Gewoon nog even om TS en Andres te irriteren
WAHHH 3000 POSTS!!!
Gewoon nog even om TS en Andres te irriteren
WAHHH 3000 POSTS!!!
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Het moment dat het barst is het leukste...Originally Posted by Fragony
Maar dan krijg je wel veel vakantie daarna !
Yes, Iraq is peaceful. Go to sleep now. - Adrian II
en dat noemde ons spammers...Originally Posted by Stig
jou niet ... alleen TS en AndresOriginally Posted by Gertgregoor
![]()
Ik denk dat deze draad een dedicated mod nodig heeft...een die nederlands spreekt![]()
Nou Tosa kwam laatst binnen gesneakt... hij dacht dat ik m niet zag maar ik zag m wel... ik zie mooi alles wat er gebeurt in mijn TYOLT, My Precious. GG en Frag denken ook dat ik ze niet samen intiem zag wezen... maar ik zag t wel... en daar heb ik spijt van...
We do not sow.
for old times sake
WAAAHHHH 3008 POSTS
Last edited by The Stranger; 12-21-2006 at 23:26.
We do not sow.
gotdomme, geen Neerlands woord in je EIGEN TYOLT, slecht toch, en laag vooral
nummertje 3009 hier
Niet eerlijkOriginally Posted by Stig
![]()
Stoute Stig stigmatiseert mij![]()
Mijn wraak zal zoet edoch niet subtiel zijn.
Kom op mietje![]()
Disclaimer: no Stig's have been harmed during the making of this post.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
![]()
![]()
![]()
![]()
kom maar op
nuttige discussies hier![]()
Trekt u impliciet de kwaliteit van mijn posts in twijfel?Originally Posted by Stig
Pfuh!
Et alors?![]()
Ja mata, TosaInu
(Because - Beirut)
Last edited by Beirut; 12-22-2006 at 15:47.
We do not sow.
(Swearing - Beirut)
Last edited by Beirut; 12-22-2006 at 15:45.
Ja mata, TosaInu
nou een foutje kan gebeuren hooor
btw... vinden DG en Drisos de TYOLT niet meer goed genoeg... ze zijn er bijna nooit meer, we missen jullie... kom trug
We do not sow.
Ja nu ben ik zelfs op u na de grootste poster hier. 'k Word ooit nog eens een spammer ofzo. (tuurlijk ben ik dat niet! hoe kom je erij?)
3016!!!!!
Daar ga ik mattetaartjes op eten!
Gentlemen,
If this thread is not but spam and scatological verbosity, closed will it be.
Unto each good man a good dog
I shall see an eye to it :P
We do not sow.
kunnen Canadezen Nederlands dan?Originally Posted by Beirut
Beirut is een geval apart... hij heeft superkrachten eentje daarvan is KAMEHABABELFISHA
We do not sow.
wat betekent "scatological" want als 'k hem nie versta dan kannik me'r ook nie aan houde hé!
Gnagnagna, fout in het systeem.
Ik denk dat het zoiets betekent als "dirty". Volgens mij bedoelt hij dat we geen vieze woorden meer mogen gebruiken.
Allemaal TS zijn fout, doordat hij arbiter verkeerd spelde.
Och ja, we zullen maar braaf zijn in t vervolg zeker?
K vind dat Bijlmans wat deze draad betreft al heel tolerant is geweest. Ofwel is zijn Babelfish-Nederlands ook niet je dat...
Post eens iets ernstigs en constructiefs wil je? Maar niet over Nederlandse of Belgishe politiek aub.
Zéker niet over Belgische politiek![]()
Ja mata, TosaInu
Zoek het op zou ik zeggen, heb ik ook gedaan.
Ik wist niet dat Babelfish zo'n samenstelling als verkeerd gespeld synoniem van arditer kon vertalen... Maar ja.
Iets constructiefs hé? eurm...Wat doen jullie met Oudejaar?
vuurwerk afsteken meestal, meer eigenlijk niet
hmm lekker saai wezen dus. Och ja, shiet vuurwerk ende wees het vro.Originally Posted by Stig
ik ga de hele avond stoned... tjah... dan heb je een probleem... dan weet je niet meer wat je doet... ik denk wel dat ze me moeten bannen als voorzorgsmaatregel
We do not sow.
hmm ik houd van kerstmis, er is taart in massale kwantiteit hier!
Ik koop al jaren geen vuurwerk meer. Sinds ik 14 ben zie ik er eigenlijk de lol er niet meer van in.
Waarschijnlijk ga ik de stad (dwz Groningen) in.
Prettig kerstfeest en alvast een gelukkig nieuwjaar matties :)
Bookmarks