ok, dat is inderdaad geen stof om grapjes over te maken.
We do not sow.
Was geen grap, gewoon een ijskoude opmerking die ik in geen duizend jaar zou maken ik heb nog wat fatsoen hangen
Fragony, kan je aub dat stukje over kaak van z'n bek trekken even weg editen. Dreigen met fysiek geweld tegen een ander lid van de .Org mag niet. Dank bij voorbaat.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Ik zou Andres ook eens goed in zijn poep knijpen!
Met dat kleurveranderen altijd... pfft.
edit lukt niet Andres, zit slot op of zo. Ga je gang, sorry Drisos foutje
- Tellos Athenaios
CUF tool - XIDX - PACK tool - SD tool - EVT tool - EB Install Guide - How to track down loading CTD's - EB 1.1 Maps thread
“ὁ δ᾽ ἠλίθιος ὣσπερ πρόβατον βῆ βῆ λέγων βαδίζει” – Kratinos in Dionysalexandros.
De beste tijd van't jaar is... schachtentijd!
Dat komt er van eend eten. Eigenlijk zou er maar één gerecht gegeten mogen worden. Konijn met pruimen.
Dat klinkt dan weer ontzettend lekker, maar dan iever met honing en sinasappel-schil en wat verse thijm. Heren ik ben gevallen ik heb griep, het druipt uit mijn oren zo erg, ook nog eens de hik
Ugh, vriendin heeft het gister uitgemaakt, damn it. Vlak voor de tentamens, dus ik zou genoeg dingen moeten hebben om me af te leiden, ben alleen volledig gedemotiveerd. Great.
This space intentionally left blank.
spijtig :S hadden jullie lang?
We do not sow.
Bijna een halfjaar ^^
Normaal zou ik u aanraden u een ferm stuk in uw kraag te gaan drinken, maar als ge midden in de examens zit, is dat niet echt een optie. Sterkte.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Bedankt, ugh, het ging vanmiddag wel redelijk okay, maar ik voel me nu afschuwelijk.
Dat is klote Hax, sterkte
Sterkte Hax. Wat een rotte timing.
Originally Posted by Drone
Originally Posted by TinCow
My own language is English, so does that mean I can speak English with other English speakers in this thread?
Hammer, anvil, forge and fire, chase away The Hoofed Liar. Roof and doorway, block and beam, chase The Trickster from our dreams.Vigilance is our shield, that protects us from our squalid past. Knowledge is our weapon, with which we carve a path to an enlightened future.
Everything you need to know about Kadagar_AV:
Yeah, ik weet het! Such is life I guess. Het komt vanzelf wel weer okay, en ik denk dat zij en ik zeker wel vrienden kunnen zijn, ik wil gewoon nu even alleen zijn.
Het is mogelijk om bevriend te zijn met een ex, maar alleen als je ze na de breuk eerst een voldoende lange periode (toch zeker 4 à 6 maanden) helemaal niet ziet; uiteraard ook afhankelijk van de omstandigheden en de reden waarom je uit elkaar ging. Enfin, dat is toch mijn ervaring.
Ja mata, TosaInu
Die ervaring heb ik ook wel. Met al mijn ex-vriendinnetjes kan ik heel goed opschieten nu, hoewel zij de eerste is waarvan ik oprecht kan zeggen dat ik van haar hield. Ik weet dus niet hoelang ik nodig ga hebben, het zal alleen niet binnen een week of twee weer allemaal okay zijn.Het is mogelijk om bevriend te zijn met een ex, maar alleen als je ze na de breuk eerst een voldoende lange periode (toch zeker 4 à 6 maanden) helemaal niet ziet
Kvistfritt kvastskaft.
Spoiler Alert, click show to read:
hoe weet jij nou weer dat het van leiden naar maastricht is :O mja idd heel ver. ik had ook 4 maanden een "vriendin" ergens even ver, die zag ik in 4 maanden 3x :P dat gaat dus lastig.
mja, misschien was het wel gewoon een verkeerd moment dat kan ook. ik hoop dat je je tentamens haalt.
We do not sow.
Tja, ik word wel gedwongen mezelf af te leiden, maar het leren wordt er niet makkelijker op. Tentamens gaan verder opzich wel goed tot nu toe.
Ruska löven ur en lövruska.
Spoiler Alert, click show to read:
Bookmarks