we peste m te veel...ik vind dat we t maar s moeten opvoeren :D
we peste m te veel...ik vind dat we t maar s moeten opvoeren :D
We do not sow.
Könnt'r nix verstehn? Juut!![]()
Dat is Platt er Spaten! Da müsst man juut deutsch kalle können und dat zu verstehen...
ok... thanks for your input STB !![]()
![]()
pesten jullie mij ?
...?
rare jongens die nederlanders. nee ik vind jullie wel grappig...die pogingen to weet je wel maar ja de passie is er da's toch het voornaamste
nah! jullie zijn nogwel ok (voor nederlanders), kom maar eens een echte "pint pakken" hier België![]()
ja dat zulle we zeker nog wel eens doenOriginally Posted by Gertgregoor
![]()
en nee we pestem je niet egt hoor GG, in NL noeme we dat plagen![]()
![]()
ja das waar
We do not sow.
wel belgie kennen we ook zoiets als plagen toch raar dat we zoveel woorden delen, 't is bijna alsof we dezelfde taal spreken
ooh, shut up and drink some beer...
![]()
Originally Posted by drisos
Ein Witz, Herr.![]()
![]()
Aνάσταση Έλληνας !! Τι έγινε ρε παιδιά? θα μαζευτούμε?Originally Posted by Alexanderofmacedon
μηνιν αειδε θεα Πηληιαδεω Αχιληοs ουλομενην
I know what that means! ''earthlings take me to your leader"Originally Posted by caesar44
![]()
μηνιν αειδε θεα Πηληιαδεω Αχιληοs ουλομενην
Originally Posted by evil_maniac from mars
![]()
goed dat hij dat tweede deel niet ziet. (was weliswaar onzin, maar tog niet erg fatsoenlijk)
btw wat vonden julie van voetbal jongens? best wel heel slecht voor nederland de eerste week. vorig jaar was alles bij elkaar voor nederland een goed jaar. dit jaar lijkt niet zo goed te worden. alhoewel psv en ajax vermoedelijk in chamions league overwinteren.![]()
Eu shit voor feyenoord. nu wordt het moeilijk. AZ en heereveen hebben nog wel kans... maar ook moeilijk
edit: btw a classmate has just registered here few days ago. he's called war4ever but doesn't have any TW. (he likes it though, he played it at my home) he's junior of course and you'll see him in entrace hall![]()
Last edited by Drisos; 09-16-2005 at 10:11.
- Chu - Gi - Makoto - Rei - Jin - Yu - Meiyo -
oh you shouldnt have said that...i'm going to give him a hard time here...dont make him think he can join the 4 dutch speaking musketeers
We do not sow.
wie bedoel je?Originally Posted by The Stranger
spreek je later, ik moet nu naar wiskunde B1, ben al laat![]()
had vandaag een blokuur daarvan...Originally Posted by drisos
maar ja het is zeker jammer van AZ en Feynoord en wat dat betreft Ajax.
Had Ajax gewonnen dan hadden ze eigelijk al hun tweede plek al veiliggesteld.
( ervan uitgaand dat ze van FC Thun winnen , en SP en AJax verliezen van Arsenal )
En het is al helemaal jammer voor AZ....5-3 verliezen , welliswaar uit , maar goed . Ze hadden het makkelijk moeten winnen.
PS : als t goed is heb ik die vriend van je al wel gezien ergens op de forums ,Drisos
![]()
Last edited by Dutch_guy; 09-16-2005 at 14:49. Reason: added some info
B1? Da's voor watjes; B2 is voor de echte mannen!Originally Posted by drisos
Wat voor profielen hebben jullie, in welke klas? Ik doe nu N&T met bio, duits 2 en latijn in de 6e.
"The facts of history cannot be purely objective, since they become facts of history only in virtue of the significance attached to them by the historian." E.H. Carr
rare scholen hebbe, jullie, B1 N&T ,...![]()
nee scholen in belgie zijn pas droog, daar leer je dat je snelwegen moet kunnen zien vanuit de ruimte![]()
We do not sow.
N&G met economie, AK ( gah... ) grieks, en B1.Originally Posted by Geoffrey S
Zit nu in het 4e.
Zit je trouwens op Brocklede, ken wel wat mensen die daar zitten.
![]()
Nee. Ik zit op het Christenlijk Gymnasium Utrecht (ik sta daar zelfs ergens op een foto!); op Brocklede zitten zou me toch echt 30 kilometer fietsen per dag schelen.Originally Posted by Dutch_guy
"The facts of history cannot be purely objective, since they become facts of history only in virtue of the significance attached to them by the historian." E.H. Carr
ja inderdaad , het zou je egt heel veel schelen , wat doe je eigelijk , fiets je of neem je de bus / auto / scooter ?
en heb je grieks of Latijn
![]()
dan heb ik die les precies gemist...Originally Posted by The Stranger
![]()
ik zat op Thorbecke waar ik nu zit gaat je nix aan (de bajes daar zal je mel vinde) ik doe C+M met duits 1,2., AK en Biologie plus KCV
We do not sow.
VWO 5. N&T met bio1,2 en latijn![]()
egt allemaal wiskunde nerds hieroik ben tenminste van het kunstenaarsbloed...ahahhahahahahaha
We do not sow.
Ja, ga jij maar even met je kleurtjes spelen, terwijl de echte mannen de stelling van Fermat kraken en zich met kwantummechanica bezighouden...
Ligt het aan mij of zijn het hier allemaal gymnasiasten?
Op dit moment met de fiets. Als het echt te koud wordt in de winter neem ik een maand of twee een treinabonnement, maar da's te duur voor het hele jaar. En ik heb latijn, nu even Vergilius.Originally Posted by Dutch_guy
kan wel...ik was gymnasiast en DG ook maar we zijn beide gestop...ik doe wel KCV
en gaan jullie lker met jullie mechanodoos spelen terwijl de egte mannen ff de mooiste verhalen gedichten en schilderijen van de wereld maken...wij zijn de egte denkers de filosofen van de 21ste eeuw...en jullie zijn de hoogopgeleide arbeiders die eindigen in de gootsteen die jullie zelf hebben gebouwd...![]()
We do not sow.
Ik zit er nog steeds op hoor EU1![]()
Als het goed is krijg ik in de loop van het jaar ook KCV , niet dat ik er op zit te wachten , het is zelfs een verplicht vak, nou sincds ik er niet voor heb gekozen moet dat wel he
![]()
t is egt makkelijk in t begin is t geschiedenis van de oudheid...een makkie dus daarna word t meer kunst....tenminste bij mij
We do not sow.
Lol. Ik kraak ook altijd maatschappij af. niet dat ik het erg vind dat er geschiedkenners, kunstenaars etc zijn of zo, maar maatschappij is gewoon simpeler - pretpakketOriginally Posted by Geoffrey S
bij ons was het eerst ongvr 30 natuur 30 maatschappij, nu nog 20 natuur en 40 maatschappij, zijn dr zeker 10 overgestapt, maar niemand van maatschappij naar natuur. dan is het tog duidelijk?
btw de raarste mensen zitten bij mij in de klasdas wel n nadeel.
en ja, gymnasium hier. (latijn en kcv)
Last edited by Drisos; 12-03-2005 at 10:15.
Bij ons op school ( en gewoon hier in de omgeving ) heeft CM ook niet een wat je noemt goede naam.
We noemen het pakket dan ook wel het Homo & huisvrouwepakket....
Een van me beste vrienden doet dat pakket , altijd leuk om dat dan dan weer tegen hem te zeggen![]()
![]()
![]()
Bookmarks