A connaiseur trapped in a feline's frame![]()
A connaiseur trapped in a feline's frame![]()
Gottegot, Fragony krijgt weer eens de deksel op de neus omdat hij te aardig is. Dus ik dacht laat ik eens iemand helpen, alsof ik het zo langzamerhand niet afgeleerd zou moeten zijn, tuurlijk je mag op mijn boot slapen, lullig dat je even dakloos bent, dat doe je nu eenmaal. Havenmeester had minder begrip en liet weten dat dat niet kon, en ik heb persoon in kwestie laten weten dat het niet meer kon, allemaal in goed overleg zou je denken, totdat die Italiaanse rat toch maar zonder mijn toestemming in mijn boot is gaan maffen zonder mij in te lichten en ik misschien mijn ligplaats kwijt ben vanwege wangedrag en contractbreuk. Als ik dat ettertje zie dan gaat ie water happen wat een zak van een vent.
frag... jij spammer... hoe durf je... ga naar tosa en vraag een postcount reset...!!!
We do not sow.
Oh van mij mag hij, boeit postcount nou![]()
:P oooh... frag is volwassen, nou dan is t goed :D
comestas amiego
We do not sow.
Mijn moesje denkt er anders over mia muca
Ben jij nu dertig?
tja schijnt he
Jij ook! :P Ik haal jullie nooit meer in zo... ik haal maar een miezerige paar posts als ik er eens een keer ben, en ik ben er maar eens in de zoveel dagenOriginally Posted by The Stranger
![]()
Misschien moeten mijn posts wegens uitzonderlijk hoge kwaliteit allemaal tiendubbel geteld worden.![]()
![]()
Last edited by Drisos; 12-10-2007 at 22:52.
- Chu - Gi - Makoto - Rei - Jin - Yu - Meiyo -
Schrijven ze 'qualiteit' in Nederland?
Soms wel, zoals je merkt :P
- Chu - Gi - Makoto - Rei - Jin - Yu - Meiyo -
hehehe :P drisos is er weer ff... allebei online, wat een reunie :P op de oude dagen maat. Op Qua..eh Kwaliteit.
btw ik ben er ook bijna nooit meer...
We do not sow.
Kwaliteit is overgewaardeerd. Maar inderdaad TS, we kunnen nog maar zelden van uw speciale merk waanzin genieten, wat is er aan de hand, ben je stout geweest en mag je niet meer komen buitenspelen? Ongeluk gehad en tot je nek verlamd zodat je alleen nog met je neus kan typen en dat is zo veel werk? Verkocht aan een arabische sjeik met 1000 platinablonde kamelen maar geen internet? Vertel het ome Fragony eens.
Pffff, verhuizen...
Internet - ok
Kabel - ok
Telefoon - ok
Electriciteit - kan pas dag van verhuis zelf
Gas - dag van verhuis zelf
Water - dag van verhuis zelf
Ziekenfonds - moet nog gebeuren
Bank - moet nog gebeuren
Verhuisfirma reserveren - ok
Vergunning voor verhuiswagen op vertrek- en aankomstadres - ok
Verkeersborden huren - moet nog gebeuren
Verf kopen - ok
Materiaal om te verven - ok
Inschrijving in bevolkingsregister - na verhuis
Abonnementen - moet nog gebeuren
Post laten doorsturen naar nieuw adres - moet nog gebeuren
Dozen verzamelen om te verhuizen - zijn we al mee bezig.
Kasten uit mekaar halen - moet nog gebeuren
Kasten terug in mekaar steken - kan pas nadat ze uit mekaar gehaald en verhuisd zijn
Kalm blijven - lukt wel
...
![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Drink gewoon een biertje, Andres. Een goed Belgisch biertje zou je waarschijnlijk wel helpen. Misschien wel een paar achter elkaar. Niet zo veel: iets van 20, wat dacht je daarvan?![]()
Emotion, passions, and desires are, thus peace is not.
Emotion: you have it or it has you.
---
Pay heed to my story named The Thief in the Mead Hall.No.
---
Check out some of my music.
Dus je moet nog een paar formuliertjes invullen Andres, dat klinkt inderdaad als een enorme opgave. Rustig ademhalen jongen komt goed komt goed, iets zegt me dat mevrouw Andres de organisatie op zich heeft genomen, kloppiekloppie?
hmm... ik heb t druk druk druk... school enzo.. examens... mn pc was dood... begrafenis... therapie etc...
We do not sow.
7890
We do not sow.
Leugens! Je hebt er maar 7490! Of is dat weer een trucje om een extra post te kunnen maken, genre "Oh sorry, ik heb een typfout gemaakt".Originally Posted by The Stranger
![]()
Stoute The Stranger![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
oh sorry... ik bedoelde natuurlijk 7490... hoe dom...
7491
We do not sow.
een zwarte dag.
wrm?
We do not sow.
Vandaag gaat Balkenende het ultieme verraad plegen, het verraad dat Mussert dstijds met de strop moest bekopen. Vandaag ondertekend hij de grondwet die toch echt een grondwet is die boven de onze staat, en dat de EU het niet zo nauw neemt met onze rechten wisten we al toen ze de hoge raad buitenspel zetten in een nederlandse rechtzaak. Krazilec zal als student rechten ongetwijfeld weten waar ik het over heb en waarom het zo schandalig was.
edit, het kon trouwens erger, Verhofstad gaat tekenen voor een regering die er niet is. Maar goed. Schande schande schande. Zie er naar uit die kliek kaal te scheren.
Last edited by Fragony; 12-13-2007 at 15:48.
:P politiek... ik maak mer niet zo druk om... ze zijn tog allemaal weg als ik keizer wordt...
We do not sow.
Dit is pas lekker weer. Temperaturen die flirten met het vriespunt en een mooie staalblauwe hemel.
Ben er gisteren in gaan fietsen. Voelt berekoud aan, maar de koffie smaakt des te lekkerder achteraf. En dan dat warme water in de douche. Doet eerst verdomd pijn aan je halfbevroren tenen, maar eens het bloed weer begint te stromen is het zalig.
Zo'n weer mag van mij de hele winter voortduren. Mag zelfs een graadje of 5 kouder wat mij betreft![]()
Ja mata, TosaInu
Misschien wat sneeuw erbij nog :)
Zag net een ijsbeer naar het zuiden rennen
nee dat was drisos in zn berepak..
We do not sow.
Sorry dat ik jullie onderbreek.![]()
Watching
EURO 2008 & Mobile Suit Gundam 00
Waiting for: Wimbledon 2008.
Daar zit geen woord Spaans bij!
Yes, Iraq is peaceful. Go to sleep now. - Adrian II
Hey doc, ben jij al aan het schilderen/behangen/kraantjes herstellen/dakgoot schoonmaken/verhuizen?
Ja mata, TosaInu
Bookmarks