Results 1 to 30 of 178

Thread: what kind of people play eb?

Threaded View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
    Member Member ludwag's Avatar

Default Re: what kind of people play eb?

Quote Originally Posted by Shigawire View Post
    Ok, since you're a fellow Norseman, and you may need some assistance I guess I could post in both English and Norwegian.

I am 25, just hobbyist interest. Shogun:Total War was the first TW game for me back in 2001, and I could never turn back to regular RTS (Supreme Commander is an exception). My interest in history increased. I work on a local helicopter base here for the offshore oil industry. I'm not playing EB as much though, don't have so much time available. I've been a member of the EB team since 2005. My job in EB has been to coordinate and initiate the translations and recordings of voicemods. So I recruit able translators, I seek the help of professors, or I acquire obscure grammar books, I recruit voice actors and oversee the quality of the voice recordings. I've also been a researcher on ancient siege warfare.
    Where in Norway are you from, and your age?

Jeg er 25, kun hobby-interesse. Shogun:Total War var det første TW-spillet for meg i 2001, og siden da har jeg aldri kunnet spille et vanlig RTS igjen (Supreme Commander er et unntak). Min interesse i historie økte veldig etter dette.
    Jeg jobber på en lokal helikopterbase her for offshore oljeindustri. Jeg spiller ikke så mye EB som jeg hadde ønsket, på grunn av for lite fritid. Jeg er et medlem av EB, og var med fra 2005. Min jobb i EB har vært å koordinere og starte oversettelser og innspillinger av voicemods. Så jeg rekrutterer kvalifiserte oversettere, søker hjelp fra professorer, eller får tak i spesielle gramatikk-bøker som kan hjelpe til. Jeg rekrutterer også de som spiller inn stemmene, og ser over kvaliteten i deres arbeid, hvorpå jeg til slutt implementerer det i EB via textfiler.
    Hvor i Norge er du fra, og din alder?

yeah, I will do the same. I have seen other norwegians here to. Bovi and this other guy from Bergen.

So I have history only as my hobby temporary. But I am not planning to take it further than as a hobby. But when I finish high school, I will probably study history and social studies or something I find cool, becouse I have allways wanted to become a teacher. I have allways liked history and in 2004 when rome total war came out it took off. I have never played any other games since (exep playing aoe2 over LAN on my school, and Jediknight starwars in the easter hollidays). Exept that, only total war and mods. So I read a lot and buy all books I can get now, and I am starting to become more unsocial

Jeg er fra oslo, og er bare 17 år. Går på elvebakken skole hvis du vet om den. Når jeg er ferdig på vgs og har fått studiekompetanse skal jeg studere noe heftig og ta alle lærer studiene, slik at jeg kan bli lærer og lære bort det som jeg har studert. Derfor vil jeg studere noe som er skikkelig kult, og da er jo noe innenfor historie det jeg ønsker mest. Nå går jeg studiespesialiserende (allmen) med formgiving. Og jeg trener meg skikkelig på å tegne og jeg dyrker det veldig mye. Jeg er blitt ganske god, og jeg ønsker gjærne å illustrere til eb2 om noen år når jeg har blitt bedre. JEg er medlem av diskusjon.no, hvis du er der?
    Last edited by ludwag; 11-24-2008 at 17:18.

Bookmarks