Gelukzak. Geniet er van.
Gelukzak. Geniet er van.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Als het meestal een vriendinnetje is is het op zijn minst iets minder gay imho
Maak er een eigen versie van zeetongen en bakvissen van.
Originally Posted by Drone
Originally Posted by TinCow
Eerste vergadering met mijn collega bierbrouwers in spe gehad. :)
Nee, we zijn geen thuis fanaten.
Wat is er zo verleidelijk aan "Veerle" ?
Ik vind het maar een saaie naam, eigenlijk.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Ik vind het een prachtige naam, de mooiste eigenlijk, ik associeer het met vederlicht, en ik raak in opperste staat van verwarring als het met een Vlaams accent wordt uitgesproken. Kijk hier heten vrouwen Anitaaaa(argh) en zo zien ze er ook vaak uit inclusief scooter en tijgerprint.
Over namen gesproken, ik heb de laatste tijd een aantal meisjes ontmoet; Marieke en Rhodé sprongen eruit als bijzonder namen. Rhodé is een badass naam. Marieke heeft iets plattelandsachtigs, vind ik wel mooi.
This space intentionally left blank.
marieke... really? XD
We do not sow.
Yeah...het helpt waarschijnlijk niet dat ze ook nog eens héél erg knap was.
Zucht, plattelandsleven. Ik heb wel iets romantisch-nostalgisch.
This space intentionally left blank.
Om nog wat verder weg te dromen:
www.youtube.com/watch?v=faMV_drSouA
Kan er eens iemand hierboven gaan zeggen dat ze allang ne keer met dat herfstweer mogen ophouden.
Ja mata, TosaInu
Niet zo zeuren we krijgen een prachtige nazomer zonder dat je naar adem hoeft te happen zoals vroeger gebruikelijk was in de maanden juni tot augustus, het verschuift nu eenmaal een beetje zo af en toe. Het is allemaal zo veel mooier als de bladeren gaan verkleuren. En als je het toch zat blijft blijven mag je mee naar Mars.
Pas op hij wil wel altijd aan't raam zitten.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/c...-na-ek-verlies
Plaatsvervangend schaamrood aan de kaken, wat kan ik hier boos om worden. Wat een ontzettende paupers, sterf
Renault Vilvoorde was nog in de 'goeie' periode zeker?
Ja mata, TosaInu
rickinator9 is either a cleverly "hidden in plain sight by jumping on the random bandwagon" scum or the ever-increasing in popularity "What the is going on?" townie. Either way I want to lynch him. - White Eyes
Gaaf, echt harde storm hier
-_- ben helemaal zeiknat geregend op 500 meter
We do not sow.
Yup, we hebben er hier ook van gehad.
Raar maar waar Mina de kat had er helemaal geen last van.
Bookmarks