Pfft... Gå hem och titta på dina väderkvarnar och lukta på tulpaner.
Pfft... Gå hem och titta på dina väderkvarnar och lukta på tulpaner.
Al wa da ge zegt, zijde zelf. En nu gij.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Har ingen aning vad det ska betyda (google translate fails me), men det var säkert något trevligt.
![]()
ja hans bogelund maar vikingen zijn allang niet meer zo woest hoor.
We do not sow.
Vér þurfa orðin fleiri á norðrlenzku tungu!
Runes for good luck:
[1 - exp(i*2π)]^-1
waar zijn alle hollanders en vlamingen?
We do not sow.
De vlamingen hebben zich teruggetrokken in Franse kloosters.
aha! vandaar
We do not sow.
Actually I'm writing a paper and having less time than I want and anticipated. Gah. Mr content manager probably is busy as well, though I'm not sure what a content manager does. But thanks for doing all the work, Andres! Though I'm not sure what you're doing, I'm sure it's important and good for the .org.
Edit: hmm te veel Engels zitten lezen en schrijven, zodat ik vergeet Nederlands te typen.
jaja. overloper.
We do not sow.
Moros! Verrader! Nederlands!
Over inhoud beheerder enzo gesproken; Moros draagt z'n steentje bij met EB, maar die luie TS mag ook weleens wat beginnen doen. Een verhaaltje of gedichtje in the Mead Hall ofzo. En had jij vroeger geen R:TW guide? Koop eens S2 en maak daar nog eens eentje voor. Luilak![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
jongen... ik heb wel wat beters te doen! ik heb nog geprobeerd om een verhalenwedstrijd opgang te krijgen maar daar is ook niets van terecht gekomen. ik had nog NTW gekocht maar ook amper gespeeld... rotspel eigenlijk.
ik draag mijn steentje bij in de Backroom tegenwoordig.
We do not sow.
Nachtje doortrekken wegens koppigheid...
wazeggie
We do not sow.
Die laatste pedofilie trend valt anders eerder te koppelen aan een andere staat. Zo'n heel kleintje in Rome zo.
Ich finde, es gibt hier eindeutig zu viele Menschen die Holländisch sprechen...
Er spreekt hier niemand Hollands. Geloof me maar: dat Limburgs is andere koek.
- Tellos Athenaios
CUF tool - XIDX - PACK tool - SD tool - EVT tool - EB Install Guide - How to track down loading CTD's - EB 1.1 Maps thread
“ὁ δ᾽ ἠλίθιος ὣσπερ πρόβατον βῆ βῆ λέγων βαδίζει” – Kratinos in Dionysalexandros.
Wil je zeggen dat ze aan het compenseren zijn voor hun kleine staatje?Die laatste pedofilie trend valt anders eerder te koppelen aan een andere staat. Zo'n heel kleintje in Rome zo.
This space intentionally left blank.
Tut mir Leid, wenn ich da was verwechselt hab ;)
I am talking in my own language.
nietes
We do not sow.
MUHA Van Heemskerck-Beest 90x60 olie op doek, jaartal 1870, veel te duur. Hebbus. My precious.
edit:pica![]()
Last edited by Fragony; 05-09-2011 at 14:21.
MUHA ontdekking van het jaar, de vleesafdeling van de Hema. Uitstekende ribeye voor 4 euro. Twee kogeltjes voor 4.50. En mooi vlees dat het is, diepbruin zoals het hoort en goed gemarmerd. Gawd
Det var en ko på ängen. Det var poängen.
Spoiler Alert, click show to read:
Ja mata, TosaInu
Bookmarks