AK! Une dof lopiduh flagahagahagahaga! Yi jiq bdapbaumham. Oj doliku fahib glakenpom!
AK! Une dof lopiduh flagahagahagahaga! Yi jiq bdapbaumham. Oj doliku fahib glakenpom!
What time does not pervert, it destroys outright.
From this we may conclude that there are no eternal truths, no limitless passions.
There are only subtle deceptions.
~My brother's new book.
From this we may conclude that there are no eternal truths, no limitless passions.
~My brother's new book.
Nederlands. Wat een taal.
(Let wel, mijn poging om te proberen om een koele Nederlander met een vertaler)
![]()
![]()
HOW ABOUT 'DEM VIKINGS
-Martok
Je moet echt geen Hollanders in de frigo steken. Ik deed dat vroeger ook, maar ze vinden het echt niet grappig. Hoewel ze toen toch blijwaren dat ik ze niet meer in de microgolf stak...
In elk geval hollanders hebben ook gevoelens. Ze hebben misschien niet zo veel verstand als u en ik, maar wees verzekerd dat ze ergens diep van binnen even zeer mens zijn als ons. Ook al lijkt dat raar en vreemd. Als je ze goed behandeld, elke dag eten geeft en mee wandelen neemt kunnen het zelfs leuke gezellen worden voor het hele gezin. Je moet ze gewoon een beetje respect gunnen, dat verdient toch iedereen?
Segja mik, hvat er 2 + 2? Kannt þú norrǿna tala? Fyrir hvi spyr ek?
Hvar er herr minn?!? Øx minn?!?!
Runes for good luck:
[1 - exp(i*2π)]^-1
Examen Vennootschapsrecht = Aaaahh!
Last edited by Mediolanicus; 06-14-2009 at 19:02.
mmhh, pc liep vast
Last edited by Mediolanicus; 06-14-2009 at 18:34. Reason: please delete
idem
Last edited by Mediolanicus; 06-14-2009 at 18:35. Reason: please delete
Uuue dit lop ak dubbl postenr glapp!
~My brother's new book.
Zelfs mijn pc was "va zen loef" door dat examen.
Deze morgen is mijn scherm in de fik gevlogen en nu bleef hij hangen (vandaar die rare 3dubble post).
Had ik jullie trouwens wel eens verteld dat een ontstoken kies skippyballen door een rietje zuigt? Heb een kop als een ballon en kan amper praten, af een toe zo'n lekkere zeurende steek die je tot in je tenen voelt, heerlijk. Denk dat ik er toch maar even een asperientje neem. En ik haat medicijnen ben van de ouwe stempel van zet je tanden maar even op elkaar. Maar dat doet nu pijn.
Kiespijn is werkelijk het enige probleem waar je ten eerste die oude-stempel gedachte ver en ver achter je moet laten (slechts weinig doet meer pijn) en ten tweede waar je dus juist niet en nooit je tanden op elkaar moet zetten. Mooie beeldspraak dat laatste, ik weet het, maar doe maar even niet
![]()
Frag, als het echt de tandzenuw is die ontstoken is, ga je best naar de tandarts. Veel kans dat de tand ontzenuwd zal moeten worden (tandarts gaat dan de onstoken zenuw uit het wortelkanaal halen). Is effe pijnlijk en je moet dan een paar daagjes medicatie nemen, maar als het echt een ontstoken zenuw is, zal je allang blij zijn dat je van de pijn verlost bent.
Als je moet/kan (en als het écht erg is, zal je vanzelf wel alle tandartsen afbellen tot je er eentje beschikbaar vindt) wachten tot je bij de tandarts mag, neem dan iets als Apranax of Biofenac (ontstekingsremmers); werkt in zo'n geval veel beter dan aspirine of dafalgan.
Als het gewoon het tandvlees is dat ontstoken is, dan zal een klassiek pijnstillertje en een paar dagen zo'n mondspoelproduct (Hextril bv.) gebruiken wel volstaan.
Last edited by Andres; 06-17-2009 at 22:06.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Ik ben een geleidoughnut.![]()
"He is no fool who gives what he cannot keep to gain that which he cannot lose." *Jim Elliot*
Wel, het is niet hetzelfde als taart, maar ik zou toch maar oppassen voor Moros.
Als ie echt hongerig is, zou ie misschien wel eens een hapje van je durven nemen.
Trouwens, ik vind zo'n doughnut ook best wel lekker, maar geef mij toch maar een mattentaart.
Mjammie.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Waar is taart!?
Ooooooh Mattetaart! da's ook lekker!
![]()
~My brother's new book.
Moros, ik heb gezien dat je van plan bent naar Londen te gaan. Toevallig gaan ik en mijn vriendin ook naar Londen binnen een paar dagen. Ik zal je zeker wat tips geven als we terug zijn!
nou die zie nooit meer terug he die verdwalen bij het eerste metrostantion. tip: neem de tweede, echt, gewoon doorlopen dan zie je ze vanzelf. Echt mooi uitgevoert met brons en zo ze ziet het meteen.
Ja mata, TosaInu
Bookmarks