waaaaa
waaaaa
We do not sow.
Ich nicht, ich war noch nichtmal da =( Will irgendwann mal da hinfahren.
Immer gerade aus. Buchstabieren sie bitte! Wann kommt der Bus? In fünf Minuten!
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
ewwwwwww puddingbroodjes. Kats smerig. Heb een Brussels wafelijzer gekocht, heerlijk met zure room en zwarte bessen. De wafels.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Liefde kan toch schoon zijn, net een tweede Romeo en Juliette.
Two tastecrossed lovers.
Ik heb het altijd al geweten.
Originally Posted by Drone
Originally Posted by TinCow
Achteraf is 't altijd makkelijk praten. Als ge 't altijd al geweten hebt, waarom hebt g'er dan tevoren niks van gezegd? Nu heb ik hier zitten wenen tot wanneer Fragony me geruststelde. Had gij eerder iets gezegd, dan had ik geweten dat ik me geen zorgen diende te maken! Ik eis morele schadevergoeding!
Ja mata, TosaInu
Gekkie
Gaan we weer de rechtbankstijl op? Dan wil ik de emotioneel gestoorde toeschouwer zijn die het niet meer aan kan en de rechter onder schot houdt.
Bij deze wordt The Stranger aangesteld als rechter.
Ja mata, TosaInu
EINDELIJK MACHT EINDELIJK GERECHTIGHEID!
We do not sow.
Maar edelachterbare,
Ik kan niets misdaan hebben, ik heb god achter me staan.
Ehm... dan zal ik maar uitkijken want hij lijkt niet al te blij!
We do not sow.
http://www.powned.tv/nieuws/raar/201...om_erotis.html Gottegot stelletje preutse eikels, heb je geen podium voor het menneke TS fantasie moet je niet beknotten
tjah... zeer triest. ik had rond die leeftijd ook een keer zoiets op internet geplaatst, werd ik meteen uitgemaakt voor pedofiel XD was niet eens meerderjarig.
maar het was misschien wel slim geweest om de namen te fingeren.
We do not sow.
Ich bin ein Pilsner.
Ich bin ein Affligem.
Ja mata, TosaInu
Ich bineinQuadrupple.
ich bin ein pizza...
We do not sow.
Ik kan niet slapen
Wat ook tot gedachten kan leiden, experiment voor Hollanders. Waarom is onze taal zo hard, bejaarden spreken slechts nog deftig Nederlands. Ik denk dat het door de spelling komt. Probeer uit te spreken:
Huppeldepup ter Braak (nieuwe spelling)
Huppeldepup ter Braek (oude spelling)
Volgens mij heeft 'ae' van nature een langere deftigere klank dan 'aa' wat je een beetje uitspuugt, zo mollen we nou onze taal
Ik kan niet.![]()
Hmm iets zegt me dat de meet niet zal doorgaan.
haha jammer :S maarja misschien beter een ander keertje als ik niet aan t werk ben :P
We do not sow.
Ik kan wel, ben ook wel benieuwd eigenlijk want TS gaat het nog eens maken denk ik. Denk dat ik het met jou hoe dan ook wel kan vinden ik sta er wel voor open
Bookmarks