volgens mij wordt t tijd dat Frag ons uitnodigd om bij hem te komen eten, ik wil weten of hij opschept of dat het echt zo lekker is :P
We do not sow.
reageer ook eens even op mij fwag
We do not sow.
Goh, jeetje. Verzoek aan zuiderbuurtjes, onze regering is weer eens totaalkapot kaduuk hebben jullie er niet 1 die we even kunnen lenen
Ja, ach, dit is waarschijnlijk weer een poging van Wilders om zijn dalende peilingen wat te laten groeien.
rickinator9 is either a cleverly "hidden in plain sight by jumping on the random bandwagon" scum or the ever-increasing in popularity "What the is going on?" townie. Either way I want to lynch him. - White Eyes
Heb wel vertrouwen in onze vlammende Mozart, Europa moet gewoon zijn bek houden en pootjes geven. We staan er in principe prima voor zoland de huizenmarkt niet al te veel gaat bokken, dat Eurocraten even voor lul staan op EU-feestjes zal me aan mijn reet oxideren. Als hij eens ophoudt met werkelijk alles islamgerelateerd uit te vergroten buiten elke redelijkheid dan ga ik wellicht nog eens op hem stemmen.
Misschien houden we politiek beter voor de achterkamer. Hier in de voorkamer zijn ze allergisch voor politiek.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Je hebt gelijk sorry. Weer een leuk nieuw restaurant gevonden http://dara.nl/Website/ Uiterst betaalbaar voor maar hipper dan een aparte bril. Jammer dat ik mijn boot heb weg moeten doen. Ik willum terug. Maar gaat niet.
nooooooooooooooooooooooooooooooooo
We do not sow.
Ik had vandaag kolderdag (om te vieren dat de laatste lessen geleerd zijn). Je moet je verkleden als je held, terwijl de halve klas( mij incluis) als guy fawkes ging.
rickinator9 is either a cleverly "hidden in plain sight by jumping on the random bandwagon" scum or the ever-increasing in popularity "What the is going on?" townie. Either way I want to lynch him. - White Eyes
Is dat zoiets als de laatste 100 dagen aka Chrysostomos? Wij waren toen met gans de klas verkleed als motorclub. MC Fuduwudu was de naam. Ik had een leren broek geleend van een collega van m'n ma die in een motorclub zat en had een bescheiden baardje laten groeien. In m'n hele middelbare schooltijd nooit zoveel succes bij de meisjes gehad als die dag![]()
Last edited by Andres; 04-27-2012 at 22:40.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Ja, zoiets
Heer! Eerste aflevering Spartacus gekeken, moddervet. Rome is super maar er mag wel wat vaker iemand grote pats krijgen. Toga's, zwaarden en bevallige, welgeschapen deernes wat wil je nog meer van het leven
Last edited by Andres; 04-30-2012 at 21:43.
lol nu pas. jij loopt ook 3 seizoenen achter! check ook The Borgias! of Hell on Wheels!
We do not sow.
Dacht dat de hoofdrolspeler was overleden en dat er maar 1 seizoen was, toffe serie in ieder geval. Ga Borgias ergens deze week halen het klinkt goed
hoofdrol speler is idd overleden, seizoen 2 is met een andere spartacus en er is een kort tussenseizoen van 6 afleveringen die over iemand anders ging.
We do not sow.
Vreselijk dat iemand die zo jong en sterk is door die vieze ziekte gepakt is
Last edited by Andres; 04-30-2012 at 21:43.
Klaar, bloederigste finale ooit. Toch had ik op wat meer karakterontwikkeling gehoopt. De rest van de gladiators doen een beetje mee voor spek en bonen.
Dat was jij of niet Hax, dacht wat kijkt die gast nou begreep het later, net wakker en zo
Ja mata, TosaInu
Huh wat heb ik gezien?
This space intentionally left blank.
rare kwibus :O
We do not sow.
Eerste bericht vanaf iPad, sit is absolute even we men. Wel even heel mooi schermpje
Bookmarks