-
Re: The talk your own language thread
-
Ich nicht, ich war noch nichtmal da =( Will irgendwann mal da hinfahren.
-
Immer gerade aus. Buchstabieren sie bitte! Wann kommt der Bus? In fünf Minuten!
-
ewwwwwww puddingbroodjes. Kats smerig. Heb een Brussels wafelijzer gekocht, heerlijk met zure room en zwarte bessen. De wafels.
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
ewwwwwww puddingbroodjes. Kats smerig. Heb een Brussels wafelijzer gekocht, heerlijk met zure room en zwarte bessen. De wafels.
Wat is er verkeerd met Berlijnse bollen? Da's keilekker.
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
Wat is er verkeerd met Berlijnse bollen? Da's keilekker.
Nietus. Maar ik ben dan ook niet echt van het zoete eten, taart en zo kan zo bij het vuilnes
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Nietus. Maar ik ben dan ook niet echt van het zoete eten, taart en zo kan zo bij het vuilnes
Je beseft toch dat die verklaring betekent dat we nooit, maar dan ook nooit, een koppel kunnen worden. Ik dacht dat je meer van me hield :bigcry:
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
Je beseft toch dat die verklaring betekent dat we nooit, maar dan ook nooit, een koppel kunnen worden. Ik dacht dat je meer van me hield :bigcry:
Voor jou maak ik uiteraard een uitzondering, wat we samen hebben laat ik natuurlijk niet verpesten door een roedel opstandige smaakpapillen
-
:sweatdrop:
Liefde kan toch schoon zijn, net een tweede Romeo en Juliette.
Two tastecrossed lovers.
Ik heb het altijd al geweten.
-
Achteraf is 't altijd makkelijk praten. Als ge 't altijd al geweten hebt, waarom hebt g'er dan tevoren niks van gezegd? Nu heb ik hier zitten wenen tot wanneer Fragony me geruststelde. Had gij eerder iets gezegd, dan had ik geweten dat ik me geen zorgen diende te maken! Ik eis morele schadevergoeding!
-
-
Gaan we weer de rechtbankstijl op? Dan wil ik de emotioneel gestoorde toeschouwer zijn die het niet meer aan kan en de rechter onder schot houdt.
-
Bij deze wordt The Stranger aangesteld als rechter.
-
EINDELIJK MACHT EINDELIJK GERECHTIGHEID!
-
Maar edelachterbare,
Ik kan niets misdaan hebben, ik heb god achter me staan.
-
Ehm... dan zal ik maar uitkijken want hij lijkt niet al te blij!
-
http://www.powned.tv/nieuws/raar/201...om_erotis.html Gottegot stelletje preutse eikels, heb je geen podium voor het menneke TS fantasie moet je niet beknotten
-
tjah... zeer triest. ik had rond die leeftijd ook een keer zoiets op internet geplaatst, werd ik meteen uitgemaakt voor pedofiel XD was niet eens meerderjarig.
maar het was misschien wel slim geweest om de namen te fingeren.
-
Quote:
Originally Posted by
Gelatinous Cube
Ich bin ein berliner!
Ich bin ein Hamburger!
-
-
-
-
-
-
Wat ook tot gedachten kan leiden, experiment voor Hollanders. Waarom is onze taal zo hard, bejaarden spreken slechts nog deftig Nederlands. Ik denk dat het door de spelling komt. Probeer uit te spreken:
Huppeldepup ter Braak (nieuwe spelling)
Huppeldepup ter Braek (oude spelling)
Volgens mij heeft 'ae' van nature een langere deftigere klank dan 'aa' wat je een beetje uitspuugt, zo mollen we nou onze taal
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Wat ook tot gedachten kan leiden, experiment voor Hollanders. Waarom is onze taal zo hard, bejaarden spreken slechts nog deftig Nederlands. Ik denk dat het door de spelling komt. Probeer uit te spreken:
Huppeldepup ter Braak (nieuwe spelling)
Huppeldepup ter Braek (oude spelling)
Volgens mij heeft 'ae' van nature een langere deftigere klank dan 'aa' wat je een beetje uitspuugt, zo mollen we nou onze taal
Ik ben West-Vlaming, alles wat ik zeg wordt klinkt dof.
Trouwens gaat die 3 december nog steeds door?
-
-
Hmm iets zegt me dat de meet niet zal doorgaan.
-
haha jammer :S maarja misschien beter een ander keertje als ik niet aan t werk ben :P
-
Ik kan wel, ben ook wel benieuwd eigenlijk want TS gaat het nog eens maken denk ik. Denk dat ik het met jou hoe dan ook wel kan vinden ik sta er wel voor open