FRag ik had t tegen je wijlen X-Box.
ruilen hoeft al niet meer...
FRag ik had t tegen je wijlen X-Box.
ruilen hoeft al niet meer...
We do not sow.
trouwnes meneer poëet wanneer wordt 'the undutchables" eens verder gezet?
Hier zie, onze TS heeft zijn badgeke al.
Nogmaals proficat!
En ik ben het eens met Moros. Nu je officieel een Org schrijver bent, moet je The Undutchables afwerken. En er niet met uw klak naar smijten hè! Vanaf nu verwachten we niet minder dan meesterwerken.
Vooruit, aan het werkSchrijven maar.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
sff pukkelpop!
zie jullie zondag ofzo misschien!
Zo, en ik ga een lang weekend eens lekker Parijs aandoen![]()
![]()
wanneer ik tijd heb :P er zijn allemaal mensen die me willen bewonderen... ik heb t druk druk druk... maak maar een afspraak met mijn secretaresse...Originally Posted by Fragony
We do not sow.
lijkt erop dat de plaats sterft met moros en frag... komop andres... jij heb t de plaats van dg en drisos overgenomen... zeg dan wat
We do not sow.
dan wat.Originally Posted by The Stranger
Tevreden, zaagpateeke? En nu The Undutchables afwerken of ik ga in staking![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
jaja ben al bezig
We do not sow.
Bienvenido RoadKill. Este topico esta solamente en Dutch, y HAY QUE LLENAR ESTE TOPICO DE PERSONAS QUE HABLAN EN INGLES!!!INGLES POR LA VICTORIA!!Originally Posted by RoadKill
Welcome RoadKill.This topic its only in Dutch, WE MUST FILL THIS THREAD WITH POEPLE WHO SPEAK ENGLISH!!!eNGLISH FTV!!
Names, secret names
But never in my favour
But when all is said and done
It's you I love
Kom op Andres welke enorme idioot heeft nou besloten jou mod te maken? Zijn ze gek geworden?
Post eens wat in de spelletjeskamer. Kan ik je ineens een waarschuwing geven![]()
Ja jong, wat kan ik zeggen. Eerst noemden ze me een spammer, dan kreeg ik wat waarschuwingen. Toen dat niet hielp hebben ze me maar senior gemaakt. Zonder resultaat.
Ik denk dat dit een laatste wanhoopsdaad is. Als ik nu nog niet verdwijn, maken ze me waarschijnlijk admin en verdwijnen ze zelf...![]()
Ja mata, TosaInu
:O :O ben jij een moderator... :O nu ga ik niet meer naar de gameroom hoor... de lol is er af...
We do not sow.
Zo, was hij weer. Even hardcore curtule-vulturing zijnde geweest in mijn favoriete stad, Parijs. Lekker musea pakken, life mozart in de eglise de madeleine, heerlijk eten, niks gescored (he ik was met mijn moes). Veel kunst, veel eten, heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.
Welkom terug m'n beste.Originally Posted by Fragony
Ah Parijs, ben er nog maar éénmaal geweest, voor vijf dagen, met de middelbare school. Zou absoluut nog ns moeten terugkeren. Schitterende stad, na Praag m'n beste City trip ooit en dat is enkel omdat de reis naar Praag zonder begeleiding was![]()
Ja mata, TosaInu
sau, meaudareteur huh![]()
Tja, om één of andere reden dachten ze dat ik groen best wel een mooie kleur vind...Originally Posted by Fragony
Ja mata, TosaInu
Gefeliciflapstaart met je, ik kan het niet genoeg benadrukken, volkomen onterechte promotie!
Hmmm... Ik denk dat ik wat bewijzen zal moeten laten verdwijnen.Originally Posted by Fragony
Een gesloten Frontroom draadje of twee, drie...
Ja mata, TosaInu
Andres mod?
The end is nigh!
Daar zegt ge zoiets.Originally Posted by Moros
Zie eens hier : Nederlanders massaal voor fusie met Vlaanderen.
Het einde is waarlijk nabij![]()
Ja mata, TosaInu
Zie er wel wat in, uiteindelijk zijn we hetzelfde volk. Als Vlaanderen zijn economie op ons niveau kan krijgen, welkom. Liever zou ik echter Limburg afstoten en van noord en zuid spreken. Limburg licht qua cultuur immers dichter bij jullie, hoort eigenlijk een vlaamse provincie te zijn.
ja tot dat verrekte jaar van een 1838 toen Nederlands Limburg van België werd afgepakt samen met Luxemburg. Tssk.![]()
Iemand vanochtend naar 3FM geluisterd? Daarin werd goed duidelijk dat de Vlamingen jaloers op ons zijn.
Ach Limburg wat moet je ermee. Wees blij dat het bij pappa Nederland hoort, geen economie om van te spreken, deprimerende grijze stadjes(met Maastricht als uitzondering), chagrijnige mensen met adidas-trainigspakken en sportschoenen. Lijkt wel of het elk stukje vreugde uit een mens kan zuigen, haat die plek.
edit, leg eens uit stig?
Last edited by Fragony; 08-22-2007 at 12:54.
T wordt tijd dat er eens ééntje wat meer naar carnaval gaat zo te horen... Of kennen ze dat in Nederlands Limburg enkel in Maastricht?Originally Posted by Fragony
Ja mata, TosaInu
Carnaval word overal onder de rivieren gevierd. Het is natuurlijk een mooie oude traditie, maar het is niet echt mijn ding. Brabant is leuke provincie, maar van Limburg word ik nogal wankelmoedig, erg deprimerende plek.
hmmmmmmm, over mooie en oude tradities gesproken.
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2...omen_verb.html
Het is ook nooit genoeg.
Last edited by Fragony; 08-22-2007 at 16:02.
De DJ besloot Vlamingen te bellen om kennis met ze te maken, we zouden immers landgenoten worden.Originally Posted by Fragony
Elke keer begroette hij ze met:
Goedemorgen mevrouw/meneer, mijn naam is Sander de Heer uit Holland, en ik bel omdat wij straks landgenoten worden, dat was namelijk op het nieuws.
Alle Belgen (stuk of 8) gooiden tussen namelijk en nieuws de hoorn op de haak
Hmmmmm weinig met jaloezie te maken, ze mogen ons gewoon niet zo. Als je op zoek bent naar gezelligheid kun je Belgie beter niet aandoen, maar dat moeten ze zelf maar weten ze doen maar. Snap alleen niet zo waarom.
We zijn nochtans een gastvrij en gezellig volkje hoor, staat zo in alle reisgidsen![]()
Maar ik zou ons ook liever niet bij Nederland zien. Daarvoor verschillen we toch teveel.
Bookmarks