Het kan eigenlijk gewoon iedereen gebeuren, je staat gewoon lekker je ding te doen en opeens komt een Fransman je adoreren.
Het kan eigenlijk gewoon iedereen gebeuren, je staat gewoon lekker je ding te doen en opeens komt een Fransman je adoreren.
Last edited by Andres; 09-01-2009 at 08:58.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Maar Andres, die drinken helemaal geen bier!?
We do not sow.
Owwwwwwwwwwwwwww Belgie blijft de beste belgenmop http://www.spitsnieuws.nl/archives/r...35_72_117.html
![]()
We hebben beeld
http://www.dumpert.nl/mediabase/6507...t_rekenen.html
Helemaal het opborrelende gelach is gewoon te mooi
spunk to funk
We do not sow.
yadayada
We do not sow.
This thread should be renamed to the speak dutch thread.
Parla più piano e nessuno sentirà, il nostro amore lo viviamo io e te,
nessuno sa la verità, neppure il cielo che ci guarda da lassù.
Insieme a te io resterò,
amore mio, sempre così.
Parla più piano e vieni più vicino a me, Voglio sentire gli occhi miei dentro di te,
nessuno sa la verità, è un grande amore e mai più grande esisterà.
Insieme a te io resterò,
amore mio, sempre così.
Parla più piano e vieni più vicino a me,Voglio sentire gli occhi miei dentro di te,
nessuno sa la verità,è un grande amore e mai più grande esisterà.
Waarom?
Het is niet onze schuld dat 99 % van de Org leden geen eigen taal heeft.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
I like the happy and funny frag better :D
als ik 1000 euro kreeg voor elke keer dat iemand dat zei... dan was ik zo rijk he... ik zou het zelf heel de tijd zeggen :PThis thread should be renamed to the speak dutch thread.
We do not sow.
Ah, de wereldreiziger!
Al terug in de beschaafde wereld of zijt ge nog steeds, met gevaar voor eigen leven, in een safaripakske en jachtgeweer op de schouder, ontdekkingsreiziger aan 't spelen in de rauwe wildernis (= alles wat buiten de Lage landen ligt)?
Al veel wilde beesten geschoten? Verhalen over merkwaardige wezens? Ongelooflijke fenomenen? Al goudmijnen ontdekt? Veel pevergreens en andere Australische creaturen geschoten en opgezet?
Vertel![]()
Ja mata, TosaInu
jup jup ik ben alweer een tijdje terug en kwijn nu weg in de universiteit van rotterdam...
daar moet ik nu ook naar toe dus ik kom je vanavond wel een verhaaltje voor het slapen gaan vertellen. als je iets over mijn reis wilt horen moet je ff naar deze link gaan
https://www.youtube.com/user/Mespilius#play/all
We do not sow.
tomorrow will be another day of legend!
We do not sow.
idd TS we willen op zijn minst een lijst met alle SOA's die hebt opgelopen, reizen is weten, 5 minuten voordat je dit las had het er moeten staan.
eerst feliciteren, meneer de grote schreeuwlelijk!
We do not sow.
happy mystery meat day! zo..
moet toch nog heel eventjes wachten, vandaag is Birthday Sex Day! fotos uploaden duurt een uur, maar als je me toevoegt op facebook, umeu bartelds, dan vind je daar een aantal fotos!
opgelopen soa's: 23
We do not sow.
And no it's not cursing.
Last edited by Hosakawa Tito; 10-23-2009 at 23:38. Reason: foul language
Ja mata, TosaInu
De Universiteit van Rotterdam, jesus, dan ben je wel erg diep gezonken
Zegt iemand die afstoffen verward met wetenschap, wij noemen het gewoon de poetsmuts.
Hallo stig allie goei
Ik heb iig niet van mijn hobby mijn werk gemaakt, mijn kamer ligt onder een laag stof die we zelfs als archeologen interessant zouden vinden.
Maar alles gute met mij, ligt deze plaats nog altijd onder het terreurregime van Andres?![]()
Met ijzeren tucht op straffe van de natte pij. Leuk om je weer eens hier te zien.
Had ik even een p te veel gelezen in die eerste zin...
Ach het is meneertje allemaal naar de kop gestegen
![]()
Ja mata, TosaInu
Bookmarks