Glühwein ging er anders ook in!
Glühwein ging er anders ook in!
Kat met eerste wtf-sneeuwervaring, altijd grappig
Eerst een half uur lopen loeien, daarna begon hij als een bezetene sneeuw bij elkaar te schuiven, poes maakt pop, ik heb erg vreemde katten.
Vrolijk kerstfeest allen!
happy holidays
We do not sow.
Vrolijk Kerstfeest allemaal!
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Vroloijk kerstfeest!
Hoop dat jullie je niet dood gaan vervelen met al die stomme kerstrituelen enzo![]()
"When the candles are out all women are fair."
-Plutarch, Coniugia Praecepta 46
Ormahòl?
Spoiler Alert, click show to read:
Spoiler Alert, click show to read:
Runes for good luck:
[1 - exp(i*2π)]^-1
FOUT
Leiden is absoluut niet saai hoe kom je er bij, gewoon kleiner dan de DOM-stad, rotjeknor en Staphorst aan de Amstel, ga eens hutspot eten. Wel een hoog gehalte van mensen die Diederik-Jan of iets dergelijks heten, veel kakkers.
ik moet hutspot eten? waarom... stampot is wel lekker :P
i think its pretty boring :P so dont FOUT me!![]()
We do not sow.
Je hebt ten minste 4 hokkie-sletjes nodig om tot een evenwichtig oordeel te kunnen komen
Na drie minuten die is gek geef me 3,5
Heb mijn wapens trouwens binnen, ze kunnen een beste poetsbeurt gebruiken maar dit is mooi spul, meest bizarre zwaard dat je ooit gezien hebt, zal een foto maken.
Last edited by Fragony; 12-26-2009 at 14:39.
purno de purno
We do not sow.
Een beetje op jullie taal letten, beste vrienden.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
ja meester andres
We do not sow.
Ja mata, TosaInu
Ik heb om mij taal gelet en krijg geen snoepke!!
bwaaaaaaaaahaaaaaa!
Ik wil een rendierhoedje!!!
of een snoepekuh!!!!
LOCKED!
We do not sow.
Que!?
querida
We do not sow.
Hier is trouwens het zwaard, zei toch dat ie bizar is.
![]()
ah... mogen we jou niet zien frag? lijjkt een beetje op die egyptische sikkelzwaarden.
We do not sow.
it looks cool!
wanneer zijn de HOF betw?
We do not sow.
Beste Wensen en maak er een fantastisch 2010 van![]()
Ja mata, TosaInu
KOUUUUUUUUUUUUUD
Jip, waren we nu maar zelf in nigeria.
Was dat een ceremoniëel zwaard, of werd het ook voor andere doeleinden gebruikt? Want het ziet me er niet zo praktisch uit. Wat is de scherpe kant van het zwaard op de foto?
Het werd ook gebruikt bij grote transacties tussen stammen, dit is zeg maar het meest waardevolle dat je kon geven, alleen het stamhoofd en de ouderen mochten dan ook een dergelijk zwaard hebben. Of het ook als wapen werd gebruikt kan ik je niet vertellen, het lijkt me idd niet zo geschikt, op de mijne zijn er in ieder geval geen sporen van te vinden. Elk deel van het zwaard is trouwens scherp.
Last edited by Fragony; 01-03-2010 at 13:33.
Bookmarks