Waarom heeft iedereen uit het ORG personeel een arabische kop?
Waarom heeft iedereen uit het ORG personeel een arabische kop?
rickinator9 is either a cleverly "hidden in plain sight by jumping on the random bandwagon" scum or the ever-increasing in popularity "What the is going on?" townie. Either way I want to lynch him. - White Eyes
choco peppernuts rule!! fk yeee
t zijn eigenlijk kruidnote
We do not sow.
Die truffelpepernoten van bolletje kunnen er ook wat van
rickinator9 is either a cleverly "hidden in plain sight by jumping on the random bandwagon" scum or the ever-increasing in popularity "What the is going on?" townie. Either way I want to lynch him. - White Eyes
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Ben op 2 jaar terug met carnaval verkleed gegaan als iemand van boven de rivieren die het maar sneu gedoe vind. Ze trapten er allemaal in, geen anoniem batswerk voor mij. Kan toch beter
"It ain't where you're from / it's where you're at."
Eric B. & Rakim, I Know You Got Soul
En ja hoor poes Nero was weer uren weg en ik was weer over de rooie. Wanhopig aanbellend bij buren totdat ik het nogal zwart/witte hummeltje achter een container vond. Die vent is hoogbejaard we zijn al 10 jaar samen was eerst van me broer, toen hij naar Amerika vertrok en ik er voor moest zorgen was poes Nero al 6. Ik neem nooit kinderen ik zou het niet aankunnen als ik niet weet waar ze ten alle tijden uithangen. Poes Nero zit iig weer vertrouwd te kijken wat hij van me kan jatten, snertkat. Zo opgelucht.
Dat is niet zo erg. Zeker niet vergeleken met wat mijn kat doet. Dat beest wordt elke nacht actief en gaat dan achter stomme witte papiertjes aan en gaat er dan mee spelen. Als hij het ding dan gevangen heeft, gaat hij mauwen. Dat doet hij de hele nacht. Het is een wonder dat dat beest niet schor is.
heh ben doller op mijn katten dan gezond is. Maar als poes Nero niet regelmatig drinkt dan is er reden tot zorg, bij oudere katten werken de nieren niet meer goed ze moeten altijd veel en schoon water hebben. Verder is hij belachelijk gezond, loopt nog dagelijks te worstellen met poes Blitzkrieg, hardstikke speels
Onze kat Socrates is extreem lui en doet niks anders dan liggen. De kleine is er helemaal gek van, maar soms een beetje te enthousiast. Van zodra hij de kat nog maar ziet, is het "Ka! Ka! Ka!" Het beestje gaat altijd lopen als dat schreeuwende monstertje achter hem aankomt. Soms is de kat in een extreem luie bui en dan laat hij hem gewoon op hem liggen en aan z'n staart trekken zonder een krimp te geven. Als de kat aan 't eten is, zit de kleine hem altijd braafjes te aaien en zegt hij telkens "aaaaaai" als z'n handje door z'n pels gaat.
Zo schattig![]()
Last edited by Andres; 04-03-2012 at 11:13.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Muhaha poes Socrates. Bij mijn moes hebben we Erasmus, Brutus, Nubius, Ramses en Picasso. Voor Romulus en Germanicus moet je bij mijn zusje zijn
Onze woef heet gewoon Tobias, naar de hond uit de Disney film De Speurneuzen (= The Great Mouse Detective IIRC) die al even lange oren heeft.
Mijn ouders hadden vroeger een kat die Ramses heette. Die is helaas al op vrij jonge leeftijd onder een auto gekomen. Op dit moment hebben ze en kat die gewoon Kasper heet. Misschien neem ik binnenkort wel zelf weer een kat, en dan ga ik hem Assurbanipal noemen![]()
Mijn kat heet Mina (van Mina Harker uit Dracula). Vorige katten heetten Berten, Obi, Ronny en Rudi. Berten is de Matriarch van die familie.
Originally Posted by Drone
Originally Posted by TinCow
Nee dat zal helpen.
Gelukkig kunnen mijn poezen niet onder de auto komen, ze kunnen de halve stad door maar slechts over de daken, loopt allemaal in rondjes hier. Ze kunnen slechts naar beneden in een binnenpark dat alleen voor bewoners is, het heeft geen ingang niemand weet ervan. Poezenparadijs midden in hartje stad(je)
kewl, mijn straatje is weer wat leuker geworden, chique Franse wijnwinkel. Komt misschien ook een traitteur. Kan ik eindelijk eens boudin noir halen wat hier voor bloedworst doorgaat is om te huilen
Bloedworst met appelmoes. Je laat me watertanden Frag.
Originally Posted by Drone
Originally Posted by TinCow
Wij zeggen "zwarte pensen" ipv bloedworst.
Gebakken in de pan, met appelmoes en een stuk stokbrood. Zo simpel, maar o zo lekker. Mjammie.
Ja mata, TosaInu
Muha was ff flesje rose wezen halen bij de Fransoos en vroeg of hij boudin noir voor me kon halen als hij weer naar Frankrijk gaat, heeft hij het al in de koeler yay
Als ik een pint vraag, heeft de barman meestal ook het vat al aangesloten.
Het zijn donkere tijden, heb euroshopper bier en eet vanavond bruine bonen met euroshopper spek. Gelukkig heb ik nog stroop ter vervanging van de ananas. Heer.
Bookmarks