Originally Posted by
Shigawire
Ok, since you're a fellow Norseman, and you may need some assistance I guess I could post in both English and Norwegian.
I am 25, just hobbyist interest. Shogun:Total War was the first TW game for me back in 2001, and I could never turn back to regular RTS (Supreme Commander is an exception). My interest in history increased. I work on a local helicopter base here for the offshore oil industry. I'm not playing EB as much though, don't have so much time available. I've been a member of the EB team since 2005. My job in EB has been to coordinate and initiate the translations and recordings of voicemods. So I recruit able translators, I seek the help of professors, or I acquire obscure grammar books, I recruit voice actors and oversee the quality of the voice recordings. I've also been a researcher on ancient siege warfare.
Where in Norway are you from, and your age?
Jeg er 25, kun hobby-interesse. Shogun:Total War var det første TW-spillet for meg i 2001, og siden da har jeg aldri kunnet spille et vanlig RTS igjen (Supreme Commander er et unntak). Min interesse i historie økte veldig etter dette.
Jeg jobber på en lokal helikopterbase her for offshore oljeindustri. Jeg spiller ikke så mye EB som jeg hadde ønsket, på grunn av for lite fritid. Jeg er et medlem av EB, og var med fra 2005. Min jobb i EB har vært å koordinere og starte oversettelser og innspillinger av voicemods. Så jeg rekrutterer kvalifiserte oversettere, søker hjelp fra professorer, eller får tak i spesielle gramatikk-bøker som kan hjelpe til. Jeg rekrutterer også de som spiller inn stemmene, og ser over kvaliteten i deres arbeid, hvorpå jeg til slutt implementerer det i EB via textfiler.
Hvor i Norge er du fra, og din alder?
Bookmarks