-
Re: The talk your own language thread
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Met sesamolie en ketjap gemarrineerrde tenderloin op de grill,...
Ben jij geabonneerd op 'Steaks of the month' of zo?
-
volgens mij wordt t tijd dat Frag ons uitnodigd om bij hem te komen eten, ik wil weten of hij opschept of dat het echt zo lekker is :P
-
Quote:
Originally Posted by
Peasant Phill
Ben jij geabonneerd op 'Steaks of the month' of zo?
Een Sligro pasje helpt het leven mooier maken
-
reageer ook eens even op mij fwag
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
reageer ook eens even op mij fwag
Wanneer in de buurt kan ik je wel iets beters voorzetten dan wat ik goede biefstuk noem, ben geen chef. Soms lukt het soms niet, het is helemaal niet zo makkelijk om een biefstuk goed te bakken. Maar als je in de buurt bent zal je iig niet mijn deur happen.
-
Goh, jeetje. Verzoek aan zuiderbuurtjes, onze regering is weer eens totaalkapot kaduuk hebben jullie er niet 1 die we even kunnen lenen
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Goh, jeetje. Verzoek aan zuiderbuurtjes, onze regering is weer eens totaalkapot kaduuk hebben jullie er niet 1 die we even kunnen lenen
Nee, maar we kunnen jullie wel leren hoe je snel een nieuwe kan maken...
-
Ja, ach, dit is waarschijnlijk weer een poging van Wilders om zijn dalende peilingen wat te laten groeien.
-
Quote:
Originally Posted by
rickinator9
Ja, ach, dit is waarschijnlijk weer een poging van Wilders om zijn dalende peilingen wat te laten groeien.
Heb wel vertrouwen in onze vlammende Mozart, Europa moet gewoon zijn bek houden en pootjes geven. We staan er in principe prima voor zoland de huizenmarkt niet al te veel gaat bokken, dat Eurocraten even voor lul staan op EU-feestjes zal me aan mijn reet oxideren. Als hij eens ophoudt met werkelijk alles islamgerelateerd uit te vergroten buiten elke redelijkheid dan ga ik wellicht nog eens op hem stemmen.
-
Misschien houden we politiek beter voor de achterkamer. Hier in de voorkamer zijn ze allergisch voor politiek.
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
Misschien houden we politiek beter voor de achterkamer. Hier in de voorkamer zijn ze allergisch voor politiek.
Je hebt gelijk sorry. Weer een leuk nieuw restaurant gevonden http://dara.nl/Website/ Uiterst betaalbaar voor maar hipper dan een aparte bril. Jammer dat ik mijn boot heb weg moeten doen. Ik willum terug. Maar gaat niet.
-
nooooooooooooooooooooooooooooooooo
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
Waarom niet?
-
Ik had vandaag kolderdag (om te vieren dat de laatste lessen geleerd zijn). Je moet je verkleden als je held, terwijl de halve klas( mij incluis) als guy fawkes ging.
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
Het was maar een grapje, ik ben niet echt je vader
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Het was maar een grapje, ik ben niet echt je vader
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ik wilde zo graag dat het waar was :S you krewl you
-
Quote:
Originally Posted by
rickinator9
Ik had vandaag kolderdag (om te vieren dat de laatste lessen geleerd zijn). Je moet je verkleden als je held, terwijl de halve klas( mij incluis) als guy fawkes ging.
Is dat zoiets als de laatste 100 dagen aka Chrysostomos? Wij waren toen met gans de klas verkleed als motorclub. MC Fuduwudu was de naam. Ik had een leren broek geleend van een collega van m'n ma die in een motorclub zat en had een bescheiden baardje laten groeien. In m'n hele middelbare schooltijd nooit zoveel succes bij de meisjes gehad als die dag :2thumbsup:
-
-
Heer! Eerste aflevering Spartacus gekeken, moddervet. Rome is super maar er mag wel wat vaker iemand grote pats krijgen. Toga's, zwaarden en bevallige, welgeschapen deernes wat wil je nog meer van het leven
-
lol nu pas. jij loopt ook 3 seizoenen achter! check ook The Borgias! of Hell on Wheels!
-
Dacht dat de hoofdrolspeler was overleden en dat er maar 1 seizoen was, toffe serie in ieder geval. Ga Borgias ergens deze week halen het klinkt goed
-
hoofdrol speler is idd overleden, seizoen 2 is met een andere spartacus en er is een kort tussenseizoen van 6 afleveringen die over iemand anders ging.
-
Vreselijk dat iemand die zo jong en sterk is door die vieze ziekte gepakt is
-
Klaar, bloederigste finale ooit. Toch had ik op wat meer karakterontwikkeling gehoopt. De rest van de gladiators doen een beetje mee voor spek en bonen.
-
Dat was jij of niet Hax, dacht wat kijkt die gast nou begreep het later, net wakker en zo
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Heer! Eerste aflevering Spartacus gekeken, moddervet. Rome is super maar er mag wel wat vaker iemand grote pats krijgen. Toga's, zwaarden en bevallige, welgeschapen deernes wat wil je nog meer van het leven
Fragony die wat meer moeite doet om wat mooi is te beschrijven in mooie, poëtische bewoordingen, zodat we er met z'n allen kunnen bij wegdromen.
-
-
Quote:
Originally Posted by
Hax
Huh wat heb ik gezien?
Mij, jij en een meisje met bril en kort haar, is dat je vriendin
-
-
Eerste bericht vanaf iPad, sit is absolute even we men. Wel even heel mooi schermpje