Does "ai-ai-ai" or "oi-oi-oi" mean the same thing in as many languages I think it does?
Does "ai-ai-ai" or "oi-oi-oi" mean the same thing in as many languages I think it does?
Vitiate Man.
History repeats the old conceits
The glib replies, the same defeats
Spoiler Alert, click show to read:
Vrolijk kerstfeest!
This space intentionally left blank.
hetzelfde!
We do not sow.
Prettig kerstfeest mia muca's
Kerstmaaltijd du jour: oude spruitjes, een stuk rollade dat al drie dagen in mijn koelkast ligt, en wat tomaten. Gelukkig heb ik voor de tomaten nog balsimico en uien. Bedankt hè SNS-bank ik had 4 dagen geleden al mijn pecunia's moeten hebben en ik weet dat het wel afgeschreven is. Krijg iets vervelends dat ook nog eens pijn doet als bonus. Gaan mijn plannen ik kan niet eens de bus betalen. Als het er morgen nog niet op staat vertrek ik naar Syrie.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Vet.
https://img.photobucket.com/albums/v...ps96cf7348.jpg
https://img.photobucket.com/albums/v...psb4737e4a.jpg
Gottegottegotnagaantoe het is gelukt. Koop NOOIT een ipad want die krengen zijn ECHT volkomen waardeloos. Ze werken gewoon niet.
Wirre Warre Werretje
Ik wens je met dit sterretje
één, twee, drie, vier
een jaartje vol plezier!
Cadeautjes graag.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Culinaire tip dan.
Beste saus bij een biefstuk die er is. Champignons aanbraden, afblussen met slagroom. Daarna VERSE knoflook en citroen, en in kleine blokjes gesneden gorgonzola. In laten trekken, je kan het later altijd nog opwarmen. De biefstuk bakken zoals je gewend bent, ik geef de voorkeur aan absoluut geweldig maar dat is persoonlijk.
Serveren met: aardappels in de schil die je grof fijngeprakt hebt (koken in boullion), overgoten hebt met olijfolie, en waar je parmasaanse kaas op hebt gepleurd. Uurtje oven. Balsimico en geroosterde pijnboompitten voor de rucola-salade.
Dan biefstuk bakken. Dichtbranden aan beide kanten terwijl je versgemalen zwarte peper er op strooit, daarna vuur matigen en 2,5 minuten per kant door de pan bewegen.
Gebruik GEEN boter, margerine geeft een veel beter resultaat omdat het niet verbrand.
Ik moet tot mijn scha en schande bekennen dat ik geen champignons lust.
Ja mata, TosaInu
Moddervet. Ik ga ff vet retro, hoe vet is deze platenspeler wel niet. Koopje.
http://www.oerdesign.nl/audio/bg1900.jpg
Een vette platenspeler? Moet hij dan op dieet?
Ja mata, TosaInu
Speciaal voor @The Stranger een geheugenspelleke:
Ik vertrek naar Amerika en in mijn rugzak steek ik:
- Fragony
De volgende moet daar nu iets aan toevoegen; de eerste die iets vergeet van wat de vorige spelers in de zak hebben gestoken, verliest en moet in Amerika TS zijne rugzak dragen.
Alleen wie een ijzersterk geheugen heeft, kan meedoen.
Ja mata, TosaInu
Guten Tag allerseits.
Laat ik nou net niet in Amerika zijn dan, ergens jammer want dat zou totale anarchie zijn geweest. Ik ga Kopenhagen slopen.
TS, extragratis tip, koop in iedere staat een kaart zodat je de weg niet hoeft te vragen. Lullig als het moge zijn, het is niet altijd veilig.
Last edited by Fragony; 01-21-2014 at 19:26.
TS steekt in zijn rugzak:
Fragony
een kaart van elke staat
en wat mij betreft: een kleinere rugzak.
Jullie zijn allemaal toffe bananen. Het moeten niet altijd peren zijn.
Ja mata, TosaInu
Een serenade met de buikfluit is gegarandeerd met te veel bananen. Maar wel lief dat onze Andres een emotioneel momentje heeft.
Gefeliciteerd zuiderbuurtjes!
http://www.powned.tv/nieuws/buitenla..._beste_bi.html
tyolt op pagina 2. schande!
We do not sow.
Bookmarks