snappen jullie er dan iets van?
volgens mij is hax ook afgehaakt die denkt wat heb ik nu weer aan mn broek hangen, volgens mij weet frag van voren niet meer dat hij van achteren leeft!
We do not sow.
Hier zie, de onuitputtelijke bron der Wijsheid zal ook eens iets zeggen. Hoe kunt ge nu van voren niet weten dat ge vanachter nog leeft. Kunt ge daar eens een paar tekeningskes bij maken? En een 50 pagina's tellende verhandeling schrijven, met voetnoten en referenties naar wetenschappelijke literatuur?
Dit alles binnen de 5 minuten.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Of misschien was het een lid van het My Little Pony forum die nu dus eindelijk hun "doel" gevonden hebben?
- Tellos Athenaios
CUF tool - XIDX - PACK tool - SD tool - EVT tool - EB Install Guide - How to track down loading CTD's - EB 1.1 Maps thread
“ὁ δ᾽ ἠλίθιος ὣσπερ πρόβατον βῆ βῆ λέγων βαδίζει” – Kratinos in Dionysalexandros.
Nee, Koninginnedag was ik de hele dag bij mijn ouders in Driebergen. Ik weet ook niet of ik meisjes ken met kort haar en een bril. Huh.
This space intentionally left blank.
Nee, mijn huidige "it's-complicated" is een Russische bruid.
Mijn haar is niet meer zo lang!
Goede tip wat betreft 'The Borgia' TS, geweldig. Rome 2.0 absolutement
Lang haar is het beste. Ik heb geen behoefte aan zo'n jaren 50 kapsel.
rickinator9 is either a cleverly "hidden in plain sight by jumping on the random bandwagon" scum or the ever-increasing in popularity "What the is going on?" townie. Either way I want to lynch him. - White Eyes
Een kilo spruiten is hipper dan lang haar
tenzij het dreads zijn he, tenzij het dreads zijn
We do not sow.
Leuk om weten. Ik heb die reeks gekregen van 't vrouwtje een tijdje geleden voor m'n verjaardag. Ben er nog niet aan toegekomen, maar dankzij jou kijk er nu al naar uit.
Ik vind lang haar best wel cool, maar zou het zelf nooit willen. Is gewoon veel te veel werk. En spruiten zijn vies.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Youtube wil dat ik advertenties op mijn video's plaats. Ik denk dat ik nog maar wacht. Misschien doe ik dat wel wanneer ik mijn ERE guide af heb.
rickinator9 is either a cleverly "hidden in plain sight by jumping on the random bandwagon" scum or the ever-increasing in popularity "What the is going on?" townie. Either way I want to lynch him. - White Eyes
kan je lekker geld mee verdienen als je veel hits hebt XD
We do not sow.
Ik wil niet geband worden omdat er een video van jaren geleden met copyright op staat.
Mijn kipsate gejat zo van de grill. Zeggen ze dat katten slim zijn maar die van mij heeft na al die jaren nog steeds niet door dat ik hier de baas ben
Ha, die durft!
De onze doet zo'n dingen wel nog altijd achter onze rug om, maar enkel nadat wij gedaan hebben met eten. Hij weet nochtans dat hij onverbiddelijk buiten over z'n daden mag gaan nadenken als hij betrapt wordt. Van mijn fornuis blijf je af; maakt niet uit hoe schattig je eruit ziet of hoe zielig je kan kijken.
Ja mata, TosaInu
Dat beest zou de grootste kattenliefhebber tot wanhoop drijven. Is de consequentie van een te vrije opvoeding
meen je deze nou? :O
We do not sow.
Onze poes ligt de hele nacht te mauwen omdat ze iets gevangen heeft(meestal een speeltje). De kater bijt je als hij de kans krijgt.
Bookmarks