Vous is nog steeds het onderwerp van de zin. Allons-y is wel een goed voorbeeld, maar eerder de uitzondering. Desalniettemin is Frans wel rechtstreeks van het Latijn afkomstig. En is het belang van verbuigingen, vervoegingen,... in veel talen (indien niet de meeste of alle) afnemende.
is dat omdat mensen beter of slechter spreken? of is het meer formeel/informeel.
We do not sow.
Nauwelijks een uitzondering, neem ook eens de meest gangbare voorbeeld, excusez moi. Heb nooit gezegd dat Frans niet verwant is aan het Latijn overigens.
Last edited by Fragony; 01-26-2013 at 06:46.
- Tellos Athenaios
CUF tool - XIDX - PACK tool - SD tool - EVT tool - EB Install Guide - How to track down loading CTD's - EB 1.1 Maps thread
“ὁ δ᾽ ἠλίθιος ὣσπερ πρόβατον βῆ βῆ λέγων βαδίζει” – Kratinos in Dionysalexandros.
Ok niet DIRECT verwant, is een romantische taal, maar goed, terecht terechtgewezen
oh frag, we houden toch wel van je :D
We do not sow.
Foutjuhs, spaar ze
Paljon on kyllä hollantia sitä kun edes ymmärtäisi.
Velho and his hoplites - By Unknown
Dat sekreet bokt eindelijk, jammer dat Willem de snelle en Maxima Herzog er voor terug krijgen
Taalgebruik, vriend.
This space intentionally left blank.
Milder dan dit kan ik echt niet als het om die uitvreters gaat
Oké broeder, neem een koelpil.
This space intentionally left blank.
En jij cake, beetje niks zelf inleveren en via allerlij dubieuze belastingconstructies het familievermogen op de Kaaimaneilanden veilig stellen en vroom kwelen dat we het allemaal met iets minder moeten doen, maar zelf er 70k op vooruit gaan en dat heel normaal vinden. Die oliedomme bolle met zijn nazi-hoertje (is het, haar pa is niet Argentijns hij iis Duits) is geen haar beter.
En zo kan ie wel weer. Politiek hoort thuis in de achterkamer, niet in de voorkamer.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Ja sorry
Gisteren de beste verjaardag gehad sinds ... ik weet het niet meer.
Een dagje verlof genomen samen met de vriendin. Ontbijtje op bed, dan lekker lang blijven liggen ;). 's Middags naar een restaurant geweest met een Michelin ster en dan terug in bed gekropen voor het grootste deel van de namiddag.
Een man moet niet veel hebben om immens gelukkig te zijn.
Originally Posted by Drone
Originally Posted by TinCow
Zo jong en altijd maar in dat bed liggen. Die luie jeugd van tegenwoordig
Als gij gelukkig zijt dan zijn wij ook gelukkig.
En nog een gelukkige verjaardag![]()
Last edited by Andres; 02-01-2013 at 21:59.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Ennuh, al wat mooie anecdotes van daar onder de rieveren
Typen op een failpad is niet één van mijn beste eigenschappen
Ik heb binnenkort een date met een shag-rokende dame die aan de kunstacademie studeert.
(wat voor sokken ze heeft weet ik nog niet)
Zou me meer zorgen maken om haar waar je het niet wilt aantreffen
Ik dacht dat jij niet zo dol was op gladgeschoren?
Mijn indruk was overigens dat ze een redelijk normale meid was, geen alternatief type of zo. Maar het was laat op de avond, of beter gezegd vroeg in de ochtend. Dat ze shag rookt zal ik maar tolereren, aangezien ik zelf ook rook.
oh t is weer bijna lente. heb je een date op valentijnsdag?
We do not sow.
Nee, vrijdag, de dag erna dus. Had er niet eens bij stilgestaan dat valentijnsdag voor de deur stond.
Bookmarks