beschouwt als "shows" beschouwen de mods waarschijnlijk als "spam"...
Dus riskeer je met zo'n thread dat je (opnieuw) niet ernstig genomen wordt.
Ik bedoel, je weet zelf dat de meesten je beschouwen als een lolbroek. Als je dan plots een thread start met als titel "I'm no spammer, I'm merely a comedian who likes to entertain", tja, zeg nu zelf, hoe denk je dat de meesten daarop gaan reageren?
De ene na de andere zal weer afkomen met allusies op "this is spam".
Lijkt mij dus geen goed idee.
Als je je imago wat wil oppoetsen, is het misschien best om gewoonweg een ernstige thread te starten, zoals bijvoorbeeld een verhaal posten in de Mead Hall, of je RTW guide wat bijwerken of deelnemen aan één van de ernstiger discussies.
Anderzijds, en dit is meer persoonlijk, snap ik niet waarom er zo zwaar moet getild worden aan een lollige thread? Laat de mensen zich eens amuseren, laat hen een paar grappige dingen posten, laat ze hun lol hebben, speel wat mee met de uitdagende threadstarter en zet er na een tijdje gewoon een slotje op. Dan hebben de leden van de Org weer eens een lolletje gehad, wat de sfeer alleen maar ten goede komt, en door het op tijd op slot doen, wordt voorkomen dat het escaleert.
Just my humble opinion...
Ja mata, TosaInu
Amen to that André!
Damn Catholics with their "made in China" crosses.
Ha!
Bush should nuke them all. And himself too.
Pfff, weet ge dat ik 230 € heb moeten afdokken om voor de Kerk te mogen trouwen? Gelofte van armoede mijn gat ja!
Ja mata, TosaInu
Andres, herinner je je nog hoe de frontroom was voor BKS (en later Beirut) er kwamen ? Het was hier doodsaai, zowat elke post was een poll als 'wat is je fevoriete kleur'. De frontroom is er het laatste jaar ofzo zeker op vooruit gegaan, dus zal ik niet snel kritiek op onze mods geven, wat ze doen werkt meestal.
Aan de andere kant, de toekomstvisie van TS waarin devDave de Org en wereld overneemt was zowat het grappigste dat ik hier in lange tijd gelezen heb, waarom ze dat sloten ontgaat me volledig![]()
Originally Posted by AndresTheCunning
Volgens wat ik heb gehoord kom je er nog goedkoop vanaf...
In de meeste gemeenten kan je gratis voor de wet trouwen als je voor een zeker uur trouwt, maak daar gebruik van om de kosten te dekken![]()
BTW West Vlaams trouwfeest (receptie voor iedereen, eten en feest voor de intieme kring) of Antwerps feest (geen receptie, eten voor intieme kring, feest voor iedereen) ?
Kijk eens onder mijn avatar...Originally Posted by doc_bean
Geregistreerd Jul 2006.
Meent ge dat nu echt? Was dat hier zo'n triestige bedoening? What's your favorite color en dergelijke onzin![]()
?
Man, man, man.
In dat geval: Hail Beirut! Hail BKS! I bow for you![]()
![]()
![]()
I love you both!![]()
![]()
![]()
Ja mata, TosaInu
Voor de gemeente trouwen was gratis, MAAR..., voor het aanmaken van een trouwbroekje moest er 15 € betaald worden... Ik waande me even een bedrogen toerist op een Tunesische markt toen ik dat hoordeOriginally Posted by doc_bean
![]()
De bruid is afkomstig uit West-Vlaanderen, m.a.w. receptie voor iedereen (100 profiteurs) en eten + feest voor de intieme kring van ... 83 hongerige vreetzakken![]()
Gelukkig zijn de giften die we tot hiertoe op onze rekening mochten ontvangen niet van West-Vlaamse of, erger nog, Nederlandse proporties, of het betekende een jaartje niet kunnen sparen voor een groter huis...![]()
Ja mata, TosaInu
Doc, je zit ook altijd vol met goede ideeën voor threads!
:posts a poll:
Bookmarks