Ik zou het woord niet zo snel in de mond nemen maar ietwat schandalig is het zeker, foei Hax dat was best wel op het randje
Ik zou het woord niet zo snel in de mond nemen maar ietwat schandalig is het zeker, foei Hax dat was best wel op het randje
Heer, wat een ontzettend leuk meisje bij de nieuwe broodboer
ik geef een feest.
We do not sow.
Doe ik ook wel eens
Ik zou het op facebook zetten.
wanneer is de begrafenis van de frontroom?
We do not sow.
Sint Juttemis.
This space intentionally left blank.
Je zou natuurlijk ook jezelf geroepen kunnen zien om wat boeiends te zeggen. Daar ben je toch creatief en zo voor
ik dacht dat de frontroom er juist voor de prietpraat was, de koetjes en kalfjes, dat soort dingen.
We do not sow.
De trein (door Guido Gezwelle)
De trein.
De koeien loeien;
Hun uiers staan gespannen.
't Is Pasen.
Originally Posted by Drone
Originally Posted by TinCow
Ben afgelopen week een paar dagen in Vlaanderen (Brugge en Antwerpen) en Zeeuws Vlaanderen geweest.
Toen ik in Brugge was zat ik trouwens de hele tijd om me heen te kijken of ik plaatsen kon herkennen vanuit de film In Bruges. Behalve de Belfort kon ik niets plaatsen, maar het is ook een poos geleden dat ik die film gezien heb. Mooi stadje om te zien maar zou er niet willen wonen.
Iemand had nog het idee om de Hedwigepolder te bekijken zolang deze nog bestaat, maar gezien de tijd was dat de moeite niet waard. Onvoorstelbaar dat een waardeloos stuk landbouwgrond van nog geen 3 vierkante kilometer en waar welgeteld een persoon op woont zo'n politieke heisa kan veroorzaken. In Zeeuws Vlaanderen kon je op meerdere plekken van die protestborden tegen ontpoldering zien.
Heeft het voor meerwaarde om het te laten vollopen. Niemand bij gebaat gaat gewoon om gezichtsverlies. Had Belgie en de EU gewoon de vinger gegeven
Ik vind het persoonlijk niet netjes om je eenzijdig aan gemaakte afspraken te onttrekken. Vooral niet als de ander jou een grote zak geld heeft gegeven om jou eigen verplichtingen na te komen.
Daarnaast moeten die Zeeuwen gewoon niet zo zeuren. Als de overheid jouw huis wil onteigenen om een ziekenhuis, een weg of iets dergelijks te bouwen baal jijzelf natuurlijk maar verwacht ik niet dat de hele provincie in opstand komt. Maar omdat er in Zeeland veel bekrompen zwartekousen wonen die het als blasfemie beschouwen om een piepklein stukje akkerland onder water te zetten, gelden er voor hen blijkbaar andere regels dan voor de rest van Nederland. Bah
Last edited by Kralizec; 10-30-2012 at 13:20.
Je zou het precies niet erg vinden mocht België Zeeuws Vlaanderen gewoon annexeren.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Ik heb in mijn vroege kindertijd nog een paar jaar in Zeeuws Vlaanderen gewoond, dus uit nostalgische overwegingen heb ik dat liever niet.
Als we jullie Nederlands Limburg geven zijn jullie dan ook tevreden? Ik zeg er wel direct bij dat jullie Geert Wilders dan ook moeten afnemen want hij komt uit Venlo.
Fragowicz is uit zijn ambt gezet.
We do not sow.
lolmailtje van de Fransoos waar ik altijd mijn wijn haal, wat een figuur.
Beste mensen,
Ik ga zondag 21 t/m donderdag 25 naar mijn vaderland. Als iemand heeft iets speciaal nodig (behalve zon...en is er ook geen vooraad meer van Sarkozy), stuur snel naar mij een mail op. Van een paar van jullie, moet ik al bij voorbeeld: sirop de menthe, rillettes, floc de gascogne, bouillon Knoor, Oasis orange, rosé pamplemousse, vinaigrettes, boudin(bloedworst) en zo.....terugmeenemen. Ik ga in de regio van Belfort (Franche-Comté). Soms kan ik niet altijd een speciliteit van een andere regio vinden. Ik ga mijn best doen...
Niet vergeten dat ik een auto heb en niet een vrachtwagen (of moet ik tussen mijn vrouw en dochter kiezen om meer producten mee te nemen...).
De winkel blijft open tijdens mijn korte reis. De folder voor de Kerstpakket zijn ook beschikbaar.
Vanaf november gaat onze Table d’hôtes de laatste vrijdag van de maand. Het is beter denk ik, omdat jullie later kunnen blijven en zaterdag langer slapen...(oktober is al vol).
Volgende keer is vrijdag 30 november. In december, door de feest periode, kunnen wij extra dagen doen.
En altijd reclame maken voor mijn leuk winkel.....
A bientôt,
Gilles
Wat een lieve man. Quelle amabilité!
This space intentionally left blank.
Ja is een hele aardige vent, heeft ook een hele aardige vrouw. Veel leuker om daar je spullen te halen dan bij de supermarkt.
Kan net zo goed even zoals gevraagd reclame maken http://www.amersfoortwinkelstad.nl/c...adg8b7po26d151
Edit: LOL hij is weer leuk
http://m.youtube.com/watch?v=S299XH2rLks
Dit blijft de beste http://m.youtube.com/watch?v=ibiGpE_tdk0
Last edited by Fragony; 11-01-2012 at 05:20.
Ik veronderstel dat jij de bloedworst hebt gevraagd.
Originally Posted by Drone
Originally Posted by TinCow
Jep.
En lololol mailtje van mijn moes, poes Anubis is ontsnapt
POTVERKOFFIE !!! Diekat komt niet . Ik weet niet wat ik moet doen als jij morgen niet komt . De brandweer bellen ? Dat stomme beest kan toch niet dagen in die kou buiten zitten . Alie heeft gezien dat de deuren open stonden en ze heeft niets tegen me gezegd . Als Caroline niet even was langsgeweest , was het niet gebeurd . Sapperdepitjes.
ik geloof dat ik morgen maar even de bus moet pakken moesje is gevaarlijk in deze staat
Last edited by Andres; 11-06-2012 at 21:27.
Heb je nu echt mijn moeder moeten editen muahaha
Vanmorgen in mijn mailbox (eerste bus kwam niet opdagen)
"Waarom kom je nou nondepiep niet ? Die kat is er niet . Ik kan hem niet vinden , maar misschien komt hij wel naar jou toe maar dan moet je drommels wel komen ."
Was dus een uurtje te laat hehe. De kat is weer terecht.
Last edited by Andres; 11-06-2012 at 21:28.
Bookmarks