ja net zo Grieks als Indiaas eten ook Engels is en bami met sate ook Nederlands is.
(sowieso lastig om turks en grieks te onderscheiden in de keuken)
Last edited by The Stranger; 01-20-2013 at 13:21.
We do not sow.
Klopt, praktisch hetzelfde. Ik hou er verder wel van, lekker veel vlees. Heb hier in de straat leuk Grieks restaurant, blijft natuurlijk een veredelde shoarma-tent, het is volgens mij ten eerste een witwas-operatie. Maar ik krijg standaard een fles wijn van het huis dat helpt best.
- Tellos Athenaios
CUF tool - XIDX - PACK tool - SD tool - EVT tool - EB Install Guide - How to track down loading CTD's - EB 1.1 Maps thread
“ὁ δ᾽ ἠλίθιος ὣσπερ πρόβατον βῆ βῆ λέγων βαδίζει” – Kratinos in Dionysalexandros.
En wat voor één. Boerenpummel die je bent met je Grieks haal dan tenminste een cosmopolisch verantwoord gerecht aan zoals bijvoorbeeld een broodje kebab met extra sambalsaus. Dat er meer delicate gerechten aan je aandacht ontsnappen is niet erg op zich maar wel een beetje een teleurstelling.
Zo. Nog ff roti halen, wens me sterkte. Dit is niet op je plaat gaan, dit is nooit meer op je plaat gaan. Koekje voor wie de duidelijke referentie door heeft
dit is dan die dansplaat?
We do not sow.
Ken je klassiekers http://nl.wikipedia.org/wiki/Nooit_meer_slapen_(roman)
Vindt iemand anders gesmolten kaas op hamburgers ook niet te vreten of sta ik hier alleen in?
"When the candles are out all women are fair."
-Plutarch, Coniugia Praecepta 46
is best lekker, niet altijd, maar soms.
We do not sow.
Is verplicht inho, net als bacon
Jetzt verstehe ich endlich warum diese ganzen Niederländer und Belgier so viele Posts haben![]()
En allemaal van hoge kwaliteit en absoluut geen spam, welkom!
Fragony heeft gelijk. Je hebt gewoon hamburgers je hebt overheerlijke delicieuze hamburgers met bacon en gesmolten kaas bovenop.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Veel te leuk om het te laten om er niet mee te spelen. Het mag dan wel compleet onbegrijpelijk zijn maar spelveauten maak ik niet
Last edited by Fragony; 01-21-2013 at 11:36. Reason: Spelfouten
je doet het erom he
We do not sow.
Enigzins wel een beetje ja,ik kan echt wel vautleaus Nederlands, kan ook Frans, duits, spaans, Engels, italiaans en Deens. Maar heb er even geen zin in.
Last edited by Fragony; 01-21-2013 at 15:26.
ja kan dus 2 talen... Latijn en Germaans gebrabbel... chapeau!
We do not sow.
Faal. Frans Spaans en Italiaans zijn niet verwant aan Latijn, en Deens niet aan Germaans
Last edited by Fragony; 01-22-2013 at 11:12.
Uh...jawel![]()
Frans, Spaans en Italiaans zijn Romaanse talen en wel degelijk verwant aan het Latijn.
En Deens is wel degelijk een Germaanse taal.
Ja mata, TosaInu
Dat verschilt. Italiaans en in mindere mate Spaans lijken voorzover ik weet nog redelijk veel op Latijn. Frans is i.t.t. Italiaans, Spaans en Latijn geen nulonderwerp-taal. Dat wil zeggen dat in een zin als "Ik doe dit" het onderwerp en het werkwoord twee verschillende woorden zijn, terwijl in Spaans-Italiaans-Latijn beide in een woord vervoegd worden.
Last edited by Kralizec; 01-22-2013 at 15:10.
Doen ze in het Frans ook, Allez vous - gaat u heen
Last edited by Fragony; 01-22-2013 at 15:36.
handig plaatje voor frag :)
http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi..._world_map.png
Last edited by The Stranger; 01-22-2013 at 15:51.
We do not sow.
Nooit geweten dat ze in Polen Russisch spraken. Faal.
"Vous" is het onderwerp. Is dus niet hetzelfde.
Als voorbeeld zou je in het Nederlands "ben even naar de WC" kunnen zeggen, een zin zonder een onderwerp. In het Spaans en Italiaans doen ze dat veel vaker en je moet uit de vervoeging van het werkwoord afleiden of de spreker ik/hij/jij bedoelt.
Bookmarks