Als ik toch eens op hem kon stemmen:
https://www.youtube.com/watch?v=liT_...layer_embedded
He Moros, ik heb gehoord dat je in België maar 30 gig kan downloaden/internetten, is dat waar?
Last edited by Skullheadhq; 01-11-2010 at 17:34.
"When the candles are out all women are fair."
-Plutarch, Coniugia Praecepta 46
Bij de standaard formules bij de twee grote providers (belgacom& telenet) is dit het geval. Maar er zijn goedkopere en betere providers (bvb dommel) bij wie dit helemaal niet het geval is. In andere worden voor de domme mensen is dat een ja, voor de slimmeren nee. Die wat zo dom zijn dat te willen betalen, tja, zijn zo dom het te willen betalen hé.
Oh jee Andres hoe ga je dit behappen? http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...tella_dre.html
wel weer typisch dat ons beste biertje (Hertog Jan) in Vlaamse handen is.
Last edited by Fragony; 01-12-2010 at 14:32.
Ik twijfel tussen de voorraad in mijn kelder verkopen aan woekerprijzen en voor de rest van m'n leven rentenieren of het allemaal lekker zelf op drinken.
Waarschijnlijk 't laatste
't Is net omdat het in Belgische handen is, dat het het beste isOriginally Posted by Fragony
![]()
Last edited by Andres; 01-12-2010 at 14:42.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
bier is voor alcoholisten.
We do not sow.
Hebben we even chance dat de fakbars dicht zijn nu. Anders was't al lang op!
hey, The Cunning is alleen voor Andres!
We do not sow.
Ale, Vlamingen. Ik hier ga in Leuven studeren. Ik moet denk ik wel een cursus Vlaams (ik praat té ABN).
This space intentionally left blank.
Aha, de KUL!
Een goede keuze m'n beste. Ik zou zelfs durven zeggen: een uitstekende keuze!
Veel succes![]()
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Leuven is natuurlijk wel weer een veel leukere stad dan Amsterdam, helemaal Zuid waar de VU staat wat een armoe, alleen maar hoge kantoorgebouwen het heeft de charme van een zwangere spin.
Klik hier voor jonge zwangere spinnetjes: ze gaan helemaal los op de webcam!!!!Leuven is natuurlijk wel weer een veel leukere stad dan Amsterdam, helemaal Zuid waar de VU staat wat een armoe, alleen maar hoge kantoorgebouwen het heeft de charme van een zwangere spin.
Weet je wat het is, ze bieden in Nederland alleen in Leiden Sinologie aan. En als ik moet kiezen tussen Leuven en Leiden ga ik toch voor Leuven.
Geniaal! Dan worden wij faculteit en misschien zelfs fakbar genootjes!
Dat vraagt voor een Salamander commilitones!
Want beste org'ers en commilitones waar leert men anders zoveel vrienden en bieren kennen? Waar worden de beste cantussen gehouden, en kent men nog menig vrije versie? Waar ter wereld zijn de foefkes even gaar?
Nergens beste commilitones!
Silentium! Klaar voor de Salamander op het heil van van elke .org'er die aan de kul zit, zat, zat zit of zat zat!
Ad exercitium, sanctissimi salamandris, omnes commilitones qui adsunt surgite!
Brengt het glas op de hoogte van het eeuwig durend studentenras!
Van het vlaams, maar nu ook Nederlands, meisjes beminnend hart!
Van het niveau en vertier dat de frontroom ons verschaft!
Van het plezier dat menig mod ons bracht
Van het inzicht dat met elke discussie in de backroom wordt vergroot!
Van de neus: snuif de lekkere geuren!
Van de bovenste lip: een kus tot afscheidsgroet!
Van de onderste lip!
Aldus, waar is er brand!?
Waar zijn de pompiers!?
Zijn die spuiten klaar!?
Zijn die foefkes gaar!?
Spuit dan op het commando van één, twee, drie!
Ja dat voelen wij, ja dat voelen wij,
aan ons hartje, aan ons harte,
Ja dat voelen wij, ja dat voelen wij,
aan ons jeugdig ha-artje!
Salamander ex!
En dan gaan we verder beste commilitones met het zwartbruine bier!
Meneer Moros, ik ben op de Open Dag van de Universiteit van Leuven op 20 maart. Misschien een idee voor een .org meeting?
Als ge wilt geef ik u een privé rondleiding door leuven.En nee, we passeren dan niet alleen café's!
Edit: iedereen is altijd welkom in fakbar letteren of op mijn kot. (Met digitale televisie, ps 2, bier en menig gitaar.)
Last edited by Moros; 01-21-2010 at 02:11.
Dat klinkt helemaal goed. Ik laat mijn moeder wel een tijdje bij een Leuvense shopping mall achter of zoiets. Of misschien bij de faculteit Letteren (gezien het feit dat ze Frans gestudeerd heeft).Als ge wilt geef ik u een privé rondleiding door leuven.En nee, we passeren dan niet alleen café's!
Stelletje knieperts die Vlamingen!
http://www.spitsnieuws.nl/archives/m...6_miljoen.html
even ter vergelijking (pas op bevat satire)
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments
lolololol ik weet nu waarom er een biertekort is in Belgie, vanaf 2 minutesn lololololol
http://video.elsevier.nl/11791660/
Meneer Moros, ik ben op de Open Dag van de Universiteit van Leuven op 20 maart. Misschien een idee voor een .org meeting?
Neem even een goudgele pretcilinder op ome Fragony, dan word ik 33
Last edited by Fragony; 01-22-2010 at 12:54.
Goed goed, dacht dat ik maar es hier weer zou rondhangen![]()
"It ain't where you're from / it's where you're at."
Eric B. & Rakim, I Know You Got Soul
wazzaaa
We do not sow.
Bookmarks