The Stranger 22:17 08-13-2011
aw. dan de allerbeste vraag: kan ze goed koken?
Yeah!
Wel mooi dat je vriendin je zo vertrouwd
Ja, dat vind ik ook wel fijn. Aan de andere kant kennen ze elkaar ook gewoon, dat scheelt denk ik ook. Als zij met een vriend van school (bijvoorbeeld) op kamers zou gaan zou ik het ook niet erg vinden. Hoewel ik anders toch jaloerser van aard ben dan ik altijd dacht, haha. Dat had ik bij mijn ex-en dus nooit.
Peasant Phill 23:57 08-14-2011
En je vriendin zal toch geregeld eens binnenspringen.
Hahaha, ze gaat naar Maastricht, en ik denk dat ik vaker daar heen ga dan andersom! Mijn laatste college is op vrijdag om 1 uur al klaar, ben ik er rond een uurtje of 4!
Nu als ze zich verveelt wip ik wel effe binnen. Dat is maar 20 minuutjes van hier. Moet daar toch geregeld zijn! ;)
Originally Posted by Hax:
Hahaha, ze gaat naar Maastricht, en ik denk dat ik vaker daar heen ga dan andersom! Mijn laatste college is op vrijdag om 1 uur al klaar, ben ik er rond een uurtje of 4!
En gelijk heb je, heerlijke stad. Vleugje Vlaanderen in NL
Peasant Phill 11:46 08-16-2011
Tuurlijk, Moros gaat naar Maastricht voor de architectuur :P
Originally Posted by Peasant Phill:
Tuurlijk, Moros gaat naar Maastricht voor de architectuur :P
Shoppen hé. ;)
Update van elke week iets nieuws doen. Ik en een kammeraad waren zaterdag een beetje sportjournalist bij een blauwwitte ploeg uit de buurt waar we ook een zekere Jelle hebben geïnterviewd. De gratis match, drank en pistolés waren ook leuk.
Originally Posted by Moros:
Shoppen hé. ;)
Update van elke week iets nieuws doen. Ik en een kammeraad waren zaterdag een beetje sportjournalist bij een blauwwitte ploeg uit de buurt waar we ook een zekere Jelle hebben geïnterviewd. De gratis match, drank en pistolés waren ook leuk.
Ha, mooi!
Dat is nog straffer dan in uw beste maatpak (onuitgenodigd welteverstaan) naar een receptie van een willekeurig trouwfeest (kies er best eentje uit met vééééél volk) gaan en u volsteken met hapkes/volgieten met champagne.
Originally Posted by Andres:
Ha, mooi!
Dat is nog straffer dan in uw beste maatpak (onuitgenodigd welteverstaan) naar een receptie van een willekeurig trouwfeest (kies er best eentje uit met vééééél volk) gaan en u volsteken met hapkes/volgieten met champagne.
heh dat heb ik ook een keer gedaan
Zoheeee dat is een wat minder leuk feestje wat een narigheid bij pukkelpop, sterkte zuiderbuurtjes
The Stranger 11:34 08-19-2011
Originally Posted by Hax:
Ja, dat vind ik ook wel fijn. Aan de andere kant kennen ze elkaar ook gewoon, dat scheelt denk ik ook. Als zij met een vriend van school (bijvoorbeeld) op kamers zou gaan zou ik het ook niet erg vinden. Hoewel ik anders toch jaloerser van aard ben dan ik altijd dacht, haha. Dat had ik bij mijn ex-en dus nooit.
^^ betekent dat je van haar houdt.
Ja en ik lekker met mijn t-shirtje en rugzak vol bib boeken door die storm kunnen wandelen. Grmbl.
Peasant Phill 21:15 08-22-2011
Het is beslist, ik ga de nieuwe op de dienst vernozelen.
Ik heb nog nooit met een rostje geweest.
Cakeje uit het automaat met briefje 'voor mijn lieve baas, [naam collega]' is altijd grappig
Peasant Phill 11:47 08-23-2011
VERNOZELEN
Woordsoort: ww.(trans.,intr.,zw.)
bedr. en onz. zw. ww. Van noozel (zie Dl. IX, 2151) met ver- (V). Gewest. in Vl.-België.
ᴁ— Van of m. betr. t. personen: verleiden; met complimentjes en grapjes voor jouw winnen.
The Stranger 11:55 08-23-2011
Het is beslist, ik ga de nieuwe op de dienst vernozelen.
Ik heb nog nooit met een rostje geweest.
bedoel je een roodharige?
Peasant Phill 12:03 08-23-2011
Inderdaad.
Ik geloof dat er daaromtrent een hele boel spreekworden bestaan.
The Stranger 14:22 08-23-2011
was jij niet getrouwd enzoo?
Dat zijn hevige beestjes.
VERNOZELEN
Woordsoort: ww.(trans.,intr.,zw.)
bedr. en onz. zw. ww. Van noozel (zie Dl. IX, 2151) met ver- (V). Gewest. in Vl.-België.
?? Van of m. betr. t. personen: verleiden; met complimentjes en grapjes voor jouw winnen.
Zo rollen we hier.
OK ik dacht onnozelen aka als voor lul zetten, collega's terroriseren is een nationale sport hier
Peasant Phill 19:46 08-23-2011
Originally Posted by The Stranger:
was jij niet getrouwd enzoo?
Ik was verloofd, maar dat is ondertussen al enkele maanden over.
Originally Posted by Moros:
Dat zijn hevige beestjes.
Je weet wat ze zeggen: Rost goe,

goe
Originally Posted by
Fragony:
Zo rollen we hier.
OK ik dacht onnozelen aka als voor lul zetten, collega's terroriseren is een nationale sport hier 
Hier is het tegenwoordig volop post-it wars
Een rosse om op te crosse...
Ros bloed

goed...
Peasant Phill 08:46 08-24-2011
Een rosse om op te crosse...
Die had ik nog niet gehoord.
Ik ben wel een liefhebber van spreekwoorden. Hier enkele (vertaald) uit eigen streek:
Originally Posted by :
"Het is nogal een toer," zei de boer en hij draaide rond zijn wijf
Dat is nogal een rare gebeurtenis
Originally Posted by :
"Het leven is hard," zei hij en hij (ander woord voor zijn gevoeg doen) een kei.
het leven is hard
Originally Posted by :
Hij heeft een aangezicht om knuppels op te roderen.
Hij heeft een aangezicht om staatstenen mee te plaveien.
Hij is niet moeders mooiste
Originally Posted by :
Als mijn schoonmoeder wielen had, was ze een auto
Het heeft geen zin te blijven stilstaan bij "wat als ..." en "had ik maar ..."
Originally Posted by :
Uitleggen en ventjes tekenen, maar ze uitsnijden en ze laten lopen is iets anders
Zeggen en doen zijn 2 verschillende dingen
Beter 1

in de hand dan de lucht van tien
Peasant Phill 20:52 08-29-2011
Drommels, drommels en nog eens drommels
Rostje ontsnapt mij voorlopig. Wat kletsen en grappen is geen probleem, maar ik vraag haar liever niet om iets te gaan drinken als de rest van de dienst erbij is. Ik zou het nog voor weken aan een stuk mogen horen.
En natuurlijk begin ik eerder en stop ik later met werken. Zij is nog in opleiding terwijl ik deadlines te halen heb. Het helpt ook niet dat ze 's avonds plots weg is zodat ik niet subtiel haar kan volgen. Oh ja, we blijven er aan werken.
Ik neem dat ge geen privé telefoonnummer of e-mailadres van haar hebt?
Komaan, het moet je toch een keer lukken haar ergens alleen aan te treffen? Bij de koffiemachine of in de lift ofzo?
Peasant Phill 21:48 08-29-2011
Ik neem dat ge geen privé telefoonnummer of e-mailadres van haar hebt?
Komaan, het moet je toch een keer lukken haar ergens alleen aan te treffen? Bij de koffiemachine of in de lift ofzo?
Noem me van de oude stempel, maar volgens mij moeten zo'n dingen in persoon worden gevraagd. Ik ben geen beschaamde tiener meer.
Ik heb geduld, mijn moment komt wel. Ik vond het gewoon grappig dat ze zo 'ongrijpbaar' is. Ik geloof dat ze een beetje een muurbloempje is/was.
Single Sign On provided by
vBSSO